abonnement Unibet Coolblue
pi_162710414
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarom zijn 't mijn favorieten O+
Vond de lore over die familie ook erg leuk om te bekijken.
Mijn favorieten per paar per "great" house
Stark: Arya/Lyanna
Lannister: Tyrion/Tywin
Targaryen: Daenerys/Aemon
Tyrell: Margaery/Olenna
Martells: Tyene/Oberyn
Greyjoy: Yara/Euron

Het is inderdaad verfrissend om iemand met de beauty van Cersei en de sluwheid van LF te zien opereren binnen Kings Landing. Verder is het interessant om te zien hoe het de vrouwen lukt in een Middeleeuws patriarchaat toch hun mannetje te staan.

Los van het feit dat Dany, Marg, Lyanna, Tyene, Yara :9 en O+ zijn. Arya blijft een badass die Lyanna opvolgt qua doen en laten. :Y Tywin, Olenna en Aemon zijn geniaal omwille van hun kennis en tact (de schermutselingen tussen Olenna en Tywin waren fantastisch)
mag het weten
pi_162710552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Beatrix had zelfs nog recht op de troon van Engeland :).
Willem Alexander en Maxima echter niet. Komt doordat Maxima katholiek is, dan is het voorgoed voorbij :).

[..]

Edit: Blijkbaar is dat dus niet meer zo, ze hebben die regel in 2015 afgeschaft.
Dus W/A en Máxima kunnen gewoon weer op die troon!
Laat maar weer eens zien wat een compleet achterlijk instituut de koningshuizen zijn
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:37:07 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162710618
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:32 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Laat maar weer eens zien wat een compleet achterlijk instituut de koningshuizen zijn
We houden het zelf in stand, dus we zijn net zo achterlijk. 1,5 maand geleden hebben we allemaal een oranje username gehad alleen vanwege zo'n achterlijk instituut.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162710727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

We houden het zelf in stand, dus we zijn net zo achterlijk. 1,5 maand geleden hebben we allemaal een oranje username gehad alleen vanwege zo'n achterlijk instituut.
Ik houd het niet in stand, en was niet in Nederland noch op fok tijdens koningsdag
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:47:37 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162710766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:44 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik houd het niet in stand, en was niet in Nederland noch op fok tijdens koningsdag
maar wat heb je afgelopen maanden gedaan om je omgeving er van te overtuigen om het koningshuis niet meer te steunen? we kunnen zelf leren van Game of Thrones. Misschien sylvana simons als marjorie laten optreden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:16:28 #231
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162711215
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:47 schreef Maanvis het volgende:
sylvana simons
Komt deze naam nu ook al in dit topic? ;(
Dat wijf blijft me achtervolgen op welk topic ik ook klik.

Laten we het gezellig houden, en alles over deze vrouw vermijden. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:19:24 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162711283
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Komt deze naam nu ook al in dit topic? ;(
Dat wijf blijft me achtervolgen op welk topic ik ook klik.

Laten we het gezellig houden, en alles over deze vrouw vermijden. ^O^
Sorry :D.
Weet je wat het leuke is aan game of thrones discussietopiques?
Dat hoe langer je discussieert, hoe korter het duurt voordat je weer game of thrones kunt kijken :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162711311
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mijn favorieten per paar per "great" house
Stark: Arya/Lyanna
Lannister: Tyrion/Tywin
Targaryen: Daenerys/Aemon
Tyrell: Margaery/Olenna
Martells: Tyene/Oberyn
Greyjoy: Yara/Euron

Het is inderdaad verfrissend om iemand met de beauty van Cersei en de sluwheid van LF te zien opereren binnen Kings Landing. Verder is het interessant om te zien hoe het de vrouwen lukt in een Middeleeuws patriarchaat toch hun mannetje te staan.

Los van het feit dat Dany, Marg, Lyanna, Tyene, Yara :9 en O+ zijn. Arya blijft een badass die Lyanna opvolgt qua doen en laten. :Y Tywin, Olenna en Aemon zijn geniaal omwille van hun kennis en tact (de schermutselingen tussen Olenna en Tywin waren fantastisch)
Die is echt teringlelijk.
BFF met GGMM
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:23:54 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162711347
Yara is niet lelijk, die heeft gewoon haar ogen niet op gelijke hoogte in haar hoofd staan.
Maar heb ik yara nou met iemand zien neuken in de serie.. wie was dat ook alweer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162711354
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mijn favorieten per paar per "great" house
Stark: Arya/Lyanna
Lannister: Tyrion/Tywin
Targaryen: Daenerys/Aemon
Tyrell: Margaery/Olenna
Martells: Tyene/Oberyn
Greyjoy: Yara/Euron

Het is inderdaad verfrissend om iemand met de beauty van Cersei en de sluwheid van LF te zien opereren binnen Kings Landing. Verder is het interessant om te zien hoe het de vrouwen lukt in een Middeleeuws patriarchaat toch hun mannetje te staan.

Los van het feit dat Dany, Marg, Lyanna, Tyene, Yara :9 en O+ zijn. Arya blijft een badass die Lyanna opvolgt qua doen en laten. :Y Tywin, Olenna en Aemon zijn geniaal omwille van hun kennis en tact (de schermutselingen tussen Olenna en Tywin waren fantastisch)
Lyanna zit niet eens in de serie |:(
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:25:07 #236
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162711364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Lyanna zit niet eens in de serie |:(
Jawel hoor, paar keer in de visions van Bran te zien geweest.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:26:04 #237
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162711381
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry :D.
Weet je wat het leuke is aan game of thrones discussietopiques?
Dat hoe langer je discussieert, hoe korter het duurt voordat je weer game of thrones kunt kijken :).
Yup, het gaat op zich best snel gelukkig. Nog maar een paar dagen en dan komt de nieuwe weer. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:26:49 #238
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162711398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Yara is niet lelijk, die heeft gewoon haar ogen niet op gelijke hoogte in haar hoofd staan.
Maar heb ik yara nou met iemand zien neuken in de serie.. wie was dat ook alweer.
Volgens mij niet.
Theon heeft wel ooit aan haar poes gezeten. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:28:29 #239
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162711431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Theon heeft wel ooit aan haar poes gezeten. _O-
In de trailer van dit seizoen zit een stukje waarvan gezegd werd dat het Yara was. Ken zelf dat stukje niet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162711486
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Lyanna zit niet eens in de serie |:(
als flashback ja. Die 1 minuut kan er toch niet voor zorgen dat het je favoriete personage is in een serie die al seizoenen duurt. :{
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_162711551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar wat heb je afgelopen maanden gedaan om je omgeving er van te overtuigen om het koningshuis niet meer te steunen? we kunnen zelf leren van Game of Thrones. Misschien sylvana simons als marjorie laten optreden?
Elke keer dat we het er over hebben geef ik m'n mening wel. Ik ga niet lopen flyeren o.i.d., je verwacht het misschien niet maar ik heb wel iets beters te doen. Daarbij is mijn omgeving sowieso geen fan dus valt er niet veel te bekeren.
M'n oma vond het wel, die heb ik er inmiddels van overtuigd dat het zinloos is.

SS in de rol van Shae ofzo? Die voelde zich ook zo zielig en alles.
pi_162711652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Yara is niet lelijk, die heeft gewoon haar ogen niet op gelijke hoogte in haar hoofd staan.
Maar heb ik yara nou met iemand zien neuken in de serie.. wie was dat ook alweer.
Het spijt me, maar dit is gewoon lelijk. Als ze niet in GoT had gezeten had je dat ook toegegeven.

BFF met GGMM
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:44:04 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162711718
ze heeft gewoon een misvormd gezicht. dat maakt haar niet lelijk maar gewoon onaantrekkelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162711810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Lyanna zit niet eens in de serie |:(
Zeker wel, in de flashbacks waarbij we achter Wyllis als staljongen kwamen. Toen Bran met de Three Eyed Raven terug ging in de tijd.

quote:
15s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die is echt teringlelijk.
Mwoah ik heb toch andere beelden gezien

SPOILER: trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Joosie200 op 03-06-2016 11:55:58 ]
mag het weten
pi_162711851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:31 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

als flashback ja. Die 1 minuut kan er toch niet voor zorgen dat het je favoriete personage is in een serie die al seizoenen duurt. :{
Arya was sowieso mijn favoriet vanaf seizoen 1 qua Starks. En ze deed Ned meer aan Lyanna denken dan Sansa. Dus 1+1=2, Arya als de nieuwe Lyanna en Bran als de nieuwe Three Eyed Raven.
mag het weten
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:57:37 #246
211083 Angelof9
I must go first
pi_162711934
Ik vind zowel Arya als Yara niet bijzonder aantrekkelijk, maar ja, smaken verschillen.
Er zijn ook wel "lelijke" mensen die ik aantrekelijk vind, bijv. door hun manier van doen, of algehele houding. Brienne is hier een goed voorbeeld van.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162711987
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zeker wel, in de flashbacks waarbij we achter Wyllis als staljongen kwamen. Toen Bran met de Three Eyed Raven terug ging in de tijd.

[..]

Mwoah ik heb toch andere beelden gezien

SPOILER: trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene minuut. Zo leer je een karakter toch niet kennen. We hebben wel natuurlijk wat achtergrond van haar.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_162712000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind zowel Arya als Yara niet bijzonder aantrekkelijk, maar ja, smaken verschillen.
Er zijn ook wel "lelijke" mensen die ik aantrekelijk vind, bijv. door hun manier van doen, of algehele houding. Brienne is hier een goed voorbeeld van.
Neuh Yara is niet zoals Dany, Marg qua looks. Idem met Arya. Maar toch kan ik dat rebelse in beide wel waarderen :) Brienne is een geval apart :D Ben benieuwd hoe Tormund haar het hof gaat maken _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:01 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Die ene minuut. Zo leer je een karakter toch niet kennen. We hebben wel natuurlijk wat achtergrond van haar.
Neuh, klopt. Maar wel genoeg om de indruk achter te laten dat het een Arya/Ronja de roversdochterlike type is. Beide nou niet sexy als anderen maar ik kan ze waarderen om hun rebelse houding en lak hebben aan wat anderen vinden dat goed voor ze is.

En als zowel Ned als Robert voor haar vielen zegt dat al genoeg. ;)
mag het weten
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:39:44 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_162712740
Even een ideetje van mij gekopieerd van een ander forum. Wat denken jullie:
quote:
Here's a thought on Tommen's death (which according to the prophecy we all know is coming). Cersei is counting on a trial by combat against the church, her champion being The Mountain That's Dead.

What if the church's champion is Tommen? Could be a play by the High Sparrow/Margaery to have Cersei back off. Just my 2 cents.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:44:06 #250
27648 Weakling
available in strong mint
pi_162712844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:39 schreef DustPuppy het volgende:
Even een ideetje van mij gekopieerd van een ander forum. Wat denken jullie:

[..]

Als ze zomaar eender wie kunnen nomineren uit hun midden en die persoon moet het accepteren, dan ja, maar ik zou het wel heel gek vinden.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')