Wauw! En wat een te gek kapsel ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:49 schreef -Spring het volgende:
Onze grote wordt zo groot! Lange stengel ♡
[ link | afbeelding ]
knap kind!quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:26 schreef lily het volgende:
over groot worden gesproken
onze kleinste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dit dus!quote:Op zondag 19 juni 2016 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Lilly, wat een knappe dochter heb je!
En Vicky, jouw dames stralen altijd op foto's. Leuk!
Ahwww wat een mooi jongetje!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] deze kreeg ik onder werktijd van de gastouder toe gestuurd![]()
Wat een hoop knappe kindjes kwamen er langs
De 31e wordt ze alweer 2quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef Omentielvo het volgende:
Gm, wat een lief prinsesje. En wat wordt ze groot
Mijn dame![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Franny_G op 13-07-2016 22:21:23 ]"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Aaah lief Franny! Knappe I met haar mooie ogen! Die bovenste foto
Ooh KD, prachtige foto's van je knappe kinders.![]()
![]()
Op de valreep van haar dreumescarriere
Bij opa en oma in het badje
En voor degene die interesse hebben, onder de spoiler een foto van Saar haar broertje in wording. (3D)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016![]()
Wow, wat is zo'n 3D foto toch ongelooflijk he.. Saar straks peuter en ook nog grote zus. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik ben ook benieuwd, zo in mama's buik is de baby boeiend, en andere baby's vind ze ook heel leuk, maar straks mama echt moeten delen met zo'n wurm, we gaan het zien.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:17 schreef Franny_G het volgende:
Wow, wat is zo'n 3D foto toch ongelooflijk he.. Saar straks peuter en ook nog grote zus. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
S. 2014
J. 2016![]()
Franny_G prachtige fotos! En dat beertje erbij
Gewoonmezelf super lief!
Omentielvo mooie foto! Prachtig die blik van haar
Onze jongens afgelopen weekend![]()
![]()
![]()
Wát een briljantje foto!quote:Lekker gek, lekker vrolijk
![]()
Ik heb geen foto's centraal staan, maar wel video's van onze kanjers. Mogen die ook? Of is daar een apart topic voor?Trotse vader van Beau en Kate
Forum Opties Forumhop: Hop naar: