Mace op de Iron Thronequote:Op woensdag 1 juni 2016 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed punt. Iedereen zou een Mace willen hebben.
Gewoon een leger vliegende vissen gebruiken die keihard op iedereen afkomen vliegenquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:34 schreef Maanvis het volgende:
House tully kan wargen in een forel maar het zou natuurlijk veel leuker zijn als dat een magikarp is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Iemand zei dat AryaToch niet specifiek in de trailer? Dat zei Maisie Williams volgens mij zelf, maar dat ging over het gehele seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hun forel laten evolven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon een leger vliegende vissen gebruiken die keihard op iedereen afkomen vliegen
Ik meende me te herinneren dat diegene (Maisie zelf? ) het over de seizoens trailer had.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:38 schreef svennyM het volgende:
[..]
Toch niet specifiek in de trailer? Dat zei Maisie Williams volgens mij zelf, maar dat ging over het gehele seizoen.
A girl has no face?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:38 schreef svennyM het volgende:
[..]
Toch niet specifiek in de trailer? Dat zei Maisie Williams volgens mij zelf, maar dat ging over het gehele seizoen.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat diegene (Maisie zelf? ) het over de seizoens trailer had.
1. ‘Ramsay dies.’quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:41 schreef svennyM het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
http://metro.co.uk/2016/0(...)ot-spoilers-5891513/
Alhoewel het laatste mij waarschijnlijker lijkt, denk ik dat het wel eens zou kunnen gaan gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. ‘Ramsay dies.’
2. ‘Lady Stoneheart returns.’
3. ‘Arya checks three people off her list.’
Ramsay gaat sowieso wel dood. LSH terug confirmed?
BWB namedropped, Brienne en Jaime naar de Riverlands, Blackfish en Edmure Tullyquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. ‘Ramsay dies.’
Nou, geweldig man moet er bijna van huilen.quote:
Thoros is opnieuw gecast voor dit seizoen. Grote kans dat hij LSH gaat doen ipv beric.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. ‘Ramsay dies.’
Wie staan er nog op haar lijstje? Cersei, the Mountain, Thoros, Beric?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:43 schreef svennyM het volgende:
[..]
Alhoewel het laatste mij waarschijnlijker lijkt, denk ik dat het wel eens zou kunnen gaan gebeuren.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou, geweldig man moet er bijna van huilen.
En dan blijken D&D gewoon een flinke troll te zetten en gebeurt er helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
BWB namedropped, Brienne en Jaime naar de Riverlands, Blackfish en Edmure Tully
Geen idee eigenlijk. Er wijst wel best veel op eventuele komst van LSH...quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie staan er nog op haar lijstje? Cersei, the Mountain, Thoros, Beric?
Beric gaf zijn leven toch om LSH op te kunnen wekken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thoros is opnieuw gecast voor dit seizoen. Grote kans dat hij LSH gaat doen ipv beric.
nice, meteen die gast maar gevolgd op facebookquote:
LSH die de keel van Walder Frey doorsnijdt zou ik nog veel vetter vinden dan als Arya dat doet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:45 schreef svennyM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er wijst wel best veel op eventuele komst van LSH...
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beric gaf zijn leven toch om LSH op te kunnen wekken.
Dus niet meer dan logisch dat Beric er dan niet meer bij is.
Mag ook iemand anders doen. Diegene hoeft alleen maar dood te gaan, dan kan hij.zij al weggestreept worden van haar lijst.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet Arya die drie zélf afmaken of mag een ander dat doen?
In het laatste geval lijkt me dat niet zo moeilijk.
Cersei, Walder Frey en?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:47 schreef svennyM het volgende:
[..]
Mag ook iemand anders doen. Diegene hoeft alleen maar dood te gaan, dan kan hij.zij al weggestreept worden van haar lijst.
The Mountain dood tijdens trial of combatquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Moet Arya die drie zélf afmaken of mag een ander dat doen?
In het laatste geval lijkt me dat niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |