abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162883510
Ik ben nu trouwens bij seizoen 3 van HoC. Ik kon er bij seizoen 2 m'n aandacht niet bij houden, maar dit seizoen gaat als een trein :o
Tap tap tap
  Moderator / Colorchick vrijdag 10 juni 2016 @ 09:33:49 #102
382129 crew  Donna
pi_162883724
Zag net een preview van Stranger Things. Nieuwe serie op Netflix vanaf 15 juli. Ziet er wel nice uit!
pi_162884519
quote:
Netflix Announces Launch Of First Original Sports Documentary Series
Beverly Hills, Calif., June 9, 2016-- Netflix, the world’s leading Internet television network, will premiere an original six-part documentary series Last Chance U on July 29, 2016 exclusively to Netflix members worldwide. Directed by Greg Whiteley (Mitt, New York Doll, Resolved), Last Chance U is a character driven, gut-wrenching behind-the-scenes look at the world of college football.

Last Chance U follows a group of young men training to become the future stars of the NFL. The football players are the latest recruits to East Mississippi Community College (EMCC), an undefeated team with 3 National Championship wins over four years under their belt. The EMCC Lions have become a phenomenon in junior college sports, attracting elite athletes, some of whom have been held back by poor academic performance or behavioral issues. Under Coach Buddy Stephens, one of the most successful but least known athletic programs, EMCC graduates more than 20 players per year into football scholarships at four year universities, and nine of his former players currently play in the NFL.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_162884794
Ik ben begonnen aan Narcos en heb 3 afleveringen gezien, maar het kan me nog niet echt pakken.

Het verhaal zelf vind ik wel boeiend, maar de uitvoering ervan........
Ben geen liefhebber van boeken/films die vanuit een persoon opgezet is. Continu de stem van die DEA-agent er tussendoor voor toelichting, vind ik niet echt prettig.
Is het verdere verloop van seizoen 1 een beetje van hetzelfde als de eerste afleveringen?
  Admin vrijdag 10 juni 2016 @ 11:10:16 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_162885715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:33 schreef DonnaRush het volgende:
Zag net een preview van Stranger Things. Nieuwe serie op Netflix vanaf 15 juli. Ziet er wel nice uit!
Er is een topic over: TV / Stranger Things: eighties-avonturen op Netflix
En de trailer kun je sinds gisteren vinden op de FP: Trailer: Stranger Things
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator / Colorchick vrijdag 10 juni 2016 @ 11:32:08 #106
382129 crew  Donna
pi_162886242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er is een topic over: TV / Stranger Things: eighties-avonturen op Netflix
En de trailer kun je sinds gisteren vinden op de FP: Trailer: Stranger Things
Thanks. Volg topic :)
pi_162899616
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teddy Show - Whatcha Sayin'...?! – 2015 AL 1:45 uur - Netflix Original
♫ Duits / CC Duits, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Teddy, de gastheer van de gelijknamige Teddy's Show, levert een liveshow gevuld met muziek, dans en zijn vele alter ego's.

Voltron: De legendarische beschermer (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In deze nieuwe versie van Voltron beschermen vijf antihelden en hun vliegende robotleeuwen het universum van het kwade.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 21:01:11 #108
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_162900479
Zwaar verslaafd aan de serie Bloodline. Ben er gisteren mee begonnen. Nu met aflevering 4 bezig. Dit is echt zo'n serie die je vanaf aflevering 1 te pakken heeft. Niet teveel moeten nadenken wie wie is etc. (zoals bijv. Game of Thrones moest ik echt ff in komen).

Met andere woorden Bloodline is een echte aanrader!!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 10 juni 2016 @ 21:21:50 #109
46794 Berkery
Fat bastard
pi_162901405
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:33 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben begonnen aan Narcos en heb 3 afleveringen gezien, maar het kan me nog niet echt pakken.

Ben geen liefhebber van boeken/films die vanuit een persoon opgezet is. Continu de stem van die DEA-agent er tussendoor voor toelichting, vind ik niet echt prettig.
Is het verdere verloop van seizoen 1 een beetje van hetzelfde als de eerste afleveringen?
Ik ben na 1,5 aflevering afgehaakt om precies dezelfde reden. :D
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_162909679
Begonnen aan Tyrant. Wel leuk om te zien, beetje in dezelfde stijl als Homeland.

Al is die vrouw van Bassam wel enorm irritant. (vond haar bij The Bold vroeger, Bridget Forrester, ook al irritant :@ )
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:05:18 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162909708
quote:

Wil je het Escobar-verhaal zonder opsmuk en Amerikaanse helden zien, kijk dan El Patron del Mal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162911679
quote:

Ik vond het in het begin ook niet zo'n goede serie, maar na een tijdje toch wel.
Tails tell tales
pi_162913155
Dank voor de reacties mbt Narcos. Ga denk ik lekker beginne aan seizoen 3 van The Following
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:32:57 #114
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_162914021
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Only the Dead – 2015 16 1:16 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Duister, Oorlog, Sociocultureel
Journalist Michael Ware praat ongecensureerd met soldaten en terroristen en presenteert een episch, intiem verhaal over de oorlog in Irak.
Het verhaal van de journalist zelf interesseerde me niet zo, maar zijn rauwe videomateriaal van bijvoorbeeld de slag om Fallujah aan de kant van zowel de opstandelingen als de Amerikanen is uniek. Heel indrukwekkend, een absolute aanrader als het je interesse heeft!
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_162914871
quote:

Het verhaal wordt vanuit het heden verteld door de DEA-agent. Het wordt steeds minder en tegen het eind van seizoen 1 wordt het verhaal opgepakt vanaf de scène uit de eerst aflevering. Daarna is die stem niet meer aanwezig.
pi_162915078
Welke serie zouden jullie me aanraden om te gaan kijken op Netflix?
Series die ik goed vind zijn: Heroes, Breaking Bad, Game of Thrones, Walking Dead, Sons of Anarchy.
Maar ook CSI en OITNB vind ik prima te pruimen!
pi_162915861
Homeland?
Tap tap tap
pi_162916030
Vind The Following wel leuk. Staat inmiddels volledig op Netflix.
Seizoen 1 is goed. Daarna een klein dipje, maar het einde van S2 en S3 zijn leuk!
pi_162916590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef MrNiles het volgende:
Series die ik goed vind zijn: Heroes, Breaking Bad, Game of Thrones, Walking Dead, Sons of Anarchy.
Dexter en Homeland _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_162916940
quote:
Sense8.
pi_162917525
Ik ben net begonnen met Jericho, bevalt prima.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162924829
quote:
Deadwood
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_162926123
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:33 schreef isax het volgende:

[..]

Sense8.
Dit dus
Narf!
pi_162929008
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

Dit dus
blijf het vreemd vinden dat het niet de zelfde status heeft als bijvoorbeeld narcos.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 08:16:29 #125
447051 crew  Peejtur
pi_162936115
quote:
Suits misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')