Goh!quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef KimJong-un het volgende:
Ja sorry had jullie wel even op de hoogte kunnen houden. Het geld staat weer op mijn rekening. Het werd volledig + 1 euro overgemaakt. Er zijn nog eerlijke mensen dus. Wat een opluchting op het moment dat je de app opent en ziet dat er zo'n bedrag is bijgeboekt.
Gefeliciteerd met de goede afloop! Mooi dat je je geld weer netjes terug hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef KimJong-un het volgende:
Ja sorry had jullie wel even op de hoogte kunnen houden. Het geld staat weer op mijn rekening. Het werd volledig + 1 euro overgemaakt. Er zijn nog eerlijke mensen dus. Wat een opluchting op het moment dat je de app opent en ziet dat er zo'n bedrag is bijgeboekt.
Onverwachts?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
gefeliciteerd met deze onverwachte wending
sure surequote:Op donderdag 9 juni 2016 09:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Onverwachts?
Het is niet meer dan logisch dat dit gewoon teruggeboekt wordt.
Het merendeel van de mensen zal echt wel begrijpen dat ze geen recht hebben op dat geld en het vroeg of laat terugbetaalt moet worden.
?quote:
Ik denk dat je niet moet overschatten hoeveel mensen dat daadwerkelijk denken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:41 schreef Gunner het volgende:
Ik denk niet dat je moet onderschatten hoeveel mensen niet weten wat een onverschuldigde betaling is.
Die denken 'gratis geld jonguh'
Ga je ze die 100 euro nog geven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef KimJong-un het volgende:
Die hadden ze mogen inhouden op het terug te boeken bedrag. Dat ze die euro extra overgemaakt hebben zegt genoeg. Helaas geen gegevens anders had ik er wel even een bosje bloemen naar toe gestuurd.quote:
Je kan ook geld voor het bosje bloemen naar dat rekeningnummer overmaken en in de omschrijving zetten waarvoor het bestemd Is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:24 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Die hadden ze mogen inhouden op het terug te boeken bedrag. Dat ze die euro extra overgemaakt hebben zegt genoeg. Helaas geen gegevens anders had ik er wel even een bosje bloemen naar toe gestuurd.
had ik wel gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:54 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Je kan ook geld voor het bosje bloemen naar dat rekeningnummer overmaken en in de omschrijving zetten waarvoor het bestemd Is.
Goed idee! Ga ik doen. Wat is normaal voor een bosje bloemen? ¤25,00?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:54 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Je kan ook geld voor het bosje bloemen naar dat rekeningnummer overmaken en in de omschrijving zetten waarvoor het bestemd Is.
Dat zijn 2 flinke bossen, maar gezien de omstandigheden lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:31 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik doen. Wat is normaal voor een bosje bloemen? ¤25,00?
Is idd netjes! Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:54 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |