Roel vindt dit leukquote:
Boks!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Groningen.
Zulks een reizigers zijn wij.
Dan moet ik in die koeientunnel onder het Groene Hart even aan de noodrem gaan hangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boks!
Gooi de fokstok anders in Groningen neer, gaat Nattekat wel van genieten
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet ik in die koeientunnel onder het Groene Hart even aan de noodrem gaan hangen.
Idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:09 schreef Bronson het volgende:
Men wat een hoop nietszeggende kutmuziek deze ochtend bij Veenstra.
"Freitag Fashiontag"-waardige postquote:
Spannend!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:47 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Gaan jullie vandaag voor me duimen? Als het goed is hoor ik vandaag of ik wel of niet de baan heb
Ik zal mijn best doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:47 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Gaan jullie vandaag voor me duimen? Als het goed is hoor ik vandaag of ik wel of niet de baan heb
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Spannend!
Ik zal mijn duim wel ergens instoppen.
quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Als het kan schommelen, kan het ook wippen:
[ afbeelding ]
Spann0nd!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:47 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Zit je klem op de wc?quote:
Fap i.p.v. Faxquote:
Ik denk dat er ook weinig (dikke) vrouwen zijn die een relatie willen met Giel.quote:
Geen karakterquote:
Hij kan toch sowieso geen relatie hebben met een vrouw van boven de 22, ongeacht het grammage?quote:
Ja, dat het bedrijf nog geen beslissing heeft genomen, en ze begin volgende week wel uitsluitsel kunnen geven.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij kan toch sowieso geen relatie hebben met een vrouw van boven de 22, ongeacht het grammage?
Domienquote:Op zondag 5 juni 2016 15:37 schreef Evertjan het volgende:
3 weken lang Domien in de ochtend en de avond
https://www.radiofreak.nl(...)n-de-ochtend-op-3fm/
quote:
Weten jullie nog dat ik vorige maand ofzo pijn had in m'n linkerbeen? Ik heb nu dezelfde pijn, maar dan aan de rechterkant van m'n lijf. Heb vannacht wel 4 uur geslapenquote:
Stroganoff gegeten gister?quote:Op maandag 6 juni 2016 07:38 schreef wolfrolf het volgende:
VOORSPELLING: 12 uur sharp vanmiddag RUSSISCHE INVASIE!
Aan de telefoon om een afspraak te maken. Mensen hebben echt 5 minuten nodig om een afspraak in te plannen.quote:
Dat zuigt.quote:Op maandag 6 juni 2016 07:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie nog dat ik vorige maand ofzo pijn had in m'n linkerbeen? Ik heb nu dezelfde pijn, maar dan aan de rechterkant van m'n lijf. Heb vannacht wel 4 uur geslapen
quote:
Zoete witte wijnquote:
Eensquote:
Understatement van de dag.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Max Martin eigenlijk best een held
volstaat een bierkelder?quote:
Als je dan toch in een kelder zit, kan er maar beter bier zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
volstaat een bierkelder?
dan ren ik ff naar Rubbereend toe
quote:Op maandag 6 juni 2016 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je dan toch in een kelder zit, kan er maar beter bier zijn.
Vlogsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |