Sowieso atheisten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pastafari'sman man wat een treurige bende is dat
Wow, beetje meer respect aub.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
hurdur laten we parodie op religie maken is vet grappig kijk ons een statement maken
quote:
nee ik denk dat je dood aan het gaan bentquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Hebben jullie ook nu je ouder bent dat je je eigen leeftijd soms vergeet? Na je 18e boeit het toch niks meer want je mag dan alles dus je hoeft het ook niet bij te houden.
Duurt al een paar jaar dan, denk niet dat het de grote K is in dat geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik denk dat je dood aan het gaan bent
Want is de vrijheid om niet te geloven is minder belangrijk dan de vrijheid om wel te geloven?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
hurdur laten we parodie op religie maken is vet grappig kijk ons een statement maken
dat is dan weer een meevallerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duurt al een paar jaar dan, denk niet dat het de grote K is in dat geval.
Denk wel dat ik het ga vergeten op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Hebben jullie ook nu je ouder bent dat je je eigen leeftijd soms vergeet? Na je 18e boeit het toch niks meer want je mag dan alles dus je hoeft het ook niet bij te houden.
Aidsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duurt al een paar jaar dan, denk niet dat het de grote K is in dat geval.
Maar ik heb nooit seks.quote:
Ja alleen beetje jammer dat ze hun statement op zo'n kinderachtige wijze brengen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Want is de vrijheid om niet te geloven is minder belangrijk dan de vrijheid om wel te geloven?
Leidt toch achterlijke dingen zoals zondagsrust.En dat is dan een heel onschuldig voorbeeld.
Ik laat Crip niet in mijn buurt komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in je kontje verkracht zonder dat je het door had.
hoeft nu ook niet als je niet van plan bent buiten de EU te reizenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat ze één geloof uitvinden waarbij je vingerafdrukken heilig zijn en de staat ze niet mag afnemen wanneer je geen strafbare feiten hebt begaan.
Ja maar ik ben een open minded man van de wereld, dat is toch wel duidelijk door mijn posts?!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft nu ook niet als je niet van plan bent buiten de EU te reizen
Ik zat te denken of ik ooit nog een Nederlands paspoort aan kon vragen hierdoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat ze één geloof uitvinden waarbij je vingerafdrukken heilig zijn en de staat ze niet mag afnemen wanneer je geen strafbare feiten hebt begaan.
hahahquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een open minded man van de wereld, dat is toch wel duidelijk door mijn posts?!
Kan altijd nog gaan rellen volgende maand, als ze dan mijn vingerafdrukken afnemen was het in ieder geval niet voor niks.quote:
Wat een knuppel. Alsof zijn persoonlijke ervaring de maatstaf is voor elke burn-out of depressie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Natuurlijk kun je fysiek ziek worden, maar de mentale staat om niet te werken, is iets wat je toelaat."
Afrojackgod.
Duur denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef deadprez het volgende:
wat kost je id verlengen tegenwoordig eigenlijk? dat moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen
55 ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef deadprez het volgende:
wat kost je id verlengen tegenwoordig eigenlijk? dat moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen
Te duur voor wat je er voor terug krijgt, gebruik mijn rijbewijs wel gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef deadprez het volgende:
Heb mijn paspoorten ook eigenlijk nooit bij me nee buiten op reisquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Te duur voor wat je er voor terug krijgt, gebruik mijn rijbewijs wel gewoon.
Dit. Actief religie parodiëren omdat je het er niet mee eens bent. Hoeveel aanstoot kan je nemen aan iemands leefwijze en/of overtuiging?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik, lomp grote dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb mijn paspoorten ook eigenlijk nooit bij me nee buiten op reis
Je geeft ze toch af bij het aanvragen van een paspoort/ID-kaart?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeft nu ook niet als je niet van plan bent buiten de EU te reizen
Ho ho, daar is iemand wel een hele week mee bezig zeg.quote:
alleen bij paspoortquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je geeft ze toch af bij het aanvragen van een paspoort/ID-kaart?
ja geweldigquote:
En dan moet je keer buiten de EU zijn en mag je nog een duur paspoort kopenquote:
weet ik niet, welke ventquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar die vent met z'n baard dan bij het stadshuis?
Dat is wel terecht verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
En als je hem kwijtraakt mag je ook nog een boete betalen.
mwehquote:
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel een paspoort. Moet hoe dan ook binnen nu en 9 jaar een keertje buiten Europa zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |