quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
hij had flink wat onderhoud nodig als ik er meer op wou gaan rijden, had em voor de deur staan omdat ik in een flat woonde en m'n CB daar niet wou zetten
waarom überhaupt gekocht dan?quote:
Vertel eens, wat is er zo treurig aan?quote:
Niet woon-werk, woon-motor. Een motor om van je huis naar je andere motor te gaan.quote:
Oh, dat kan ik me dan eigenlijk ook wel prima voorstellen als je leuke motor een eind van je vandaan staat. Zou mij toch wel tegenhouden als ik eerst een half uur oid moest fietsen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:38 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Niet woon-werk, woon-motor. Een motor om van je huis naar je andere motor te gaan.
vanaf morgen ga ik weer de nachtdienst in dan laat ik hem gewoon buiten staan overdagquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het al veel moeite om hem uit de schuur te rollen
daar staat de Bmw ook al tot onvrede van mijn wederhelftquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanaf morgen ga ik weer de nachtdienst in dan laat ik hem gewoon buiten staan overdag
Had ik laatst ook. Sta je daar in full gear te vloeken en te schelden en dan ineens AHA! roepen, starten en heul snel wegrijdenquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Gofferdomme, trap ik er weer in! Kreeg geen vonk meer, alles nakijken en doormeten en klopte geen kont van.
Per ongeluk aan mn killswitch gezeten![]()
![]()
Hehequote:
Ben nog aan het testen en afstellen. De Zero wordt hier wel dagelijks leeg gereden in de Achterhoek, het rijdt zo lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Tof! Heeft een NTV nog specifieke zwakkere plekken waar ik op moet letten?
Hoe is het met de Zero en de snellader trouwens?
[..]
Waarom meteen weer weg gedaan?
Ja, de Boxer is de keus als je op een mp3 rijdtquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
Straks eens bij een motorkleding outlet hier in België kijken. Roof helmen, is dat wat?
Moest 'ie even pissen, of wat?quote:
ik denk een rijdend mag ik niet bellen maar ik dermate een slaaf van mijn telefoon dat ik wel op wil nemenquote:
kak, die dus niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 14:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, de Boxer is de keus als je op een mp3 rijdt
Zulks soort figuren bestaan inderdaad ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2016 15:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk een rijdend mag ik niet bellen maar ik dermate een slaaf van mijn telefoon dat ik wel op wil nemen
Was nog zo'n jong knaapje met vermoedelijk z'n ouder erbij op de passagiersstoel. Denk zo'n 17 rijbewijs. Maar wel linke acties, als er een apper achter me had gezeten had die niet op tijd geremd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk een rijdend mag ik niet bellen maar ik dermate een slaaf van mijn telefoon dat ik wel op wil nemen
Het schijnt prima te zitten als je het combineert met een bontkraagje en een "mannen"tasjequote:Op donderdag 2 juni 2016 15:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kak, die dus niet.
Gaat mij om de kwaliteit van de helm,zit die wel goed?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het schijnt prima te zitten als je het combineert met een bontkraagje en een "mannen"tasje
daarom wil ik nu ook een mp3 kopen. Wollaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:27 schreef Erasmo het volgende:
Tsjah je moet toch wat als de lokale waterpijp lounge te ver is om te fietsen.
Maar wel een ontzettend mooi ding.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:27 schreef Maegrim het volgende:
net anderhalf uur met een R1200R rondgestuurd, dat is best een fijne fiets. Ook wel wat dingetjes die minder bevielen trouwens, ik schopte bij het neerzetten van m'n voet steeds tegen de cilinder aan
[ afbeelding ]
ventquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wijf
Nieuwe tourance onder de Alp. Dat stuurt een stuk beter![]()
Jij hebt je radiator vervangen toch, toen na die val? Wat heb je er toen opgezet? Tweedehands, Chinees? Tips voor een betaalbare radiator zijn welkomquote:
Tweedehands jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Jij hebt je radiator vervangen toch, toen na die val? Wat heb je er toen opgezet? Tweedehands, Chinees? Tips voor een betaalbare radiator zijn welkom
35 euro zou goed te doen zijn. De prijzen die ik zo snel voorbij zag komen deden een beetje pijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tweedehands jaHeb er als ik het me goed herinner 35 euro voor betaald.
Ja, maar er is een discussie gaande dat als je geen slo-mo wilt gaan doen, een FPS60 de boel niet beter maakt.quote:
ik heb een drift ghost-s (eigenlijk heb ik er 2) op reis film ik in 1080p 30fps high bitrate en vivid color. Alleen fragmenten die ik ik film met de intentie om er slowmotion van te maken doe ik in 60fps maar dat is meer vanwege de ruimte die het inneemt. (Inb4 op die tenere is toch alles slow motion)quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:21 schreef einschtein het volgende:
Er zijn ook mensen hier die een GoPro op hun helm hebben, toch? Welke instellingen gebruik je voor het filmen? 1080p, welke FPS?
En welke 1080p versie? Normaal of 1080p Superview?
Eigenlijk ben ik benieuwd naar ál je instellingen en wat je resultaat is.
Geen GoPro, want veel te lomp, maar ook een Drift.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:21 schreef einschtein het volgende:
Er zijn ook mensen hier die een GoPro op hun helm hebben, toch? Welke instellingen gebruik je voor het filmen? 1080p, welke FPS?
En welke 1080p versie? Normaal of 1080p Superview?
Eigenlijk ben ik benieuwd naar ál je instellingen en wat je resultaat is.
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen GoPro, want veel te lomp, maar ook een Drift.
60fps > fullHD.
720p60 neemt minder ruimte dan 1080p30. De resolutie door die kleine lensjes maakt nauwelijks verschi, een dubbele framerate maakt werelden van verschil. Als je tenminste een beetje doorrijdt.
Helder, thanks.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb een drift ghost-s (eigenlijk heb ik er 2) op reis film ik in 1080p 30fps high bitrate en vivid color. Alleen fragmenten die ik ik film met de intentie om er slowmotion van te maken doe ik in 60fps maar dat is meer vanwege de ruimte die het inneemt. (Inb4 op die tenere is toch alles slow motion)
YouTube is daarvoor niet echt een goeie graadmeter vanwege toegepaste compressie. Zeker als je exporteer instellingen niet geoptimaliseerd zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:37 schreef Elegy het volgende:
Ik zat te kijken naar de Sony AS200 maar heb in de winkel gegeken of dat op mijn helm kan maar dat gaat nietde klep zit dan in de weg (systeemhelm).
Op een aantal filmpjes vind ik dat de Sony cams betere resultaten geven dan de Gopro's.
Op jijbuis zijn de filmpjes van Markhawkcam wel fijn om te zien.
Zoveel waarheid in deze post. Wacht, ik quote 'm even.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:51 schreef BlackLining het volgende:
Geen GoPro, want veel te lomp, maar ook een Drift.
60fps > fullHD.
720p60 neemt minder ruimte dan 1080p30. De resolutie door die kleine lensjes maakt nauwelijks verschi, een dubbele framerate maakt werelden van verschil. Als je tenminste een beetje doorrijdt.
ik weet niet hoe vaak jij het checkt maar in januari heeft drift een fw update uitgegeven voor de ghost-squote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Wacht, ik quote 'm even.
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij het checkt maar in januari heeft drift een fw update uitgegeven voor de ghost-s
Ik heb hem net geïnstalleerd
Premiere heeft een exporteer-instelling voor Youtube, de kwaliteit die daar uitkomt is best goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:35 schreef BlackLining het volgende:
In het geval van YouTube kun je het beste thuis op je eigen PC de mp4/h264 encoding doen. YouTube is daar bar slecht in. Als je het zelf doet, is het resultaat best oké.
doe ik ook. als ik het van de pc naar de tv stream is het superstrak maar youtube comprimeert het zelf ook nog een keer ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:35 schreef BlackLining het volgende:
In het geval van YouTube kun je het beste thuis op je eigen PC de mp4/h264 encoding doen. YouTube is daar bar slecht in. Als je het zelf doet, is het resultaat best oké.
Nee dat is waar. Maar wat wel opvalt is dat de Sony cams eigenlijk altijd wel een stabieler beeld laten zie itt de Gopro's vanwege de beeldstabilisatie. Nadeel van de Sony's is dat ze weer een enorm fisheye effect hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
YouTube is daarvoor niet echt een goeie graadmeter vanwege toegepaste compressie. Zeker als je exporteer instellingen niet geoptimaliseerd zijn.
Of ik mijn Kroatië film op YouTube kijk of vanaf mijn mediacwnrer stream is echt een wereld van verschil. Zelfde met de Noorwegen film die ik nog met een GoPro hero2 geschoten heb
Braggen op Facebook.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:25 schreef Geelman het volgende:
Waarvoor gebruiken jullie die filmpjes eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |