abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165677428
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik werk 5 dagen per week en in het weekend trek ik hem om hald elf zijn bed uit: 'wat gaan we doen vandaaaaaag?'en dan mag hij iets verzinnen. En als hem dat niet lukt dan trek ik hem mee ergens heen, een film een tentoonstelling of gewoon ergens samen eten.
Wat lief dat je zo betrokken bent O+ En hoe gaat het doordeweeks dan? Heeft hij nog werk of een dagbesteding?
  vrijdag 30 september 2016 @ 21:27:35 #252
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165677448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat lief dat je zo betrokken bent O+ En hoe gaat het doordeweeks dan? Heeft hij nog werk of een dagbesteding?
vind je het erg als ik dat niet hier typ? als je het echt wl weten kan ik je dmen maar op zich levert dat niet meer op hoor.
Prrrrr
pi_165677465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:27 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

vind je het erg als ik dat niet hier typ? als je het echt wl weten kan ik je dmen maar op zich levert dat niet meer op hoor.
Oke is prima hoor, was gewoon nieuwsgierig :)
  vrijdag 30 september 2016 @ 21:28:27 #254
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165677478
Mag ik even in je dm?
Prrrrr
pi_165677585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Mag ik even in je dm?
Sure :)
pi_165685256
Ik weet overigens zeker dat ik gister zo emotioneel was om die schade vanwege het slechte slapen de gehele week. (Ik maakte op CZ begin deze week al het "grapje" dat ze me aan het einde van de week op kunnen nemen.) En nu nog zit ik enorm met die schade. Hoe duur zal het zijn? Kunnen we nog op vakantie*?

Heb gisteravond ook weer een heftige huilbui - zoals ik had toen ik ziek uitviel - gehad, waarbij ik minutenlang gewoon geen adem haal. (Moeilijk uit te leggen, huil op een aparte manier.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165727833
Heeft iemand hier toevallig ervaring met Fluoxetine?

Ik slik in de avond 50 mg quetiapine zodat ik slaap, en heb voor overdag oxazepam tegen paniekaanvallen. Begonnen net 5x 10 Mg per dag, nu max 2 x 10 Mg. Maar dat is niet afdoende meer na 8 maanden wachtlijsten, en ik moet waarschijnlijk nog 3 maanden wachten.
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:16:25 #258
456432 Kamina
Tenacious!
pi_165733409
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 10:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik gister zo emotioneel was om die schade vanwege het slechte slapen de gehele week. (Ik maakte op CZ begin deze week al het "grapje" dat ze me aan het einde van de week op kunnen nemen.) En nu nog zit ik enorm met die schade. Hoe duur zal het zijn? Kunnen we nog op vakantie*?

Heb gisteravond ook weer een heftige huilbui - zoals ik had toen ik ziek uitviel - gehad, waarbij ik minutenlang gewoon geen adem haal. (Moeilijk uit te leggen, huil op een aparte manier.)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh jeetje, kan ik nog wel op vakantie?"

Kom nou, zeg. :')
1 + 1 = blauw
pi_165734496
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ach weet je dat was ook mijn eerste gedachte. But on the other hand, zo is alles relatief. En als je erg uitkeek naar een vakantie om weer even bij te tanken kan ik me best voorstellen dat je baalt. Dat is logisch toch?
pi_165734767
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft zich dit jaar kapot gewerkt, heeft nog geen vakantie gehad. En dat duurt ook nog wel even. Dus ja: hij verdient zeer zeker wel vakantie!!!

En nee, dat wil hij niet zonder mij!

Wtf denk jij te kunnen bepalen of wij op vakantie mogen of niet?!
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:05:28 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165734900
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft zich dit jaar kapot gewerkt, heeft nog geen vakantie gehad. En dat duurt ook nog wel even. Dus ja: hij verdient zeer zeker wel vakantie!!!

Ruuustig. Voel je niet zo aangevallen door 1 reactie. Tuurlijk mogen jullie op vakantie, of dat het belangrijkste is op dat moment is een andere.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165735179
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ruuustig. Voel je niet zo aangevallen door 1 reactie. Tuurlijk mogen jullie op vakantie, of dat het belangrijkste is op dat moment is een andere.
Ik weet wat ik heb, qua financiën. We kunnen prima op vakantie (we hoeven namelijk niet 5 sterren ultra all-inclusive 😉), en ik heb dan nog iets over voor noodgevallen. Daarom maken we die schade niet. Ik heb er geen probleem mee om zo rond te rijden, mijn vriend ook niet. Maar ergens ben ik wel benieuwd hoe duur het zou zijn. :@
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:19:16 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165735197
Veel gedoe om niks, dus. :)
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:21:06 #264
456432 Kamina
Tenacious!
pi_165735253
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Er zijn belangrijkere dingen, zoals die Chronisch Psychische klachten bijvoorbeeld. Of die schade verhelpen. Of zorgen dat je weer kan sparen.

En om dan over een goedkope vakantie te praten... Wat dacht je van geen vakantie? Dat is dan nog vervelender.

Zelf ben ik al jaren niet meer op vakantie geweest, en heb ik keihard gewerkt, iets dat ik nu nog doe. Geen punt. Ik ga op vakantie wanneer ik dat wil, en hoe goedkoper, hoe beter. Mijn laatste vakantie duurde drie weken, heeft me in totaal 900 euro gekost, inclusief reiskosten, verblijf, en eten en drinken. Ik denk er nog vaak aan terug.
1 + 1 = blauw
pi_165735365
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Veel gedoe om niks, dus. :)
Alsnog zit ik nog wel enorm met die schade. Nog steeds ja. Het laat me niet los. Later deze maand komt m'n vader, als hij die schade ziet zal hij teleurgesteld zijn in mij. En ik heb het nu echt helemaal verpest om ooit nog in hun auto te mogen rijden. En dat doet zeer.

Want de ex van m'n broertje mocht - toen ze samen waren en we een feestje hadden gehad en zij niet had gedronken (en m'n ouders/broertje wel) - wel in m'n ouders auto terug naar huis rijden. (Oké, dat was een andere auto...)
pi_165735419
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:21 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

Dit inderdaad. Er zijn belangrijkere dingen, zoals die Chronisch Psychische klachten bijvoorbeeld. Of die schade verhelpen. Of zorgen dat je weer kan sparen.

En om dan over een goedkope vakantie te praten... Wat dacht je van geen vakantie? Dat is dan nog vervelender.

Zelf ben ik al jaren niet meer op vakantie geweest, en heb ik keihard gewerkt, iets dat ik nu nog doe. Geen punt. Ik ga op vakantie wanneer ik dat wil, en hoe goedkoper, hoe beter. Mijn laatste vakantie duurde drie weken, heeft me in totaal 900 euro gekost, inclusief reiskosten, verblijf, en eten en drinken. Ik denk er nog vaak aan terug.
Wij gaan elk jaar op vakantie, zomer of winter.
pi_165735424
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 10:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:

SPOILER
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik weet wat ik heb, qua financiën. We kunnen prima op vakantie (we hoeven namelijk niet 5 sterren ultra all-inclusive 😉), en ik heb dan nog iets over voor noodgevallen. Daarom maken we die schade niet. Ik heb er geen probleem mee om zo rond te rijden, mijn vriend ook niet. Maar ergens ben ik wel benieuwd hoe duur het zou zijn. :@
Wat spreek je jezelf toch weer eens ontzettend tegen. Dra-ma.
Heb je dat nodig? Negatieve aandacht? Om te weten dat je bestaat of zo?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:27:09 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165735427
Oh, nou. Wat erg allemaal!
pi_165735535
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

Wat spreek je jezelf toch weer eens ontzettend tegen. Dra-ma.
Heb je dat nodig? Negatieve aandacht? Om te weten dat je bestaat of zo?
Je hebt de spoiler niet gelezen begrijp ik? Of kun je niet goed begrijpend lezen?

Als we de schade niet laten maken (wat we besloten hebben), kunnen we op vakantie én heb ik ook nog een noodgevallen"potje". Dit is geen 5 sterren ultra all-inclusive vakantie nee, maar moet dat dan?

Ik spreek mezelf dus geenzins tegen.
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:34:22 #270
456432 Kamina
Tenacious!
pi_165735659
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wij gaan elk jaar op vakantie, zomer of winter.
Niets om over te klagen dus.
1 + 1 = blauw
pi_165735724
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:34 schreef Kamina het volgende:

[..]

Niets om over te klagen dus.
Maar daar ging het dan ook niet om, maar om de schade en dat ik daar zo mee zit!
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:40:13 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165735890
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Maar daar ging het dan ook niet om, maar om de schade en dat ik daar zo mee zit!
Ja, dat besluit je zelf. Het is een keuze, net als jij altijd tegen mensen zegt dat het een keuze is dat ze zich aan jou ergeren,
pi_165736398
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat besluit je zelf. Het is een keuze, net als jij altijd tegen mensen zegt dat het een keuze is dat ze zich aan jou ergeren,
Niet in de zin van dat ie er zit, want we laten hem dus niet maken en ik heb er dus geen probleem mee om ermee rond te rijden.

SPOILER
Maar het feit dat ik gewoon niet achteruit kan rijden en het echt niet gezien heb, terwijl ik in alle spiegels gekeken heb en zachtjes reed. Daar zit ik mee. Dat is dus geen keuze, want het is gebeurd.
  maandag 3 oktober 2016 @ 20:58:09 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165736580
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Niet in de zin van dat ie er zit, want we laten hem dus niet maken en ik heb er dus geen probleem mee om ermee rond te rijden.

SPOILER
Maar het feit dat ik gewoon niet achteruit kan rijden en het echt niet gezien heb, terwijl ik in alle spiegels gekeken heb en zachtjes reed. Daar zit ik mee. Dat is dus geen keuze, want het is gebeurd.
De gebeurtenis maak je nooit meer ongedaan, maar er zo mee blijven zitten is echt een keuze.
pi_165736659
En het feit dat als mijn vriend niet had besloten om 1 tegelrij meer eruit te halen, dan eigenlijk toegestaan is, dat dit niet gebeurt zou zijn. (De schutting staat dus iets verder naar voren in vergelijking met de zijburen. Toen ik daarlangs reed ging het allemaal prima. Ik was zelfs verrukt dat het zo goed ging, het achteruit rijden. Tot onze schutting dus. :{)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')