Beetje zoals een Storm remix van een Jam & Spoon-nummer dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:39 schreef knokkels het volgende:
whehehe, ben even aan het queuen, en ik zie een modcom remix van VNV Nation. Modcom is een sideproject van VNV Nation
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje zoals een Storm remix van een Jam & Spoon-nummer dus
quote:
Dit is net Reiki joh, ik krijg er energie van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ga nog maar even door hoor.Als het voor jezelf niet te vermoeiend is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is net Reiki joh, ik krijg er energie van.![]()
Aan de andere kant, van koffie krijg ik dat ook. Zo maar eens fixen
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gokt dat Knokkels koffie aan het halen is en start een denkbeeldig pauzemuziekje in
Ik ben net aan het zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:52 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft verdomme ook zin gekregen in koffie
* Elfletterig heeft zichzelf zojuist van oploskoffie voorzienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben net aan het zettenU is welkom
Niet als een echte baas heerlijk kunnen slapen met cafeïnequote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zal straks heerlijk slapen (not)
/nick oploskoffiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig beseft dat oploskoffie elfletterig is
Ik denk dat het wel meevalt. Straks. Over 2 uurtjes, of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet als een echte baas heerlijk kunnen slapen met cafeïne
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Straks. Over 2 uurtjes, of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |