quote:Netflix Announces Launch Of First Original Sports Documentary Series
Beverly Hills, Calif., June 9, 2016-- Netflix, the world’s leading Internet television network, will premiere an original six-part documentary series Last Chance U on July 29, 2016 exclusively to Netflix members worldwide. Directed by Greg Whiteley (Mitt, New York Doll, Resolved), Last Chance U is a character driven, gut-wrenching behind-the-scenes look at the world of college football.
Last Chance U follows a group of young men training to become the future stars of the NFL. The football players are the latest recruits to East Mississippi Community College (EMCC), an undefeated team with 3 National Championship wins over four years under their belt. The EMCC Lions have become a phenomenon in junior college sports, attracting elite athletes, some of whom have been held back by poor academic performance or behavioral issues. Under Coach Buddy Stephens, one of the most successful but least known athletic programs, EMCC graduates more than 20 players per year into football scholarships at four year universities, and nine of his former players currently play in the NFL.
Er is een topic over: TV / Stranger Things: eighties-avonturen op Netflixquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:33 schreef DonnaRush het volgende:
Zag net een preview van Stranger Things. Nieuwe serie op Netflix vanaf 15 juli. Ziet er wel nice uit!
Thanks. Volg topicquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is een topic over: TV / Stranger Things: eighties-avonturen op Netflix
En de trailer kun je sinds gisteren vinden op de FP: Trailer: Stranger Things
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teddy Show - Whatcha Sayin'...?! – 2015 AL 1:45 uur - Netflix Original
♫ Duits / CC Duits, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Teddy, de gastheer van de gelijknamige Teddy's Show, levert een liveshow gevuld met muziek, dans en zijn vele alter ego's.
Voltron: De legendarische beschermer (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In deze nieuwe versie van Voltron beschermen vijf antihelden en hun vliegende robotleeuwen het universum van het kwade.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben na 1,5 aflevering afgehaakt om precies dezelfde reden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:33 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben begonnen aan Narcos en heb 3 afleveringen gezien, maar het kan me nog niet echt pakken.
Het verhaal zelf vind ik wel boeiend, maar de uitvoering ervan........
Ben geen liefhebber van boeken/films die vanuit een persoon opgezet is. Continu de stem van die DEA-agent er tussendoor voor toelichting, vind ik niet echt prettig.
Is het verdere verloop van seizoen 1 een beetje van hetzelfde als de eerste afleveringen?
Wil je het Escobar-verhaal zonder opsmuk en Amerikaanse helden zien, kijk dan El Patron del Mal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:33 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben begonnen aan Narcos en heb 3 afleveringen gezien, maar het kan me nog niet echt pakken.
Ben geen liefhebber van boeken/films die vanuit een persoon opgezet is. Continu de stem van die DEA-agent er tussendoor voor toelichting, vind ik niet echt prettig.
Is het verdere verloop van seizoen 1 een beetje van hetzelfde als de eerste afleveringen?
Ik vond het in het begin ook niet zo'n goede serie, maar na een tijdje toch wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:33 schreef edraket31 het volgende:
Het verhaal van de journalist zelf interesseerde me niet zo, maar zijn rauwe videomateriaal van bijvoorbeeld de slag om Fallujah aan de kant van zowel de opstandelingen als de Amerikanen is uniek. Heel indrukwekkend, een absolute aanrader als het je interesse heeft!quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Only the Dead – 2015 16 1:16 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Duister, Oorlog, Sociocultureel
Journalist Michael Ware praat ongecensureerd met soldaten en terroristen en presenteert een episch, intiem verhaal over de oorlog in Irak.
Het verhaal wordt vanuit het heden verteld door de DEA-agent. Het wordt steeds minder en tegen het eind van seizoen 1 wordt het verhaal opgepakt vanaf de scène uit de eerst aflevering. Daarna is die stem niet meer aanwezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:33 schreef edraket31 het volgende:
Dexter en Homelandquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef MrNiles het volgende:
Welke serie zouden jullie me aanraden om te gaan kijken op Netflix?
Series die ik goed vind zijn: Heroes, Breaking Bad, Game of Thrones, Walking Dead, Sons of Anarchy.
Maar ook CSI en OITNB vind ik prima te pruimen!
Sense8.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef MrNiles het volgende:
Series die ik goed vind zijn: Heroes, Breaking Bad, Game of Thrones, Walking Dead, Sons of Anarchy.
Deadwoodquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef MrNiles het volgende:
Suits misschien?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef MrNiles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |