abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:45:56 #176
43556 miss_dynastie
pi_164686273
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Alsof mensen die zo ver gaan gaan verder zo beheerst zijn....
Dat soort gedrag geeft wat Amber zegt juist meer gewicht.
De hele wijze waarop zij zich heeft opgesteld geeft juist gewicht aan het scenario dat het één grote show is geweest van haar kant. Inclusief het weggeven van 'al' het geld, voor zover het waar is, want kamp Depp zal dat echt niet ontkennen, die zijn allang blij dat het van tafel is. Ze beweert bewijs te hebben, waarom dat niet netjes uitspelen in de rechtbank, waar het thuis hoort en de verdachte zijn gepaste straf krijgt? Nee, dan worden er filmpjes gelekt om de beeldvorming te beïnvloeden. Ik zie in haar gedrag geen enkele logica. Ja, ze zijn overduidelijk gif voor elkaar, maar dat komt niet per se alleen bij hem vandaan.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:52:21 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164686564
Idd, als je werkelijk wat voor mishandelde vrouwen wilt betekenen dan is dit geneuzel met beweren filmpjes te hebben maar die niet gebruiken (ook niet voor de rechter), en ondertussen wel andere filmpjes lekken die weer niets laten zien maar wel lekker suggestief zijn iig niet de manier om huiselijk geweld serieus genomen te laten worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:55:19 #178
43556 miss_dynastie
pi_164686689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:52 schreef Leandra het volgende:
Idd, als je werkelijk wat voor mishandelde vrouwen wilt betekenen dan is dit geneuzel met beweren filmpjes te hebben maar die niet gebruiken (ook niet voor de rechter), en ondertussen wel andere filmpjes lekken die weer niets laten zien maar wel lekker suggestief zijn iig niet de manier om huiselijk geweld serieus genomen te laten worden.
Precies!

En het zal me niks verbazen als ze zelf een zak geld mee heeft gekregen en een zak geld om de sier te maken voor het goede doel; team Depp is er natuurlijk op uit om dit ruim voor de volgende Pirates-film weggepoetst te hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:11:05 #179
163650 Greys
pi_164687463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De hele wijze waarop zij zich heeft opgesteld geeft juist gewicht aan het scenario dat het één grote show is geweest van haar kant. Inclusief het weggeven van 'al' het geld, voor zover het waar is, want kamp Depp zal dat echt niet ontkennen, die zijn allang blij dat het van tafel is. Ze beweert bewijs te hebben, waarom dat niet netjes uitspelen in de rechtbank, waar het thuis hoort en de verdachte zijn gepaste straf krijgt? Nee, dan worden er filmpjes gelekt om de beeldvorming te beïnvloeden. Ik zie in haar gedrag geen enkele logica. Ja, ze zijn overduidelijk gif voor elkaar, maar dat komt niet per se alleen bij hem vandaan.
Eens. Haar gedrag en gelek en uitspraken en niet komen opdagen bij die hoorzitting etc maken haar allemaal ongeloofwaardig. Als ze echt mishandeld was zou ze er dénk ik niet zo'n chaos van gemaakt hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 15:50:03 #180
43556 miss_dynastie
pi_164843814
Ah, kijk, ik ben niet de enige die er geen bal van gelooft..... Dit kan juridisch overigens niet, maar als ze zich er tegen verzet laat ze gelijk haar ware aard zien... briljant _O-

quote:
Geld Johnny Depp direct naar goede doelen

Johnny Depp is zo vol lof over zijn ex Amber Heard dat hij de cheques van de echtscheidingsschikking rechtstreeks doorstuurt naar de goede doelen die Amber selecteerde.

Dat meldt TMZ. Na de scheiding maakte de actrice bekend dat ze de 7 miljoen dollar (6,2 miljoen euro) die ze kreeg toegewezen doneert aan een kinderziekenhuis en aan een stichting die geweld tegen vrouwen bestrijdt.

Een woordvoerder van Depp vertelt aan de entertainmentwebsite: "Johnny is diep geraakt door Ambers vrijgevigheid om haar geld te schenken aan deze doelen. Hij heeft de eerste van de paar cheques woensdag in naam van Amber gestuurd."

Johnny en Amber gingen eind mei uit elkaar na een huwelijk van vijftien maanden. Amber beweerde dat Johnny haar tijdens deze periode meerdere keren heeft mishandeld.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_goede_doelen__.html

:D _O-
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:58:06 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164844015
:D _O- _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2016 @ 16:04:03 #182
163650 Greys
pi_164844140
Ghe. Slim.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164844487
Zou het volgens amber wel naar het juist kinderziekenhuis over gemaakt zijn. :P
pi_164844503
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:04 schreef Greys het volgende:
Ghe. Slim.
valse humor heeft dhr. Depp
pi_164844596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:58 schreef Leandra het volgende:
:D _O- _O_
Ik zie Johnny en zijn advocaten zo voor me. High fivend. Excellent plan dude! She is gonna be so pissed!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:45:02 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164850302
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zie Johnny en zijn advocaten zo voor me. High fivend. Excellent plan dude! She is gonna be so pissed!
Ja :D

Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar ik vind het briljant.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 21:17:08 #187
43556 miss_dynastie
pi_164851036
Eerder een publicist dan een advocaat, gok ik zo :7

En de reactie van Kamp Amber... zwakjes _O- http://www.tmz.com/2016/0(...)pp-charity-donation/
pi_164851254
Wel raar als dat zo maar mag, geld van een ander weggeven. Lijkt me toch dat je dan wel eerst de uitdrukkelijke toestemming moet hebben om dat te doen, en aan Amber's reactie te lezen heeft ze die niet gegeven, Ik zou denken dat zij dan dus nog steeds een claim op Johnny heeft, immers, hij had een overeenkomst met haar, niet met die goede doelen.

[ Bericht 12% gewijzigd door gelestipjes op 25-08-2016 21:35:47 ]
  donderdag 25 augustus 2016 @ 21:33:22 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_164851467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef gelestipjes het volgende:
Wel raar als dat zo maar mag, geld van een ander weggeven. Lijkt me toch dat je dan wel eerst de uitdrukkelijke toestemming moet hebben om dat te doen, en aan Amber's reactie te lezen heeft ze die niet gegeven, Ik zou denken dat zij dan dus nog steeds een claim op Johnny heeft, immers, hij had een overeenkomst het haar, niet met die goede doelen.
Dit mag ook niet. Leuke stunt van Johnny, maar hij zal het geld toch ook nog steeds aan Amber Heard over moeten maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_164851752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja :D

Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar ik vind het briljant.
Mwah, dat briljante plan zal hem vermoedelijk dus wel gewoon 7 miljoen extra gaan kosten.
pi_164852133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Mwah, dat briljante plan zal hem vermoedelijk dus wel gewoon 7 miljoen extra gaan kosten.
Ik denk dat hij dat best weet.
Spoilers!
pi_164852197
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat best weet.
ongetwijfeld, mag toch aannemen dat iemand met zoveel geld ook wel een fatsoenlijke adviseur inhuurt, maar briljant kan ik het niet noemen. Wel leuk meegenomen voor die goede doelen natuurlijk, dubbel kassa.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2016 @ 21:55:48 #193
163650 Greys
pi_164852287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ongetwijfeld, mag toch aannemen dat iemand met zoveel geld ook wel een fatsoenlijke adviseur inhuurt, maar briljant kan ik het niet noemen. Wel leuk meegenomen voor die goede doelen natuurlijk, dubbel kassa.
Wellicht had hij het er graag voor over. Leuke manier om aan te tonen hoe ze in elkaar steekt. Want als elke cent naar de doelen zou gaan had ze dit nul probleem gevonden aangezien hij het in haar naam had overgemaakt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164852423
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht had hij het er graag voor over. Leuke manier om aan te tonen hoe ze in elkaar steekt. Want als elke cent naar de doelen zou gaan had ze dit nul probleem gevonden aangezien hij het in haar naam had overgemaakt.
Ja, maar dan heeft hij dus het belastingvoordeel. Ik vind het op zich niet heel gek dat ze het daar niet mee eens is
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:01:05 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_164852485
Ik vind het ook geen leuke stunt eigenlijk. Een beetje flauw en kinderachtig zelfs.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_164852573
Vind ik ook ja, er was een overeenkomst, ze zijn beide akkoord gegaan, laat het daar dan verder ook bij in plaats van de soap nog meer te rekken
  donderdag 25 augustus 2016 @ 22:08:57 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164852771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Als het voor hem een aftrekpost is waardoor zelfs een betaling van het dubbele hem uiteindelijk nog maar 7 miljoen kost dan gok ik dat hij dat nog geen probleem vindt, zolang hij het maar niet aan haar hoeft over te maken, want als zij 7 miljoen doneert zal ze ook de helft van de belasting terugkrijgen.
En met de snelheid waarmee ze die belastingopmerking maakt vermoed ik dat haar "weggeven van het volledige bedrag" ook betekende dat ze de helft weer terug zou krijgen van de belastingdienst.
So much voor haar ruimhartigheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_164853344
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het voor hem een aftrekpost is waardoor zelfs een betaling van het dubbele hem uiteindelijk nog maar 7 miljoen kost dan gok ik dat hij dat nog geen probleem vindt, zolang hij het maar niet aan haar hoeft over te maken, want als zij 7 miljoen doneert zal ze ook de helft van de belasting terugkrijgen.
En met de snelheid waarmee ze die belastingopmerking maakt vermoed ik dat haar "weggeven van het volledige bedrag" ook betekende dat ze de helft weer terug zou krijgen van de belastingdienst.
So much voor haar ruimhartigheid.
Maar hij zal het nu alsnog ook gewoon aan haar moeten overmaken als ze dat vraagt, dus in dat opzicht is hij er helemaal niks mee opgeschoten.
En ze geeft dan toch ook nog steeds het volledige bedrag dat ze van hem ontvangt weg? Die goede doelen krijgen immers nog steeds elk 3,5 miljoen, dat zij later een deel weer terug kan krijgen van de belasting doet daar weinig aan af. Dan kun je van iedere donatie wel gaan zeggen "ja, en dan straks weer aftrekken van de belasting zeker!"
Ik vind het gewoon een vrij zielige vertoning zo.
pi_164853475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..] Dan kun je van iedere donatie wel gaan zeggen "ja, en dan straks weer aftrekken van de
je kan ook anoniem doneren, gewoon als je iets goed wilt doen zonder jezelf publiekelijk op de borst te slaan :D
pi_164853589
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

je kan ook anoniem doneren, gewoon als je iets goed wilt doen zonder jezelf publiekelijk op de borst te slaan :D
Ja, dat kan. Maar dat moet iedereen voor zich weten, voor de gesteunde goede doelen maakt dat verder weinig uit. Maar aangezien ze nu overal een golddigger genoemd werd is het ook niet heel erg vreemd dat ze het in dit geval wel publiekelijk liet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')