Weet jij welke image host het hier wel doet? Tinypic werkt ook niet mee. Normaal gebruik ik die.quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deftig prijsje. Je foto's doen het trouwens niet.
http://m.imgur.comquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Weet jij welke image host het hier wel doet? Tinypic werkt ook niet mee. Normaal gebruik ik die.
Het is gelukt. Dank voor je hulp!quote:Op donderdag 2 juni 2016 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:42 schreef BigSmurf het volgende:
Bouwjaar is 2005.
Optielijst? "En nog veel veel meer opties" zegt me niks.
Geen verstand van. Toen ik de auto kocht was het een waslijst.
Recent uitgevoerd/aankomend groot onderhoud?
Recent nieuwe accu en startmotor. Nieuwe remblokken en remschijven, bij aankoop waren die al zo goed als op. Dat was het. Grote beurt zomer vorig jaar gehad.
Je hebt er een jaar in gereden, waarom doe je hem alweer weg?
Meer PK op het oog
Dat kan zeker!quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:16 schreef Roces18 het volgende:
Misschien je prijs een beetje fixen?
Zie er zat op MP die goedkoper weggaan, die ook jonger en minder km's hebben (en dezelfde opties).
Geen idee.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij is van een knaap geweest met opgeschoren kapsel.
Dan zijn het 2 inbrekers op die laatste foto.quote:
Internet gangster ben jequote:Op donderdag 2 juni 2016 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 inbrekers op die laatste foto.
Of je hebt foto's van een willekeurige auto geplaatst?
Dat zijn kennissen van mij. We zijn samen op vakantie gegaan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 inbrekers op die laatste foto.
Of je hebt foto's van een willekeurige auto geplaatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |