Wat lief dat je zo betrokken bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik werk 5 dagen per week en in het weekend trek ik hem om hald elf zijn bed uit: 'wat gaan we doen vandaaaaaag?'en dan mag hij iets verzinnen. En als hem dat niet lukt dan trek ik hem mee ergens heen, een film een tentoonstelling of gewoon ergens samen eten.
vind je het erg als ik dat niet hier typ? als je het echt wl weten kan ik je dmen maar op zich levert dat niet meer op hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat lief dat je zo betrokken bentEn hoe gaat het doordeweeks dan? Heeft hij nog werk of een dagbesteding?
Oke is prima hoor, was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dat niet hier typ? als je het echt wl weten kan ik je dmen maar op zich levert dat niet meer op hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik gister zo emotioneel was om die schade vanwege het slechte slapen de gehele week. (Ik maakte op CZ begin deze week al het "grapje" dat ze me aan het einde van de week op kunnen nemen.) En nu nog zit ik enorm met die schade. Hoe duur zal het zijn? Kunnen we nog op vakantie*?
Heb gisteravond ook weer een heftige huilbui - zoals ik had toen ik ziek uitviel - gehad, waarbij ik minutenlang gewoon geen adem haal. (Moeilijk uit te leggen, huil op een aparte manier.)"Oh jeetje, kan ik nog wel op vakantie?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom nou, zeg.
1 + 1 = blauw
Ach weet je dat was ook mijn eerste gedachte. But on the other hand, zo is alles relatief. En als je erg uitkeek naar een vakantie om weer even bij te tanken kan ik me best voorstellen dat je baalt. Dat is logisch toch?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:16 schreef Kamina het volgende:
[..]
"Oh jeetje, kan ik nog wel op vakantie?"
Kom nou, zeg.
Mijn vriend heeft zich dit jaar kapot gewerkt, heeft nog geen vakantie gehad. En dat duurt ook nog wel even. Dus ja: hij verdient zeer zeker wel vakantie!!!quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:16 schreef Kamina het volgende:
[..]
"Oh jeetje, kan ik nog wel op vakantie?"
Kom nou, zeg.
Ruuustig. Voel je niet zo aangevallen door 1 reactie. Tuurlijk mogen jullie op vakantie, of dat het belangrijkste is op dat moment is een andere.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft zich dit jaar kapot gewerkt, heeft nog geen vakantie gehad. En dat duurt ook nog wel even. Dus ja: hij verdient zeer zeker wel vakantie!!!
En nee, dat wil hij niet zonder mij!
Wtf denk jij te kunnen bepalen of wij op vakantie mogen of niet?!
Ik weet wat ik heb, qua financiën. We kunnen prima op vakantie (we hoeven namelijk niet 5 sterren ultra all-inclusive 😉), en ik heb dan nog iets over voor noodgevallen. Daarom maken we die schade niet. Ik heb er geen probleem mee om zo rond te rijden, mijn vriend ook niet. Maar ergens ben ik wel benieuwd hoe duur het zou zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruuustig. Voel je niet zo aangevallen door 1 reactie. Tuurlijk mogen jullie op vakantie, of dat het belangrijkste is op dat moment is een andere.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft zich dit jaar kapot gewerkt, heeft nog geen vakantie gehad. En dat duurt ook nog wel even. Dus ja: hij verdient zeer zeker wel vakantie!!!
En nee, dat wil hij niet zonder mij!
Wtf denk jij te kunnen bepalen of wij op vakantie mogen of niet?!
Dit inderdaad. Er zijn belangrijkere dingen, zoals die Chronisch Psychische klachten bijvoorbeeld. Of die schade verhelpen. Of zorgen dat je weer kan sparen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruuustig. Voel je niet zo aangevallen door 1 reactie. Tuurlijk mogen jullie op vakantie, of dat het belangrijkste is op dat moment is een andere.
Alsnog zit ik nog wel enorm met die schade. Nog steeds ja. Het laat me niet los. Later deze maand komt m'n vader, als hij die schade ziet zal hij teleurgesteld zijn in mij. En ik heb het nu echt helemaal verpest om ooit nog in hun auto te mogen rijden. En dat doet zeer.quote:
Wij gaan elk jaar op vakantie, zomer of winter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:21 schreef Kamina het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. Er zijn belangrijkere dingen, zoals die Chronisch Psychische klachten bijvoorbeeld. Of die schade verhelpen. Of zorgen dat je weer kan sparen.
En om dan over een goedkope vakantie te praten... Wat dacht je van geen vakantie? Dat is dan nog vervelender.
Zelf ben ik al jaren niet meer op vakantie geweest, en heb ik keihard gewerkt, iets dat ik nu nog doe. Geen punt. Ik ga op vakantie wanneer ik dat wil, en hoe goedkoper, hoe beter. Mijn laatste vakantie duurde drie weken, heeft me in totaal 900 euro gekost, inclusief reiskosten, verblijf, en eten en drinken. Ik denk er nog vaak aan terug.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik gister zo emotioneel was om die schade vanwege het slechte slapen de gehele week. (Ik maakte op CZ begin deze week al het "grapje" dat ze me aan het einde van de week op kunnen nemen.) En nu nog zit ik enorm met die schade. Hoe duur zal het zijn? Kunnen we nog op vakantie*?
Heb gisteravond ook weer een heftige huilbui - zoals ik had toen ik ziek uitviel - gehad, waarbij ik minutenlang gewoon geen adem haal. (Moeilijk uit te leggen, huil op een aparte manier.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spreek je jezelf toch weer eens ontzettend tegen. Dra-ma.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik weet wat ik heb, qua financiën. We kunnen prima op vakantie (we hoeven namelijk niet 5 sterren ultra all-inclusive 😉), en ik heb dan nog iets over voor noodgevallen. Daarom maken we die schade niet. Ik heb er geen probleem mee om zo rond te rijden, mijn vriend ook niet. Maar ergens ben ik wel benieuwd hoe duur het zou zijn.
Heb je dat nodig? Negatieve aandacht? Om te weten dat je bestaat of zo?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt de spoiler niet gelezen begrijp ik? Of kun je niet goed begrijpend lezen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Wat spreek je jezelf toch weer eens ontzettend tegen. Dra-ma.
Heb je dat nodig? Negatieve aandacht? Om te weten dat je bestaat of zo?
Niets om over te klagen dus.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wij gaan elk jaar op vakantie, zomer of winter.
Ja, dat besluit je zelf. Het is een keuze, net als jij altijd tegen mensen zegt dat het een keuze is dat ze zich aan jou ergeren,quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar daar ging het dan ook niet om, maar om de schade en dat ik daar zo mee zit!
Niet in de zin van dat ie er zit, want we laten hem dus niet maken en ik heb er dus geen probleem mee om ermee rond te rijden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat besluit je zelf. Het is een keuze, net als jij altijd tegen mensen zegt dat het een keuze is dat ze zich aan jou ergeren,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het feit dat ik gewoon niet achteruit kan rijden en het echt niet gezien heb, terwijl ik in alle spiegels gekeken heb en zachtjes reed. Daar zit ik mee. Dat is dus geen keuze, want het is gebeurd.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat ie er zit, want we laten hem dus niet maken en ik heb er dus geen probleem mee om ermee rond te rijden.De gebeurtenis maak je nooit meer ongedaan, maar er zo mee blijven zitten is echt een keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het feit dat ik gewoon niet achteruit kan rijden en het echt niet gezien heb, terwijl ik in alle spiegels gekeken heb en zachtjes reed. Daar zit ik mee. Dat is dus geen keuze, want het is gebeurd.The love you take is equal to the love you make.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |