Want? Wat zegt dit volgens jou?quote:Op zondag 5 juni 2016 10:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Ook dit werkt niet echt mee voor hem;
Etc etc..
Ik heb hetzelfde..quote:Op maandag 6 juni 2016 12:56 schreef tong80 het volgende:
Ik vertrouw dat wijf niet. Hem ook niet. Dat is het leuke
Het is wachten tot er een 'uit respect voor André' uitkomt en ze zich ontpopt als een heuse Roggel Hazesquote:Op maandag 6 juni 2016 12:53 schreef WRH het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel knap van Amber; zonder enige reactie van Johnny tot nu toe weet ze als slechts 1 helft van deze vechtscheiding de ene na de andere twist uit haar mouw te schudden, shocking updates te doen en deze hele gate alive & kicking te houden.
Is toch al een prestatie op zich?
Ik heb niet nagezocht of het klopt, maar: ik las vorige week ergens in een comment dat Amber in verschillende interviews voorbeelden had gegeven van situaties waar ze het niet zo nauw met de waarheid nam om haar zin te krijgen. Ze schijnt op minderjarige leeftijd de handtekeningen van haar ouders vervalst te hebben om aan het werk te kunnen in Hollywood en ze schijnt ook dingen vervalst/ergens over gelogen te hebben om een werkvergunning voor Europa te krijgen (volgens mij met een valse id, maar dat weet ik niet zeker. En zij schijnt degene te zijn die het papierwerk voor de hondjes in australie heeft geregeld.quote:
Dat is toch niet zo wreed?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb niet nagezocht of het klopt, maar: ik las vorige week ergens in een comment dat Amber in verschillende interviews voorbeelden had gegeven van situaties waar ze het niet zo nauw met de waarheid nam om haar zin te krijgen. Ze schijnt op minderjarige leeftijd de handtekeningen van haar ouders vervalst te hebben om aan het werk te kunnen in Hollywood en ze schijnt ook dingen vervalst/ergens over gelogen te hebben om een werkvergunning voor Europa te krijgen (volgens mij met een valse id, maar dat weet ik niet zeker. En zij schijnt degene te zijn die het papierwerk voor de hondjes in australie heeft geregeld.
Ik geloof dat ik ze beiden niet zulke lekkerdjes vind.
Dus drie jaar geleden was ze al'terrified of him' maar daarna trouwde ze alsnog met hem?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)nger-movie-flop.html
Komt wel veel naar buiten zeg.
Tsja, ze zag er wel ongelukkig uit moet ik zeggen trouwens. Niet echt blij in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus drie jaar geleden was ze al'terrified of him' maar daarna trouwde ze alsnog met hem?
Gut
ze is geen getuige, ze was aan de telefoon. En die security gasten hadden al gezegd dat ze Amber hoorden schreeuwen "don't hit me" en dat Johnny meters van haar af stond toen ze dat schreeuwde. Nu wil ik niet zeggen dat die security lui de waarheid vertellen, want dat weet ik niet, maar zij kan ook niet met zekerheid zeggen dat Amber wel werd geslagen, want ze heeft alleen maar iets gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:06 schreef Wimperkruller het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)w-bruises-times.html
Ze wordt dus verdedigd door een getuige die zweert dat Amber inderdaad is geslagen en dat het verschrikkelijk is dat er aan victim blaming wordt gedaan (staat in haar tweets).
Nee, dat was wel deze. Heb het nog even gecheckt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:
Volgens mij is de vrouw waar ze misschien te innig mee was weer een andere vrouw. Maar zeker weten doe ik het niet.
Dat verhaal vind ik ongeloofwaardig; 'een insider vertelde dit en dat'. Maar ik geloof zo dat ze niet helemaal ok is, ze komt best weird over in filmpjes. Evenals Johnny eng en naar overkomt trouwens. Misschien zaten ze beide wel aan de drugs en zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Greys het volgende:
http://www.designntrend.c(...)ny-depp-marriage.htm
Hier klinkt zij juist weer als een jaloerse freakshow.
Ach, een 'insider vertelde' ook dat ze heus wel echt echt echt in elkaar geslagen is..quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat verhaal vind ik ongeloofwaardig; 'een insider vertelde dit en dat'. Maar ik geloof zo dat ze niet helemaal ok is, ze komt best weird over in filmpjes. Evenals Johnny eng en naar overkomt trouwens. Misschien zaten ze beide wel aan de drugs en zo.
Beviel het ?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat was wel deze. Heb het nog even gecheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |