SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik weet niet of ik het wil weten.....quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
TT!
[..]
De volgende track is wel een mooi voorbeeld.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het wil weten.....
Te laat.quote:
Niets, was een Voute inschatting van mijn kant.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Te laat.![]()
Maar wat is hier Vout aan dan?
Zing mee op de beat "Zal ik jou een even lekker in je bek housen!? Of heb je al house, HOUSE IN JE HOOFD?".quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Te laat.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zing mee op de beat "Zal ik jou een even lekker in je bek housen!? Of heb je al house, HOUSE IN JE HOOFD?".
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zing mee op de beat "Zal ik jou een even lekker in je bek housen!? Of heb je al house, HOUSE IN JE HOOFD?".
In b4 pottwist?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch hebben de Raggende Mannen best leuke nummers gemaakt.
Idd bij Vout was erallang een reverentie naar bier, tieten, boeren of scheten gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Te laat.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd bij Vout was erallang een reverentie naar bier, tieten, boeren of scheten gemaakt.
Doet me iets denken aan dat Mahalageshka oid dat Rob een paar maanden geleden draaide.quote:
Meteen opgezocht en opgeslagen. Door jouw gitaar chill house vraag ben ik weer wat nummers rijker.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doet me iets denken aan dat Mahalageshka oid dat Rob een paar maanden geleden draaide.
R49 in actiequote:Op donderdag 2 juni 2016 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meteen opgezocht en opgeslagen. Door jouw gitaar chill house vraag ben ik weer wat nummers rijker.
Als het geschikt is voor remixes dan bestaat het zeker. Ja, prachtig is dat hoe je door andere mensen bij Radio 49 steeds weer nieuwe muziek aan kan boren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
R49 in actie![]()
Maar dat Malagedoe is meer Balkan uhhhh iets. Wel zeer geschikt voor remixes, dus ik neem aan dat die ook bestaan.
En ik hoorde gitaar
Amatheer.quote:
Zit je bij te komen aan de thee ?quote:
vandaag alleen regeldingetjes gedaan, geen verhuisdoos of wat dan ook aangeraakt. Morgen weer drie dagen klussen en daarna hier thuis verder met inpakken.quote:
jullie blijven maar doorbikkelen !quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vandaag alleen regeldingetjes gedaan, geen verhuisdoos of wat dan ook aangeraakt. Morgen weer drie dagen klussen en daarna hier thuis verder met inpakken.
waar is een lekkere basquote:
Oké, omdat je zo dramt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
paar paddestoeltjes erin en trippen maar.
In je oren!quote:
quote:
Lekker dat je ook eens een dagje wat kalmer aan kon doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vandaag alleen regeldingetjes gedaan, geen verhuisdoos of wat dan ook aangeraakt. Morgen weer drie dagen klussen en daarna hier thuis verder met inpakken.
ik ga wel kijken of onze schilder/behanger nog iets meer schilderwerk kan doen dan vooraf gevraagd, als hij niet op vakantie gaat heeft hij waarschijnlijk nog wel wat tijd. Hij schildert de plafonds en muren heel vlot en er moeten ook nog aardig wat deuren, deurkozijnen en raamkozijnen van een vies vergeeld cremekleurtje naar fris ral9010 getransformeerd worden. Wij de grondverf, hij de aflaklaag, dat lijkt me wel een plan, dan hebben wij tijd voor andere dingen.quote:
prima planquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga wel kijken of onze schilder/behanger nog iets meer schilderwerk kan doen dan vooraf gevraagd, als hij niet op vakantie gaat heeft hij waarschijnlijk nog wel wat tijd. Hij schildert de plafonds en muren heel vlot en er moeten ook nog aardig wat deuren, deurkozijnen en raamkozijnen van een vies vergeeld cremekleurtje naar fris ral9010 getransformeerd worden. Wij de grondverf, hij de aflaklaag, dat lijkt me wel een plan, dan hebben wij tijd voor andere dingen.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:50 schreef Fogel het volgende:
Is het de bedoeling dat je de zenuwen krijgt van chillhouse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |