Ze heeft het over haar schoenmaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje 28 is toch het streven
Ja btje welquote:
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
Ik ga de hele avond al hard op rap en hardcore. Is dit normaal?
Haha, kneus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Oké, ff geduldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Boks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn allemaal kut, behalve germano.
doei
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.quote:
overhoring is om 22:30 vnvquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunenquote:
Nou, dan kom je mij maar wakker maken en dan spit ik de tafel van 8 voor jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunen
ik hanteer zelfde wijze van lesgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |