Raak jij nooit overspannen van al die verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaande maandag nog geen Manic Monday, zie net dat ik dan het theater in moet bij Herman Finkers...
Hoezo verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raak jij nooit overspannen van al die verplichtingen?
dan kan ik mooi oefenen voor het golftoernooi voor volgend weekendquote:Op donderdag 2 juni 2016 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaande maandag nog geen Manic Monday, zie net dat ik dan het theater in moet bij Herman Finkers...
quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je vrijwillig naar dat gewauwel zitten luisteren?
Word jij nooit moe van al die verplichtingen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
dan kan ik mooi oefenen voor het golftoernooi voor volgend weekend
Ik ga vrijwilligquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van al die verplichtingen?
Elke dag is weer een feest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..], 100% vrijwillig.
Doe jij wel eens iets leuks in je leven?
Hij is wel grappig maar 2 uur houd ik niet vol.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplicht naar Finkers, dat wordt een top avond.
Dat ligt niet zozeer aan Finkers, dat is meer je eigen ADHD.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is wel grappig maar 2 uur houd ik niet vol.
Hoezo verplicht, Mo?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verplicht naar Finkers, dat wordt een top avond.
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.
Dat zal het zijn waarschijnlijk. Krijg altijd de neiging om mee te gaan lullen dan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt niet zozeer aan Finkers, dat is meer je eigen ADHD.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even teruglezen vanaf post 226 bovenaan.
Het is niet de slimste dan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, gaat een van mijn poezen zojuist plots over haar nek, zie ik rood, dus ik denk, oh jee, bloed!![]()
Ik de boel analyseren, is het een stukje rood plastic.![]()
Heeft het beest (ja, mijn fout, ik had dat moeten opruimen) een stukje plastic gevreten, en er staan brokken genoeg, dus dat is het niet.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, gaat een van mijn poezen zojuist plots over haar nek, zie ik rood, dus ik denk, oh jee, bloed!![]()
Ik de boel analyseren, is het een stukje rood plastic.![]()
Heeft het beest (ja, mijn fout, ik had dat moeten opruimen) een stukje plastic gevreten, en er staan brokken genoeg, dus dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |