Etsu plsquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Etsu is al een maand niet meer online geweest, dus lijkt me sterk dat hij nog erop gaat reageren.
trollquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huh? Het zijn gewoon de feiten.
Stimmt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Kano! Parijs geboekt zag ik?
Meest overgewaardeerde kunst everquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leuk hoor, sowieso Mona Lisa zien he.
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stondenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag meer 200 chinezen die er voor stonden
Ja dat is echt drama, uren wachten overalquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In juli ga ik misschien ook naar Parijs, maar hangt van iemand af, want ik ben plan B zeg maar.
Dan zal t vast ook wel vies druk zijn.
Laten we naar IJsland gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
misschien maar andere stad bedenken dan.
nee hostel wil wel meisjes ontmoetenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
doen we, met de tent? kunnen we tegen elkaar aankruipen als t koud is
gewoon 24 beds mixed dormquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja is goed flips, maar wel aub andere kamer voor jezelf
Leuk leuk leuk.quote:
jij lijkt me niet leuk om mee te reizenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bah
6 is de max.
4 vind ik al erg genoeg.
jij mij ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij lijkt me niet leuk om mee te reizen
laten we samen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat etenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
We zijn nog niet eens weg en er is al onenigheid
Ik mag niet eens in dezelfde kamerquote:
Ik eet nog steeds best veel pad thai tbh.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee. Ik ben een leuke reisgenoot die je elke avond Pad Thai laat eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |