Toen gaf ie mensen nog de vrijheid om een mening over minderheden te hebben.quote:
Nu ook wel denk ik aangezien hij voor de fp schrijft.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen gaf ie mensen nog de vrijheid om een mening over minderheden te hebben.
Bedoelde gewoon van rechts naar links en op basis van de FOK! definitie (links=knuffelen, rechts=laten creperen).quote:
Bij lolbertariėrs is dat niet alleen volgens de FOK!-definitie zo overigens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon van rechts naar links en op basis van de FOK! definitie (links=knuffelen, rechts=laten creperen).
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, maar op zich is het ook wel knap om je eigen overtuigingen zo te herzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die zo'n switch maken.
Ik zal dat nooit begrijpen
je weet maar nooitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit een atheistische pacifistische anarchist zal worden
Ja weet niet of het dat is of gewoon van de ene extremistische stuip in de andere schieten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, maar op zich is het ook wel knap om je eigen overtuigingen zo te herzien.
Fucking bullshitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
Hebben we het hoofddoekjesverbod op de werkplek al besproken hier?
Mja daar heb je misschien ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niet of het dat is of gewoon van de ene extremistische stuip in de andere schieten.
Weet iig geen voorbeelden van wat genuanceerdere verschuivingen.
Iedere werkgever mag zelf zn regels opstellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
Wel als een werkgever het niet wil hebben, als iets volgens de regels van een ander niet mag is dat toch een verbod te noemen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fucking bullshit
En het is geen verbod
Nee? maar hoezo een verbod dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
Je liet het overkomen als een algeheel verbodquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel als een werkgever het niet wil hebben, als iets volgens de regels van een ander niet mag is dat toch een verbod te noemen?
Maar oké wilde gewoon even je mening.
Qua veiligheid kan ik me er wel iets bij voorstellen, verder zou ik niet weten waarom je het zou verbieden als werkgeverquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me er nooit zo druk om maken.
Maar in sommige bedrijfstakken misschien wel handiger
Tja, een werkgever zou dat altijd zelf mogen beslissen in zijn prive onderneming. Of de reden nou plausibel is of niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Qua veiligheid kan ik me er wel iets bij voorstellen, verder zou ik niet weten waarom je het zou verbieden als werkgever
De tieten van Kim van Kooten in Phileine Zegt Sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op tv wordt er qua schelden enz. veel meer censuur toegepast. Zag laatst een korte oude kinderfilm (NTR, Zwemparadijs), daar wordt ook gewoon in gekankerd.
En in oude NL series is veel meer bloot te zien en bijv. laatst ook nog gewoon wierie in Allstars.
Ik denk meer dat het andersom is, religie is nu geen argument meer om tegen een kledingcode in te mogen druisen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Qua veiligheid kan ik me er wel iets bij voorstellen, verder zou ik niet weten waarom je het zou verbieden als werkgever
"Natuurlijk kun je fysiek ziek worden, maar de mentale staat om niet te werken, is iets wat je toelaat."quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:31 schreef Catkiller het volgende:
Afrojack geeft niet toe aan 'burn-outs'
Mensen die beledigd zijn door dit in 3, 2, 1...
Pastafari'squote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het andersom is, religie is nu geen argument meer om tegen een kledingcode in te mogen druisen.
En dat vind ik terecht, want ik kan me goed voorstellen dat een vergiet als hoofddeksel niet als representatief wordt ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |