Vooral op de prognose denk ik........quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:55 schreef najra1990 het volgende:
Die twee is dus ook gewoon gebaseerd op feiten...
Hallo Benger,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:09 schreef Benger het volgende:
Ok, ik zie 2 andere personen die overwegen in het bestuur te gaan, maar gebrek hebben aan tijd. Dat betekent dat ik op dit moment alleen de kar kan gaan trekken. Ik wacht nog af tot morgenmiddag, als niemand anders er hobby in heeft om het op te zetten, doe ik het alleen (vind ik eerlijk gezegd ook het makkelijkste). Ik zal dan een email mailinglist opzetten om belangstellenden te informeren met gelegenheid voor input en feedback.
Stelling van KOM was dat B&D bereid was de inboedel over te nemen indien mevrouw ontslaan zou worden uit de hoofdelijke aansprakelijk. Men ik akkoord gegaan omdat de verwachting was dat er niet genoeg bezittingen / inkomsten zouden zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:30 schreef gike25 het volgende:
Beste leden,
Ik ben nieuw hier en zit momenteel in 23 projecten bij KOM. Momenteel heeft enkel project 1260 DC vertraging, weet iemand hier meer van. In B&D heb ik niet geinvesteerd, maar ik begrijp een aantal zaken niet, misschien is dat omdat ik naar Belgisch recht denk. Misschien kan iemand verduidelijken. De eigenaresse in kwestie wil de zaak overlaten aan een overnemer. Bij een overname neemt de overnemer toch alle resterende schuld over, zelfs klanten die bv een cadeaubon gekocht hebben bij B&D hebben nog het recht deze op te eisen bij de nieuwe eigenaar.
Ook heeft zij hoofdelijke aansprakelijkheid voor 30000 euro. Als ze dan failliet gaat, worden deze 30000 euro waarvoor ze hoofdelijk aansprakelijk is toch gerecupereerd van haar persoonlijk inkomen en eigendommen van de gezinswoning (via de beslagrechter). Ook al heeft ze nadien geen baan, ze zal toch eens aan haar persoonlijke schulden moeten of kunnen voldoen.
Graag iemand die dit kan verduidelijken.
Ik had dezelfde interpretatie van de mail van KOM over B&D. Ik had wel twijfels bij de mail van KOM en heb op 26 april een aantal vragen daarover gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen. Heb maar weer een mail naar KOM gestuurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:56 schreef papernote het volgende:
[..]
[..]
Lokquotes. Wat denken jullie hier van? Uit eerdere reacties begreep ik dat jullie ook hierin geïnvesteerd hadden.
Wellicht kunnen jullie ook naar KoM mailen hierover? Want Peter-Paul scheept me af door te zeggen dat ik de enige ben die deze interpretatie heeft ("Overigens heeft geen enkele andere investeerder uit dit project het geïnterpreteerd zoals u dat deed.")
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:03 schreef djh77 het volgende:
Renovatie paviljoen (FNC) was dus wel degelijk wat mee aan de hand. Project is geannuleerd. Investering is teruggestort
Ik had wel geinvesteerd in Renovatie paviljoen. Niet geinvesteerd in recreatie park Amigoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:19 schreef Baklapper het volgende:
Heb ineens geld teruggekregen van FNC. Project recreatiepark Amigo gaat niet door. Mis nog wel alle overige betalingen.
Haha, wat een drama, blij dat ik daar niet zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:17 schreef iw84t het volgende:
[..]
[..]
Ik had wel geinvesteerd in Renovatie paviljoen. Niet geinvesteerd in recreatie park Amigo
Heb het investeringsbedrag teruggekregen voor recreatie park Amigo![]()
Amigo is de naam van het bedrijf die Funding heeft gevraagd voor het renoveren van het paviljoen. Zie de aanvraag op de site van FNCquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:17 schreef iw84t het volgende:
[..]
[..]
Ik had wel geinvesteerd in Renovatie paviljoen. Niet geinvesteerd in recreatie park Amigo
Heb het investeringsbedrag teruggekregen voor recreatie park Amigo![]()
Goed om te horen dat ik hierin inderdaad niet alleen sta! Blijf KoM mailen overigens, ze reageren uiteindelijk wel. Als we opgeven, dan hebben we niets meer te zeggen en neemt KoM de boel over.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:11 schreef iw84t het volgende:
[..]
Ik had dezelfde interpretatie van de mail van KOM over B&D. Ik had wel twijfels bij de mail van KOM en heb op 26 april een aantal vragen daarover gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen. Heb maar weer een mail naar KOM gestuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door djh77 op 01-06-2016 08:51:02 ]
WoW! Ik ben enigszins overdonderd door je enthousiasme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:09 schreef Benger het volgende:
Ok, ik zie 2 andere personen die overwegen in het bestuur te gaan, maar gebrek hebben aan tijd. Dat betekent dat ik op dit moment alleen de kar kan gaan trekken. Ik wacht nog af tot morgenmiddag, als niemand anders er hobby in heeft om het op te zetten, doe ik het alleen (vind ik eerlijk gezegd ook het makkelijkste). Ik zal dan een email mailinglist opzetten om belangstellenden te informeren met gelegenheid voor input en feedback.
Behoefte aan een mailinglijstsysteem?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:09 schreef Benger het volgende:
Je zal maar een auto-invest aan hebben staan voor alles van classificatie 2 en beter.....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:48 schreef obligataire het volgende:
De lage rente
Nauwelijks cijfers
Dunne marge
Een tros aan BV's
Zekerheden????
Bankfinanciering????
Verhaalsmogelijkheden privé???
En dan toch een 2 ?????
Auto invest lijkt mij sowieso een slecht idee..quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:47 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Je zal maar een auto-invest aan hebben staan voor alles van classificatie 2 en beter.....
Op dinsdag 31 mei 2016 09:56 schreef papernote het volgende:
?quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:02 schreef Justme7005 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 31 mei 2016 09:56 schreef papernote het volgende:
[..]
[..]
Lokquotes. Wat denken jullie hier van? Uit eerdere reacties begreep ik dat jullie ook hierin geïnvesteerd hadden.
Poelifinario
quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:47 schreef Speekselklier het volgende:
Je zal maar een auto-invest aan hebben staan voor alles van classificatie 2 en beter.....
Bestaat ook niet op GvE. Enige platformen die dit voeren zijn naar mijn idee KOM, en Lendahand.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:59 schreef µ het volgende:
Auto invest lijkt mij sowieso een slecht idee..
ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:35 schreef Jackthe het volgende:
Het voelt aan als een gemiddeld CF project bij de grotere sites. Voor je hebt kunnen nadenken zit het al vol, alleen door blind instappen kom je nog mee. ;-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |