Sorry, ik was al aan het googlen op Good Vibrations. Je komt bizar weinig ranzige plaatjes tegen met die termquote:
Google laat tegenwoordig alleen nog ranzige plaatjes zien als echt blijkt dat dat is wat je zoekt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry, ik was al aan het googlen op Good Vibrations. Je komt bizar weinig ranzige plaatjes tegen met die term
Bummerquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Google laat tegenwoordig alleen nog ranzige plaatjes zien als echt blijkt dat dat is wat je zoekt.
Als je zoekt op iets onschuldigs zul je dus geen fascinerende fetishes meer tegen komen.
Triggerwoorden als 'sex' erbij zetten en google laat weer alles zien hoorquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Google laat tegenwoordig alleen nog ranzige plaatjes zien als echt blijkt dat dat is wat je zoekt.
Als je zoekt op iets onschuldigs zul je dus geen fascinerende fetishes meer tegen komen.
Dat werkt zeker goed. Maar ik was niet expliciet op zoek naar sexplaatjes maar meer naar grappige dubbelzinnigheden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Triggerwoorden als 'sex' erbij zetten en google laat weer alles zien hoor
Ik heb geen mening over 'm, en daar ging het me ook niet om in deze. Maar de oprechte feels, holy shit.O+quote:
Moest grinniken van je FB berichtjequote:Op donderdag 2 juni 2016 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over 'm, en daar ging het me ook niet om in deze. Maar de oprechte feels, holy shit.O+
Muziek die je oprecht voelt vind ik fantastisch, ongeacht welke emotie. Dus dit raakt me.
Je klinkt als mijn schoonmoeder man...quote:
Word is ook kut wat dat betreft. Indesignquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben aan het stoeien met Word. Watermerken en zulks, lang geleden zeg.
Leuk als je wil DTPen als text verwerker waardeloosquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Word is ook kut wat dat betreft. Indesign
Beetje duurquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Word is ook kut wat dat betreft. Indesign
Ach als ik iets met een achtergrond wil of een foto die op zijn plek moet blijven staan vind ik het ideaal. Ook al is het overkillquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:06 schreef liedetector het volgende:
[..]
Leuk als je wil DTPen als text verwerker waardeloos
Ja, wij. We hebben al een aantal klanten gehad die de BSA over de vloer kregen en wij hebben daar geen zin in. We installeren ook nooit illegale software bij onze klanten uiteraard. Plus, we zijn partner van Microsoft en krijgen daar sowieso licenties bij.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
zijn er nog mensen die software kopen dan
Zakelijke mensen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
zijn er nog mensen die software kopen dan
die lijkt me logisch!quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
We installeren ook nooit illegale software bij onze klanten uiteraard.
Een van onze klanten kreeg een boete van 96.000 euro van de BSA (verklikt door een ex-werknemer) en probeerde dat mooi in onze schoenen te schuiven. Gelukkig hadden wij voldoende mails enzo waar in wij met enige regelmaat waarschuwden voor hun gebruik van illegale versies van Windows, Office en met name AutoCAD. De dombo's installeerden een berg illegaals en gaven dan de pc van een tekenaar na een aantal jaar door aan de secretaresse. Zo hadden 13 van de 15 werknemers illegale AutoCADquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |