Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
Eerste topic dat ik schrijf! Ik wil weten of ik genept word of niet:)
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal.quote:Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
Ja, dat gaat te ver:)quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar Turkse achtergrond zou kunnen verklaren waarom je nog niemand uit haar omgeving hebt ontmoet...
[..]
Maar toen las ik dit... Nee, dit is zelfs voor een Turkse dame niet normaal.
De een wil meer dan de ander. Shit happens:)quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Just in case je niet loopt te trollen, what's the difference? Je vond het twee jaar leuk genoeg om ermee door te gaan, dus lekker boeiend of 't misschien wel nep is. Geen schoonfamilie, lekker kunnen zeiken over haar, wat wil je nog meer?
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nickquote:Op donderdag 2 juni 2016 00:59 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
De een wil meer dan de ander. Shit happens:)
Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nick
Aan je 'vriendin' kennelijk ook niet, maar dat weerhoudt je er vooralsnog van om d'r te dumpenquote:Op donderdag 2 juni 2016 01:02 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Hier heb ik vrij weinig aan, zeg maar.
Best kans dat ze er tegen opziet om een kaaskop voor te stellen..quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
We hebben bijna 2 jaar relatie.......Ik heb nog niemand uit haar omgeving ontmoet! Is dat normaal of niet?(Ze is van Turkse afkomst)
Wat wil je dan? Dat zij ze in natura betaalt?quote:Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft.
Misschien voelt ze zich wat ongemakkelijk bij jou familie? Praat daar eens over met haar.quote:Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Kan je daar meer over vertellen? Wat houdt dat 'verzorgen' in en wat brengt zij jou niet wat jij blijkbaar wel verwacht?quote:Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Dan is ze toch onzeker over jullie relatie wat duidt dat ze wel waarde hecht aan jullie relatie (van je houdt)quote:Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Mmmm.. wat houdt dat flirten in? Waarom gedraagt ze zich zo tegen andere mannen? Is dat haar normale manier van doen? Of doet ze dat alleen bij mannen die ze aantrekkelijk vindt?quote:Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles, ook dat ze met andere mannen flirt terwijl dat heel duidelijk is.
Ze ontkent alles!
Ik mag hopen dat ze je terugbetaalt met gruwelijke seks elke dag anders had ik die uitzuiger allang gedumpt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:49 schreef DoucheBagXL het volgende:
Zij heeft geen geld en verwacht van mij dat ik haar rekeningen betaal, omdat zijzelf geen werk heeft. Ze wil geen band op bouwen met mijn familie(heeft hen paar keer ontmoet)
Zij verwacht dat ik haar verzorg, maar zij brengt niks!
Ik moet elke dag haar vertellen dat ik van haar houd.
Als we samen zijn loert ze naar andere mannen en flirt ze met hen.
Ze ontkent alles!
Dit is wel een heel extreem voorbeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:
Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven![]()
Misschien vinden mannen als ts het reuzefijn om zo nodig gevonden te worden. Lekker passioneel uitgedaagd worden met jaloersmakend geflirt, zodat ze zich eckt mannelijk voelen. Ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Baas_bas het volgende:
Mannen zoals jij die dat doen zijn dus de reden dat vrouwen denken alles zomaar te krijgen zonder ook maar iets te geven![]()
lijkt er op dat je uit ervaring spreektquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Best kans dat ze er tegen opziet om een kaaskop voor te stellen..
[..]
Wat wil je dan? Dat zij ze in natura betaalt?
[..]
Misschien voelt ze zich wat ongemakkelijk bij jou familie? Praat daar eens over met haar.
[..]
Kan je daar meer over vertellen? Wat houdt dat 'verzorgen' in en wat brengt zij jou niet wat jij blijkbaar wel verwacht?
[..]
Dan is ze toch onzeker over jullie relatie wat duidt dat ze wel waarde hecht aan jullie relatie (van je houdt)
[..]
Mmmm.. wat houdt dat flirten in? Waarom gedraagt ze zich zo tegen andere mannen? Is dat haar normale manier van doen? Of doet ze dat alleen bij mannen die ze aantrekkelijk vindt?
Nee, haar familie niet ontmoeten kan ik me nog voorstellen als ze turkse is, maar alle andere dingen niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:14 schreef DoucheBagXL het volgende:
Dus jullie zouden het wel omschrijven als een gezonde relatie:)?
Welke dingen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, haar familie niet ontmoeten kan ik me nog voorstellen als ze turkse is, maar alle andere dingen niet.
Ja, wat zijn haar verwachtingen dan? Je bedoelt dat je het wil uitmaken dus?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:37 schreef DoucheBagXL het volgende:
Kunnen we onze verwachtingen dan niet gewoon bijstellen? Ipv trouwen, kids en weet ik veel wel niet wat allemaal, naar gewoon vrienden.
Ik denk dat jij je verwachtingen beter kunt bijstellen naar helemaal niets. Dit is het allemaal zo niet waard. Ze heeft je niet te bieden want ze wil je niets bieden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:37 schreef DoucheBagXL het volgende:
Kunnen we onze verwachtingen dan niet gewoon bijstellen? Ipv trouwen, kids en weet ik veel wel niet wat allemaal, naar gewoon vrienden.
Dat je nog serieus overweegt om met iemand die je uitbuit vrienden te blijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:37 schreef DoucheBagXL het volgende:
Zij is nog niet helemaal klaar voor wat ik van een relatie verwacht. Zij woont nog thuis en moet haar studie afronden. Dus komt er eigenlijk op neer dat ik daar op moet wachten. En dat ga ik doen, want ik ben gek op haar:)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, wat zijn haar verwachtingen dan? Je bedoelt dat je het wil uitmaken dus?
Over een paar jaar ben je niet alleen je geld kwijt, maar ook je zelfvertrouwen kwijt na zo'n giftige relatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Zij is nog niet helemaal klaar voor wat ik van een relatie verwacht. Zij woont nog thuis en moet haar studie afronden. Dus komt er eigenlijk op neer dat ik daar op moet wachten. En dat ga ik doen, want ik ben gek op haar:)
zodra ze je niet meer kan gebruiken laat ze je toch zitten, dus succes met wachten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Zij is nog niet helemaal klaar voor wat ik van een relatie verwacht. Zij woont nog thuis en moet haar studie afronden. Dus komt er eigenlijk op neer dat ik daar op moet wachten. En dat ga ik doen, want ik ben gek op haar:)
Toen we elkaar hadden ontmoet, zat ik zelf in een slechte periode. Doordat ik verliefd op haar werd, heb ik mezelf geupgrade zeg maar.quote:
Dank voor jouw steun!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:49 schreef Atmosphere72 het volgende:
Jah joh, dit gaat helemaal perfect! Vooral zo doorgaan!
Nee, maar ik vraag me af hoeveel jouw invulling is van zaken. Wat houdt dat flirten bv in? Gaat dat over bv even glimlachen naar iemand (heb een bepaalde topic in mijn achterhoofd) of geeft ze haar nummer aan anderen (in die mate van ernst)?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:14 schreef DoucheBagXL het volgende:
Dus jullie zouden het wel omschrijven als een gezonde relatie:)?
Ja, is meer glimlachen naar iemand. Ik vind dat ook helemaal niet erg. Maar als ik dat in een keer zie en er een grapje van maak, dan ontkent zij het en wordt zelfs boos. Dat vind ik dan niet zo leuk. Bij mij gebeurt het ook weleens, maar dan ga ik niet angstvallig ontkennen. Zo erg is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me af hoeveel jouw invulling is van zaken. Wat houdt dat flirten bv in? Gaat dat over bv even glimlachen naar iemand (heb een bepaalde topic in mijn achterhoofd) of geeft ze haar nummer aan anderen (in die mate van ernst)?
Misschien dat je niet zo goed bent in het onderscheiden van vriendelijk glimlachen en flirten, als je denkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:18 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Ja, is meer glimlachen naar iemand. Ik vind dat ook helemaal niet erg. Maar als ik dat in een keer zie en er een grapje van maak, dan ontkent zij het en wordt zelfs boos. Dat vind ik dan niet zo leuk. Bij mij gebeurt het ook weleens, maar dan ga ik niet angstvallig ontkennen. Zo erg is het allemaal niet.
Klinkt als een goede upgrade.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:00 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Toen we elkaar hadden ontmoet, zat ik zelf in een slechte periode. Doordat ik verliefd op haar werd, heb ik mezelf geupgrade zeg maar.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Die bloedzuiger kun je beter zo snel mogelijk verwijderen
Toch als je haar kant van het verhaal hoort lijkt zijn nick wel toepasselijk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter kweek een spine of neem je een toepasselijkere nick
Echt achterlijkquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Toch als je haar kant van het verhaal hoort lijkt zijn nick wel toepasselijk.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/333725
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Mijn god, het is nog een ergere klootzak dan ik verwachtte.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Die posts kloppen anders gewoon hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:12 schreef robbietobbie het volgende:
Mooi die aannames hier dat hij degene is die uit zn nek lult en niet zij op VIVA forum. Of dat het wel echt twee verschillende mensen zijn en ook maar iets waar is van dit hele verhaal
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:12 schreef robbietobbie het volgende:
Mooi die aannames hier dat hij degene is die uit zn nek lult en niet zij op VIVA forum. Of dat het wel echt twee verschillende mensen zijn en ook maar iets waar is van dit hele verhaal
Staat in haar post ook gewoon dat dat account een kloon is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:14 schreef Copycat het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/user_profile/297297
Vandaag daar geregistreerd. Tja.
En dit dus:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Wanneer je troll-gedrag enorm backfired en je daardoor je vriendin kwijt raakt !!!!!
Klinkt als een goed idee, ja. Keep us posted.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:31 schreef DoucheBagXL het volgende:
Ik heb goed nieuws voor de mensheid! We hebben het vandaag weer goed gemaakt:) Leuk hè?
update: we gaan eind vd maand 5 dagen naar Rome, romantisch hè?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee, ja. Keep us posted.
Ja dat wisten we al, vertelde ze op Viva, weet je nog? Waar jij als vrienden met haar naartoe wou gaan?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:47 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
update: we gaan eind vd maand 5 dagen naar Rome, romantisch hè?
Je doet je username in ieder geval eer aan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:47 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
dus je bent wel blij voor ons?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:52 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je doet je username in ieder geval eer aan.
elk koppel heeft toch weleens even een moeilijke tijd? Gaat erom dat het weer goed komtquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat wisten we al, vertelde ze op Viva, weet je nog? Waar jij als vrienden met haar naartoe wou gaan?
You'll seequote:Op donderdag 7 juli 2016 19:55 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
elk koppel heeft toch weleens even een moeilijke tijd? Gaat erom dat het weer goed komt
fijn dat je zo meeleeftquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
You'll seeLike I said; keep us posted
Nou, zij kan ook wel een spine gebruiken zeg, mocht dit geen troll deluxe zijn..quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Je vriendin is eerloos. Zeg maar tegen haar: gurursuz kadin.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:47 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |