Jij kan beter gewoon tweede viool spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een onzin. Ik draag altijd een smoking tijdens het piano spelen en zit gewoon binnen
Bedankt!quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik denk die van jou, met je weerzinwekkende TT
Wat jij wiltquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo vat ik het wel op, da's alleen maar goed toch?
Nu ga ik voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dankjewel voor de vrijheid
Met wie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga zo naar bed.
Nah, alleen niet al te best geslapen vannacht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar wel vroeg Ets, gaat het wel goed?
Lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nah, alleen niet al te best geslapen vannacht.
Komende 4 dagen vrij en niks in de planning, dus dan wat bijslapen.
Ik pieker eerlijk gezegd nooit. Ken sowieso weinig stress in mijn leven. Kan je dus ook geen tips geven eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe laat je dat gepieker los?![]()
Ik kan het niet.
Meh. En tentamens komen eraan ook nog.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pieker eerlijk gezegd nooit. Ken sowieso weinig stress in mijn leven. Kan je dus ook geen tips geven eigenlijk.
Komt goed joh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Meh. En tentamens komen eraan ook nog.
Ja echt een timing weerquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh leuk. Net als Inso in het vliegtuig zit
Alleen als Nederland speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ets even serieus, kijk jij überhaupt weleens voetbal?
Ah okequote:Op woensdag 1 juni 2016 20:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Alleen als Nederland speelt.
Trustequote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
maar vanavond niet, ik ga lekker slapen
wat zijn je strugglesquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
maar vanavond niet, ik ga lekker slapen
Misschien omdat jij er was.quote:
Polen gemurdertquote:
Die bekijkt toch de binnenkant van z`n oogleden in het vliegtuigquote:
als je zo doorgaat, komt paxcon je opetenquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe zelf ff normaal kerstmannoordpool
dat mag hij wel hoorquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
als je zo doorgaat, komt paxcon je opeten
doe normaal joh engnekquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dan heeft die obesitas :s
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:06 schreef Sked het volgende:
Etsu maakt hem maar meteen weer belachelijk, valse nicht is t ook
ff lezenquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
GENOT
Je bent goed aangepakt door Samzz zie ik al.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben off-topic gegaan
rebels he
Diep aangepakt met een strapon.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent goed aangepakt door Samzz zie ik al.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Diep aangepakt met een strapon.
vind je lekker he ouwe snoeperdquote:
ga wegquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik heb pics voor je gemaakt
zit al op een eiland wat wil je nog meer van mequote:Op donderdag 2 juni 2016 11:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
jij bent degene die heel snel weg moet gaan
dat de basisvoorzieningen worden afgeslotenquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit al op een eiland wat wil je nog meer van me
Dat je niet meer wakker wordtquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit al op een eiland wat wil je nog meer van me
hoe zou jij willen sterven als je mocht kiezenquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gebeurt bij jou, bij mij, bij etsu, bij iedereen op een dag
nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hoe zou jij willen sterven als je mocht kiezen
Lastig.quote:
daarom gewoon alleen blijvenquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat mij het ergst lijkt is om je liefde van je leven te moeten verliezen en dan eenzaam je laatste jaren afbrokkelen tot je zelf ook niet meer kan.
Sommigen ouderen sterven ook snel na hun partner.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat mij het ergst lijkt is om je liefde van je leven te moeten verliezen en dan eenzaam je laatste jaren afbrokkelen tot je zelf ook niet meer kan.
lolquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
vergeten in te checken
67 euro boete
fml
dat wordt op water en brood leven de komende tijdquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
vergeten in te checken
67 euro boete
fml
Tijd voor een Wie helpt Johannes de zomer door? noodfonds.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dat wordt op water en brood leven de komende tijd
Ik help je wel in natura.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een Wie helpt Johannes de zomer door? noodfonds.
geloofden ze niet dat je student wasquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
vergeten in te checken
67 euro boete
fml
Ik reis sinds dit jaar niet meer gratisquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
geloofden ze niet dat je student was
Oh balenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik reis sinds dit jaar niet meer gratis
Mijn mond doet altijd pijn als ik verse ananas eet, heb jij dat ook?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een gratis ananas geclaimd in de jumbo. Mijn dag kan niet meer stuk.
Pas na een paar stukjes.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn mond doet altijd pijn als ik verse ananas eet, heb jij dat ook?
Nicequote:Op donderdag 2 juni 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een gratis ananas geclaimd in de jumbo. Mijn dag kan niet meer stuk.
Koud hier man. Werd wakker en koud enzo, ging naar school, kei warm daar zon allesquote:
Ja echt lekker weer is het niet neequote:Op donderdag 2 juni 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koud hier man. Werd wakker en koud enzo, ging naar school, kei warm daar zon alleskom weer terug, koud regen
Crack ik had toch gelijk he met Princequote:Op donderdag 2 juni 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, dorp van mn ouders paar straten ook echt helemaal onder water
?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crack ik had toch gelijk he met Prince
Ahhh das nastyquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is wel vies weer, ja.
En er stinkt iets in mijn huis maar weet niet wat
Overleden aan een overdosisquote:
Jij zei zelfmoord, overigens heeft het nu 'gelijk hebben' niks te maken met wat ik toen zei?quote:
Nou ja, overdosis aan pillen nemen doe ie niet snel per ongeluk denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zei zelfmoord, overigens heeft het nu 'gelijk hebben' niks te maken met wat ik toen zei?Dat veranderd daar niks aan toch
Overdosis bij verslaafde komt heel vaak perongeluk voor andersquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, overdosis aan pillen nemen doe ie niet snel per ongeluk denk ikmaar heeft er ook niks mee te maken
vond het alleen wel toevallig dat ik meteen dat gevoel had toen hij dood was
Gewoon nooit verwarming aan en onder dekentje. Geld besparenquote:
Heb ik winter wel paar keer gedaan, was t 12 graden in huisquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nooit verwarming aan en onder dekentje. Geld besparen
Prima tochquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik winter wel paar keer gedaan, was t 12 graden in huis
Ja en was veel gewoon niet thuisquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima tochje krijgt het van beide wel warm dus
beetje oefeningen doen om warm te worden
Beetje apies kijkenquote:
Ben er 20 jaar niet geweest.quote:
Jungle Book was vetquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima tochje krijgt het van beide wel warm dus
beetje oefeningen doen om warm te worden
Goed he. Baloogodquote:
3x per week denk ik. Eet 1x per week in Woerden, rest beetje aankloten. Kan niet wachten tot ik er weg kan wat dat betreftquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, kook je nu vaak voor jezelf?
Moet ze kleurige dingen in der haar doen enzo, gaan ze op der hoofd zittenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje apies kijken
[..]
Ben er 20 jaar niet geweest.
Loka vindt aapjes lief en schattig, dus ze opperde het van het weekend. Jammer dat er geen Biggenheul is.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
Sergio Herman opent Frites Atelier in Arnhem
genot
In Indonesië hadden ze ook zoiets. De apen daar waren echt hondsbrutaalquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ze kleurige dingen in der haar doen enzo, gaan ze op der hoofd zitten
Als jullie niks meer van me horen, weten jullie waarom.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel gaat voor het eerst bij mij in de auto zitten.
Ben benieuwd wat die speciale sauzen zijnquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-in-arnhem-1.6071109
Kaneel weet wel watquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die speciale sauzen zijn
Daar durf ik mijn wel voor in het vuur te steken jaquote:
Sorry, was niet zo leuk liedje :$quote:
je wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn wel voor in het vuur te steken ja
Oke,quote:
bedanktquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke,
Was lekker nummertje hoor maat, eventjes toevoegen op de Spofity
quote:
quote:
Ja top toch.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hallooooooooo kaneeltje hoe gaat het
Dan appt hij slapendquote:
Hij komt vanuit Engeland he.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'hopelijk'
gvd
Het is 7 u later. U wot m8
Ja, dacht ook 7 uur. Volgens Inso was het 5quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Thailand eerst toch? Das 7 uur. Tenzij Maleisië vooruit, 8 uur.
Vanuit Polen misschienquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dacht ook 7 uur. Volgens Inso was het 5
Ja!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles ook goed met Roro en de katten?
Wat stel je lastige vragen ;s;squote:
Bedje in Polen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik ben nodig infermatie over polen bedje
nee info over polen hoe het zit met scooter rijden want ik heb geen ribba maar ik kan goed rijdenquote:
Ben niet meer uitgenodigd voor Skype-solliquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
;s
Ga je nou die baan in Polen doen?
In Polen rijdeen ze allemaal als een idioot dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee info over polen hoe het zit met scooter rijden want ik heb geen ribba maar ik kan goed rijden
Dat klinkt wel tofquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Be
[..]
Ben niet meer uitgenodigd voor Skype-solliMaar heb maandag andere solli ena ls ik daar aangenomen word is het gewoon in Nederland. Voor Ziggo. En mag ik geen vakantie meer opnemen rip
ja khad gelezen dat je vanaf je 18de gwn rijbewijsvrij mag rijden maar wil wel effe bevestiging weetje voor ze mij aanhouden en in de poolse gevangenis doenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Polen rijdeen ze allemaal als een idioot dus dat zit wel goed
Ja hoop het ookquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tofHopelijk wordt dat dan wat!
wrm zou je daar gaan lachenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga hopelijk volgende maand naar polen met me gf
en dan naar auswitg maar ze is heel bang dat ik ga lachen
Dat is geen pretje nee.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja khad gelezen dat je vanaf je 18de gwn rijbewijsvrij mag rijden maar wil wel effe bevestiging weetje voor ze mij aanhouden en in de poolse gevangenis doen
nee daarom kan nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen pretje nee.
Beetje leven op water en zapiekanka
Sukkel ben je toch ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
om die arbeit macht frei bord
en dan die kleren enzo haha van die jode van 1940 ofzo
jij bent echt een apaatquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
om die arbeit macht frei bord
en dan die kleren enzo haha van die jode van 1940 ofzo
Nee, moet werken. Heb 20 dagen achter elkaar geen dag vrijquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook een leuk weekend voor de boeg?
Ja ik weet niet, ik ben maar gewoon geld gaan lenen, ik vind het leven met vrije dagen al erg genoeg. :$quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe al aantal jaar zois ook gewoon gewenning, gelukkig.
ja, is eigenlijk hier ook wel beter hoor. Maar ja, bij ikea kan ik niet minder werken dus dan zou ik daar weg moeten, ene adres bij vrouw met spierziekte werk ik al vijf jaar en is chill want 3u in week best flexibel en andere is om de week 5 uur en ook al 4 jaar at ik der werk dus ja neee wil niet loslaten maar zou wel beter zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik ben maar gewoon geld gaan lenen, ik vind het leven met vrije dagen al erg genoeg. :$
Wauw. Waarom begin je daar aan?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, moet werken. Heb 20 dagen achter elkaar geen dag vrij. Wel paar keer ochtenden vrij enzo, maar moet iedere dag naar school of werken.
![]()
Ja had eigenlijk niet door dat ik geen dagen vrij had van schoolquote:
Ja als je het verspreid over drie baantjes ben je ook al snel bijna elke dag bezig denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, is eigenlijk hier ook wel beter hoor. Maar ja, bij ikea kan ik niet minder werken dus dan zou ik daar weg moeten, ene adres bij vrouw met spierziekte werk ik al vijf jaar en is chill want 3u in week best flexibel en andere is om de week 5 uur en ook al 4 jaar at ik der werk dus ja neee wil niet loslaten maar zou wel beter zijn eigenlijk.
Als ik toevallig zou worden ontslagen zou ik niet wat anders gaan zoeken.
Haha, ja maar zondagen werk ik het liefst want toeslag. En die twee dagen dat ik extra werk in het weekend zijn beide zondagenquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als je het verspreid over drie baantjes ben je ook al snel bijna elke dag bezig denk ik.
Ik heb nooit op zondagen gewerkt, want nog nooit bij een werkgever gezeten waar dat een werkdag was. Biblebeltleven.
Ja snap ik.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja maar zondagen werk ik het liefst want toeslag. En die twee dagen dat ik extra werk in het weekend zijn beide zondagendus dan zeg ik al gauw ja
.
Ach aan de andere kant. Als het gezellig is toch. Je hebt wel money to blow natuurlijk dan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk niet door dat ik geen dagen vrij had van schoolen toen vroegen ze of ik extra wilde werken en zei ik maar ja. En werk ook al extra avonden want mensen te kort, ja kan het dan gewoon niet laten. Te betrokken met werk
![]()
haha de professor kan tellenquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog vier dagen en dan weer maandag.
Mortaxx en ik hebben veterstrikdiplomaquote:
Kutquote:
dat vond je moeder anders nietquote:
doel je nu op mn vaderquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat vond je moeder anders niet
Haha lol
Man manquote:
Met Anal-Joyquote:
Mooi was dat.quote:
stond zij daarin?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Wel de enige fatsoenlijke userdie in fok.rar stond overigens
Nee gek 16quote:
Waar is die andere fokster trouwens?quote:
meloewa?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is die andere fokster trouwens?
Met die dikke tieten?
quote:
vaseline?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die toen hier ging bedelen om geld voor haar borstverkleining
Nee nee, was halfbloedje, colombiaans ofzo, puerto ricaans, zoietsquote:
zegt me nietsquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, was halfbloedje, colombiaans ofzo, puerto ricaans, zoiets
Kwam altijd in klb alleen
Neequote:
Jaquote:
Oh die Vaseline zat hier ook om geld verlegen voor dr boobs dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar krul moest nog jaar wachten en dat wilde ze niet ofzoiets en daarom had ze geld nodig
Weet niet, nu twijfel ikquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die Vaseline zat hier ook om geld verlegen voor dr boobs dan?
Haar ken ik niet echt
Meh, ordinaire fotos van dr altijd met inkijk van hier tot Tokyoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Krullensnolletje
Zij was best lekker geworden
ja kut is datquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, ordinaire fotos van dr altijd met inkijk van hier tot Tokyo
Dacht dat ik op m'n 15e al een strong independent woman en zo was. En dat ik alles al wist qua verloop der leven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:23 schreef Crack_ het volgende:
En altijd 'ja ik ben eigenlijk ouder dan mn leeftijd'zegt ook echt iedere puber, niks mis mee tho maar achteraf wel grappig altijd
Ja hier ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat ik op m'n 15e al een strong independent woman en zo was. En dat ik alles al wist qua verloop der leven.
Yeeeeeah no
ik heb toen nog bijna met haar gedatequote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Wel de enige fatsoenlijke userdie in fok.rar stond overigens
Op m`n 15de/16des dacht ik dat ik met m`n eerstse vriendinnetje oud zou wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat ik op m'n 15e al een strong independent woman en zo was. En dat ik alles al wist qua verloop der leven.
Yeeeeeah no
krijg zikaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook bijna
En bijna met Crack. Bijna met opso. Bijna met kwai
Toen zat jij toch nog niet heel erg in onze sc? Alleen om te trollenquote:
Terwijl we eigenlijk nog dik afhankelijk waren van onze ouders etcquote:
Ghehe ik ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op m`n 15de/16des dacht ik dat ik met m`n eerstse vriendinnetje oud zou worden
Is dat ooit anders geworden dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen zat jij toch nog niet heel erg in onze sc? Alleen om te trollen
'quote:
En? Na een half jaar uit?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Terwijl we eigenlijk nog dik afhankelijk waren van onze ouders etc
[..]
Ghehe ik ook!oh de naïviteit
3 jaarquote:
Ga je volgende keer eindelijk een keer mee met meeten? Of blijf je zo zielig afzeggen?quote:
Jezus, da's lang.quote:
Ik heb nooit een meet met jou afgesprokenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ga je volgende keer eindelijk een keer mee met meeten? Of blijf je zo zielig afzeggen?
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus, da's lang.
Een meisje uit m'n klas gaat volgend jaar trouwen en ze is nu 3 jaar samen met die kerel. ZE IS FUCKING 19 of 20
Ik beschouw mij en kwai als eenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een meet met jou afgesproken
dat zeggen alle mensen die alleen zijn op hun 20/25equote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzo
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroomquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzo
Beschouw het maar als niks.quote:
Nou ja, ze moeten wel beetje op me lijken hequote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroom
[..]
Beschouw het maar als niks.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroom
[..]
Beschouw het maar als niks.
Zelfspotquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten wel beetje op me lijken he