abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162766780
quote:
Want? Wat zegt dit volgens jou?
  Trouwste user 2022 maandag 6 juni 2016 @ 09:17:04 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_162781636
De honden van Johnny Depp en Amber Heard lijken voor de tweede keer op een rechtszaak af te stevenen. Nog geen jaar nadat zij onderwerp waren van een dierensmokkelaanklacht in Australië, moet nu de voogdij over Pistol en Boo voor de rechter worden uitgevochten.

Volgens The Mirror wil Johnny dat de honden bij elkaar blijven, terwijl Amber maar de voogdij over één hond heeft aangevraagd. Het zou gaan om Pistol, die ooit een cadeautje was van haar ex-partner Tasya van Ree.

Een bron van de krant zegt dat Johnny niet kan geloven dat zijn toekomstige ex-vrouw de twee dieren uit elkaar wil halen. "Voor Johnny betekent dit oorlog", zou een bekende van de acteur hebben gezegd.

Het stel maakte eerder dit jaar een excuusvideo als onderdeel van een dierensmokkelzaak die tegen hen liep. Amber had de twee honden illegaal meegenomen naar Australië, waar Johnny de vijfde Pirates of the Caribbean-film opnam. Door de openbare verontschuldigingen ontliep de actrice verdere vervolging.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Heard_en_Depp__.html

De hond in de pot vinden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162786146
Ik vind het eigenlijk best wel knap van Amber; zonder enige reactie van Johnny tot nu toe weet ze als slechts 1 helft van deze vechtscheiding de ene na de andere twist uit haar mouw te schudden, shocking updates te doen en deze hele gate alive & kicking te houden.
Is toch al een prestatie op zich?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Trouwste user 2022 maandag 6 juni 2016 @ 12:56:09 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_162786192
Ik vertrouw dat wijf niet. Hem ook niet. Dat is het leuke :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2016 @ 17:46:02 #55
368283 ato
pi_162792972
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:56 schreef tong80 het volgende:
Ik vertrouw dat wijf niet. Hem ook niet. Dat is het leuke :D

Ik heb hetzelfde..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2016 @ 17:57:25 #56
43556 miss_dynastie
pi_162793252
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:53 schreef WRH het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel knap van Amber; zonder enige reactie van Johnny tot nu toe weet ze als slechts 1 helft van deze vechtscheiding de ene na de andere twist uit haar mouw te schudden, shocking updates te doen en deze hele gate alive & kicking te houden.
Is toch al een prestatie op zich?
Het is wachten tot er een 'uit respect voor André' uitkomt en ze zich ontpopt als een heuse Roggel Hazes :7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juni 2016 @ 12:46:45 #57
163650 Greys
pi_162815561
quote:
Dus wellicht is zij degene en heeft hij zich een keer verweerd...kan ook he
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 16:22:42 #59
240917 Mula
pi_162818426
quote:
Ik heb niet nagezocht of het klopt, maar: ik las vorige week ergens in een comment dat Amber in verschillende interviews voorbeelden had gegeven van situaties waar ze het niet zo nauw met de waarheid nam om haar zin te krijgen. Ze schijnt op minderjarige leeftijd de handtekeningen van haar ouders vervalst te hebben om aan het werk te kunnen in Hollywood en ze schijnt ook dingen vervalst/ergens over gelogen te hebben om een werkvergunning voor Europa te krijgen (volgens mij met een valse id, maar dat weet ik niet zeker. En zij schijnt degene te zijn die het papierwerk voor de hondjes in australie heeft geregeld.

Ik geloof dat ik ze beiden niet zulke lekkerdjes vind.
pi_162835474
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:22 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb niet nagezocht of het klopt, maar: ik las vorige week ergens in een comment dat Amber in verschillende interviews voorbeelden had gegeven van situaties waar ze het niet zo nauw met de waarheid nam om haar zin te krijgen. Ze schijnt op minderjarige leeftijd de handtekeningen van haar ouders vervalst te hebben om aan het werk te kunnen in Hollywood en ze schijnt ook dingen vervalst/ergens over gelogen te hebben om een werkvergunning voor Europa te krijgen (volgens mij met een valse id, maar dat weet ik niet zeker. En zij schijnt degene te zijn die het papierwerk voor de hondjes in australie heeft geregeld.

Ik geloof dat ik ze beiden niet zulke lekkerdjes vind.
Dat is toch niet zo wreed?
pi_162835606
http://www.dailymail.co.u(...)w-bruises-times.html

Ze wordt dus verdedigd door een getuige die zweert dat Amber inderdaad is geslagen en dat het verschrikkelijk is dat er aan victim blaming wordt gedaan (staat in haar tweets).
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:12:37 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162835699
Die iO is toch de vrouw waarover de geruchten gingen dat Amber daar iets te innig mee was?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162835792
Volgens mij is de vrouw waar ze misschien te innig mee was weer een andere vrouw. Maar zeker weten doe ik het niet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 10:25:52 #65
163650 Greys
pi_162835928
quote:
Dus drie jaar geleden was ze al'terrified of him' maar daarna trouwde ze alsnog met hem?

Gut :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162836051
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus drie jaar geleden was ze al'terrified of him' maar daarna trouwde ze alsnog met hem?

Gut :')
Tsja, ze zag er wel ongelukkig uit moet ik zeggen trouwens. Niet echt blij in ieder geval.
pi_162837447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:06 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)w-bruises-times.html

Ze wordt dus verdedigd door een getuige die zweert dat Amber inderdaad is geslagen en dat het verschrikkelijk is dat er aan victim blaming wordt gedaan (staat in haar tweets).
ze is geen getuige, ze was aan de telefoon. En die security gasten hadden al gezegd dat ze Amber hoorden schreeuwen "don't hit me" en dat Johnny meters van haar af stond toen ze dat schreeuwde. Nu wil ik niet zeggen dat die security lui de waarheid vertellen, want dat weet ik niet, maar zij kan ook niet met zekerheid zeggen dat Amber wel werd geslagen, want ze heeft alleen maar iets gehoord.
En dan dat verhaal van haar over "wat voor bewijs moet een vrouw nog meer overleggen voordat men haar gaat geloven", nou, het lijkt mij toch wel zo prettig dat er ook echt bewezen kan worden wie het gedaan heeft. Dat je een blauwe plek hebt of een kapotte lip wil immers nog niet zeggen dat je echtgenoot dat gedaan heeft, Het zou niet best zijn als je veroordeeld kunt worden puur omdat iemand zegt dat je iets gedaan hebt, dat zou het wel erg makkelijk maken om iemand erin te luizen. En die sms-uitwisseling, het is allang bekend dat zoiets heel makkelijk vervalst kan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door gelestipjes op 08-06-2016 11:49:32 ]
pi_162837856
Ik zou niet raar staan te kijken als ze straks, wanneer Johnny Depp weer terug in VS is na zijn tour, een avondje met een wijntje alles uitpraten en 'het nog een kans geven'.
Zij mega aandacht gekregen dus die B-films worden weer goed bekeken, hij heeft netjes zijn mond gehouden al die tijd dus kan nergens beschuldigd worden en iedereen weer blij.
Hollywood staat voor niets en er worden wel vaker van die hele scripts bedacht waarbij de films zelf in het niet vallen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 12:32:36 #69
163650 Greys
pi_162838579
http://www.designntrend.c(...)ny-depp-marriage.htm

Hier klinkt zij juist weer als een jaloerse freakshow.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:13:49 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162839445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:
Volgens mij is de vrouw waar ze misschien te innig mee was weer een andere vrouw. Maar zeker weten doe ik het niet.
Nee, dat was wel deze. Heb het nog even gecheckt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162839454
Het verhaal rammelt maar het staat ook niet helemaal op zichzelf (gezien Depp's verleden).
Het zaakje stinkt aan alle kanten (afgezien welke partij je kiest).
pi_162839650
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Greys het volgende:
http://www.designntrend.c(...)ny-depp-marriage.htm

Hier klinkt zij juist weer als een jaloerse freakshow.
Dat verhaal vind ik ongeloofwaardig; 'een insider vertelde dit en dat'. Maar ik geloof zo dat ze niet helemaal ok is, ze komt best weird over in filmpjes. Evenals Johnny eng en naar overkomt trouwens. Misschien zaten ze beide wel aan de drugs en zo. :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2016 @ 14:18:18 #73
163650 Greys
pi_162840720
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat verhaal vind ik ongeloofwaardig; 'een insider vertelde dit en dat'. Maar ik geloof zo dat ze niet helemaal ok is, ze komt best weird over in filmpjes. Evenals Johnny eng en naar overkomt trouwens. Misschien zaten ze beide wel aan de drugs en zo. :P
Ach, een 'insider vertelde' ook dat ze heus wel echt echt echt in elkaar geslagen is..

Maar ze lijken me niet bepaald voor elkaar geschapen inderdaad nee :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 woensdag 8 juni 2016 @ 20:50:16 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_162850471
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat was wel deze. Heb het nog even gecheckt.
Beviel het ?

pi_162870607
Amber Heard's ex-girlfriend, who just claimed Amber's 2009 arrest for domestic violence was bogus because the cop was a homophobe with a hint of misogyny ... couldn't be further off the mark, because the officer is an openly gay woman who also contributed money to a domestic violence organization.

Amber's ex-domestic partner, Tasya van Ree, minimized their altercation at Seattle-Tacoma International Airport, saying it was "misinterpreted and over-sensationalized by two individuals in a powerful position." She's referring to the cops who arrested Amber for allegedly grabbing and hitting Tasya.

Officer Beverly Leonard was the actual arresting officer. She proudly posted pics of herself and her partner a few years back. She's also posted pics of herself at Pride weekend.

Leonard also supported an organization in Seattle that helps women who were victims of domestic violence.

A source close to Beverly says the now-retired officer is indignant ... saying the arrest had nothing to do with homophobia ... she was arrested for breaking the law.

Although Tasya claims the incident was minor, police documents show there was actual property damage ... Tasya's pendant was broken during the scuffle, and the documents also show Tasya was extremely upset with Amber for the alleged attack ... so claim the responding cops.

Dan sta je wel een beetje voor lul zeg, als je iemand ervan beschuldigd homofoob te zijn en diegene blijkt gewoon zelf lesbisch te zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')