ey maatquote:
Iets met ham erin.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
De hamvraag voor vanavond is: wat eten jullie?
Is ook etenstijd he.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt lang voor dit topic vol is.
2.5 uur geleden werd dit topic geopend. Ze zijn wel eens sneller vol gegaanquote:
Haring met sla, tomaat en zilveruitjes in een dressinkje met aardappelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
De hamvraag voor vanavond is: wat eten jullie?
Toe maar. Lekker gezondquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haring met sla, tomaat en zilveruitjes in een dressinkje met aardappelen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haring met sla, tomaat en zilveruitjes in een dressinkje met aardappelen.
Hey haags. Ik vroeg me al af waar je was vandaag. Druk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet negeert mij een beetje vandaag. Dat maakt mij verdrietig
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey haags. Ik vroeg me al af waar je was vandaag. Druk?
Wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deezertje
is
back
SES / Voelt alsof leven stilstaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor daar schaam ik mij totaal niet voorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jawel. Je zou je moeten schamen als je niet weet wie D is.
Geeft wel aan hoe gevoelloos je bentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor daar schaam ik mij totaal niet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |