SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
kut TT, maar wel op waarheid ingevuldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Poll: Peter Bosz maakt Ajax kampioen in seizoen 2016/17
• Laat me niet lachen
• Natuurlijk! En ook nog met attractief spel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
daar kan je wel van uit gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef TheJanitor het volgende:
Als Blind naar Barca gaat krijgen we weer geld.
Marc
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meer geld
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:26 schreef TheJanitor het volgende:
Als Blind naar Barca gaat krijgen we weer geld.voorlopig heb ik meer vertrouwen in dit berichttwitter:barcastuff twitterde op woensdag 01-06-2016 om 10:50:07After Man United player Daley Blind (26) was told he can leave, his agent has offered him to several clubs, among which Barcelona. sport reageer retweet
![]()
Iedereen heeft kwaliteiten!quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Blind wel kwaliteiten.![]()
die blijft liever nog wat jaartjes in het buitenland denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind terug naar Ajax zou ik toejuichenOh.![]()
natuurlijk maar zou voor Ajax heel bruikbaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die blijft liever nog wat jaartjes in het buitenland denk ik![]()
Van mij mag hij ook wel terug, maar niet heel realistisch denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar zou voor Ajax heel bruikbaar zijnOh.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind terug naar Ajax zou ik toejuichen![]()
Die komen toch niet, dat kan je nu al voorspellen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geld voor Davinson Sánchez en Mateo Casierra.
Elk jaar zijn er wel geruchten over dat soort Zuid-Amerikaanse spelers, maar die komen uiteindelijk toch nooit.Oh.![]()
Gescout door Henk Veldmate zekerquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geld voor Davinson Sánchez en Mateo Casierra.
Wat een topper![]()
Blind naar Barca
Chillen op de Ramblas zeker. Kom op man
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet minder dan houten klaas Pique hoor. Kan wel voetballen uiteraard (verdedigen een stuk minder of coursequote:Op woensdag 1 juni 2016 17:20 schreef fathank het volgende:
Blind naar Barca
Chillen op de Ramblas zeker. Kom op man)
![]()
Pique wordt een beetje onderschat, zijn maar weinig verdedigers die het beter doen met zoveel ruimte in de rugquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet minder dan houten klaas Pique hoor. Kan wel voetballen uiteraard (verdedigen een stuk minder of course)
![]()
Inderdaad. Er gaat wel eens wat fout en door de speelstijl van Barca ziet dat er dan nogal eens kneuzig of kolderiek uit, maar hij is echt wel erg goed.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pique wordt een beetje onderschat, zijn maar weinig verdedigers die het beter doen met zoveel ruimte in de rug
En hij heeft een lekker wijf.![]()
Vast niet zo lekker als die van Gutanoth.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gaat wel eens wat fout en door de speelstijl van Barca ziet dat er dan nogal eens kneuzig of kolderiek uit, maar hij is echt wel erg goed.
En hij heeft een lekker wijf.![]()
Nee, maar die schijnt zelfs lekkerder te zijn dan de Wijs.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als die van Gutanoth.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: