Mag ik bij het taekwondo mee juichen? Ik heb wat centen op de man uit Nigerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:28 schreef Nepthys het volgende:
De Olympische ploeg van Niger is uitgebreid met vier sporters. Naast de eerder genoemde judoka en taekwondoka zullen er bij zowel het sprinten als het zwemmen een man en een vrouw deelnemen op uitnodiging.
[ afbeelding ]
Op de foto zien we Djibo Ousseini (17, links) en Mariama Mahamadou (19, rechts), die de 400 meter gaan lopen. In het midden staan de zwemmers Mouctar Albachir (21, tweede van links) en Roukaya Moussa Mahamane (19, tweede van rechts), die in actie zullen komen op de 50 meter vrije slag.
Hier is de hele delegatie. Ze zijn gisteren in Rio aangekomen. Afgelopen vrijdag waren ze op bezoek bij president Issoufou.
[ afbeelding ]
Zij mag de Bhutanese vlag dragenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heldin gaat in Rio voor een medaille. "Mijn doel is een medaille", liet ze immers weten
Lenchu Kuenzang, zoals ze volgens Bhutanese media heet, is uiteraard al keihard aan het trainen. Zo schiet ze maar liefst honderd patronen per dag! Ze is agente bij de Koninklijke Bhutanese Politie en traint al sinds april. Als dat geen garantie voor succes is weet ik het ook niet meer.
Naast het afvuren van honderd patronen is er uiteraard ook fysieke training. Zo wurmt Lenchu zich elke ochtend een uur lang in allerlei yogaposities en is ze elke avond een uur in de sportschool te vinden![]()
"Haar resultaten laten zien dat ze heel dicht in de buurt komt van het niveau van de wereldtop", liet trainer Dorji Phuba ook nog even los. Dit gaat een medaille worden mensen, ik voel het!
Nog even de laatste puntjes op de i schieten met de trainer:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
Brunei heeft in Rio 3 deelnemers.
Een badmintoner, Jasper Yu Woo, heeft een wildcard gekregen.
En 2 sprinters op de 100 m voor mannen, Mohamed Ismail, en 100 m voor vrouwen, Maizurah Rahim.
Beide sprinters zijn toegelaten dmv universality slots. Soort van wildcard, omdat de IOC wilt dat er mannen en vrouwen meedoen, als deze niet zijn gekwalificeerd. (als ik het goed begrepen heb)
Heb geen instagram, dus daar kijk ik niet opquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als een land bijvoorbeeld 50 mannen heeft in de atletiek, maar 0 vrouwen, mogen ze ook een vrouw sturen(of andersom natuurlijk)
Paar dagen geleden kwam ik deze foto trouwens tegen van de ploeg van Brunei, op de Instagram van de badmintonner:
https://www.instagram.com/p/BIjHDhUDHpA/
quote:
Met mijn steun gaat hij uiteraard goed presterenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:16 schreef heywoodu het volgende:
Als Durańona in de vorm van zijn leven is zou hij wel eens in de buurt van de medailles kunnen komen, met wat mazzel
Ik denk het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:44 schreef Felagund het volgende:
Het damesvoetbalteam uit Zimbabwe is gestart met een 6-1 nederlaag tegen Duitsland. Kudakwashe Basopo heeft de enige goal gescoord voor Zimbabwe (eigen goal van Eunice Chibanda niet meegerekend). Het kan dus alleen maar beter gaan in de volgende wedstrijden.
Beter dan 6-1 moet wel lukken toch? Bovendien is Duitsland waarschijnlijk de sterkste tegenstander in de poulefase.quote:
Ik bedoelde meer dat ik denk dat ze niet meer gaan scoren. 4-0 vind ik qua uitslag wel erger denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beter dan 6-1 moet wel lukken toch? Bovendien is Duitsland waarschijnlijk de sterkste tegenstander in de poulefase.
Duitsland speelde ook zwak.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik denk dat ze niet meer gaan scoren. 4-0 vind ik qua uitslag wel erger denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |