Als je geen standpunt zou hebben zou je vinden dat hij niet iedereen met een andere mening 'domme kankerlul' hoeft te noemenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb geen standpunt, maar ik vind Erik van Muiswinkel wel een harde baas dat ie dit zo ff ventileert.
Ik heb geen standpunt m.b.t. de zwarte piet, maar ik vind wel dat 'domme kankerlul' het ondergesneeuwde kindje van de scheldwoorden is. En dus ben ik blij dat iemand als dhr. Van Muiswinkel opkomt voor mijn standpunt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je geen standpunt zou hebben zou je vinden dat hij niet iedereen met een andere mening 'domme kankerlul' hoeft te noemen
Volgens mij is deze man echt heel gelukkig in z'n leven.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:56 schreef MisterMaster het volgende:
Gadver, ik ging even op sjanker googlen![]()
het zou wel leuk zijn om een 'hoe is het nu met...' video van hem te zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Volgens mij is deze man echt heel gelukkig in z'n leven.
Ik hoorde dat hij kanker aan zijn lul heeft.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zou wel leuk zijn om een 'hoe is het nu met...' video van hem te zien
Das ook toevallig. Ik bedacht me gisteren exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom dat dan precies? Het is natuurlijk wel gewoon het laagste van het laagste hè?quote:
Misschien juist daarom.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waarom dat dan precies? Het is natuurlijk wel gewoon het laagste van het laagste hè?
wat? Zeg je nou dat mensen met kanker het laagste zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waarom dat dan precies? Het is natuurlijk wel gewoon het laagste van het laagste hè?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Als je uit Oss komt, ben je voor Top, kankerlul~!
Glitternichtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Dat was een andere tijd. Toen was FOK! een halszaakquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat topic in 2007wat was er gaande en waarom maken mensen zich zo druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |