abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162632971
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:47:15 #2
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162632999
De Kuip was grootheidswaanzin.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:51:54 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162633150
Wel benieuwd wiens verantwoordelijkheid de Kuip dan wordt als er een nieuw stadion komt.

Lijkt me lastig om dat zelfredzaam te maken met dingen als een bierbrouwerij en wat appartementen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162633206
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd wiens verantwoordelijkheid de Kuip dan wordt als er een nieuw stadion komt.

Lijkt me lastig om dat zelfredzaam te maken met dingen als een bierbrouwerij en wat appartementen.
De Kuip vol hipsters. #pleasekillmenow
BFF met GGMM
  maandag 30 mei 2016 @ 23:03:05 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162633486
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De Kuip vol hipsters. #pleasekillmenow
Misschien kan oranjeboom weer gaan brouwen dan. Dan is het net alsof je naar Feyenoord zit te kijken, 9 van de 10 keer ga je met koppijn weer weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162633572
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien kan oranjeboom weer gaan brouwen dan. Dan is het net alsof je naar Feyenoord zit te kijken, 9 van de 10 keer ga je met koppijn weer weg.
Als Joop Munsterman (rip) nog leefde, had hij er de Grolsch Veste van gemaakt.
BFF met GGMM
pi_162634144
Allemaal leuk en aardig dat Feyenoord City, maar zou dit plan nu betekenen dat we tot die tijd genoegen moeten nemen met het riedeltje dat Ajax en PSV nu eenmaal een hogere begroting hebben en we dus nog even geen kampioen worden?
pi_162634202
Ook bij Celtic is Kazim een groot succes.

quote:
Colin Kazim-Richards staat voor een nieuwe transfer, als we de Braziliaanse media mogen geloven. Coritiba zou interesse hebben in de aanvaller, die afgelopen winter van Feyenoord overstapte naar Celtic.

De Turkse spits is naar verluidt nu beschikbaar voor een huurdeal en de Brazilianen zien hun kans schoon om hem aan de haak te slaan. Valdir Barbosa van Coritiba vertelde zondag dat zijn club op dinsdag waarschijnlijk de deal met Celtic en Kazim wereldkundig maakt. "We zijn ermee bezig. Hij zal dinsdag hier arriveren", bekende Barbosa in gesprek met Radio Transamerica Curitiba.

Kazim zou graag naar Brazilië willen verkassen om dichter in de buurt te spelen van de familie van zijn vrouw, Mariana Bigao. "Zijn vrouw is een Braziliaanse", weet Barbosa. Kazim speelde in het seizoen 2014/'15 voor Feyenoord en scoorde twaalf maal. In het seizoen 2015/'16 was de spits in elf wedstrijden één keer trefzeker voor Feyenoord. Ook namens Celtic scoorde hij in elf wedstrijden één keer.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:27:37 #9
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162634214
Binnenkort drinken we allemaal Kuipbier als Feyenoord weer eens van een degradatiekandidaat verloren heeft in het hypermoderne nieuwe stadion. _O_
Ik ben inmiddels overleden.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:29:06 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162634251
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:27 schreef Pascalus het volgende:
Binnenkort drinken we allemaal Kuipbier als Feyenoord weer eens van een degradatiekandidaat verloren heeft in het hypermoderne nieuwe stadion. _O_
Wel 2% uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 mei 2016 @ 23:55:15 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162634907
quote:
Nog drie daken in studie voor nieuw 'Maasstadion'

Het nieuwe stadion van Feyenoord krijgt een open dak, een akoestisch dak of een regendak. ,,Elke variant heeft een eigen kostenplaatje'', zegt een woordvoerder van Feyenoord City, ,,een keuze hebben we nog niet gemaakt.''

Hij benadrukt dat er nog geen ontwerp is voor de toekomstige voetbaltempel aan de Nieuwe Maas. ,,We werken nu met aannames, om te kijken wat elk verschillend ontwerp oplevert'', luidt de uitleg. Wat vaststaat is dat er plaats zal zijn voor 63.000 toeschouwers.

Als alle vergunningen, de financiering en de exploitatie rond komen, zal in 2019 met de werkelijke bouw van het stadion worden begonnen. In het seizoen 2022/23 is dan de oplevering. ,,Voor heel Feyenoord City rekenen we op een doorlooptijd van 15 jaar'', luidt de uitleg. ,,Maar alles heeft natuurlijk te maken met het programma dat daar wordt neergezet. Vergelijk het met de Kop van Zuid.''

Al eerder was bekend dat er in de oude Kuip onder andere woningen en een brouwerij komen, dat wordt gedacht aan een drijvend zwembad in de rivier en een aanlegsteiger voor boten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-Maasstadion.dhtml
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:01:49 #12
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162635058
quote:
Is een dak niet per defintie een regendak? 8)7
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:08:26 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162635191
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Oldground het volgende:

[..]

Is een dak niet per defintie een regendak? 8)7
Een akoestisch dak is denk ik zo'n tentdak als in de Commerzbank Arena
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:12:13 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162635251
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Een akoestisch dak is denk ik zo'n tentdak als in de Commerzbank Arena
Wat is het verschil dan tussen een akoestisch dak en een regendak?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:13:10 #15
262211 hhh38
pi_162635265
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan tussen een akoestisch dak en een regendak?
Ik dacht in eerste instantie dat een akoestisch dak niet alle regen zou opvangen. Maar dat slaat eigenlijk nergens op.

Google kent de term ook niet. Marketingpraat :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:14:19 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162635292
Ik dacht eigenlijk dat je maar 2 smaken had, een schuifdak of een akoestisch/regendak.

Dus de arena of zoiets:

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:15:57 #17
262211 hhh38
pi_162635318
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:14 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je maar 2 smaken had, een schuifdak of een akoestisch/regendak.

Dus de arena of zoiets:

[ afbeelding ]
Zou dit dan zijn wat ze bedoelen met 'open dak'? Of is dat gewoon helemaal geen dak?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:18:02 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162635359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou dit dan zijn wat ze bedoelen met 'open dak'? Of is dat gewoon helemaal geen dak?
Een open dak is denk ik helemaal geen dak.

Dus we zijn eruit.

Een open dak, een akoestisch dak (dus een schuifdak) of een regendak (tentdak).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162635929
Ik neem maar even aan dat een akoestisch dak dient om de akoestiek te verbeteren. Zal dus met de nodige demping gepaard gaan (wat weer extra geld kost). Daar waar een regendak het veld droog houdt, maar de boel in een grote galmbak verandert zodra je er een concertje wil organiseren.
pi_162637133
En een open dak is denk ik iets zoals in de huidige kuip. Dus wel boven de tribunes en niet boven het veld.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 08:51:52 #21
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162637618
Dus dat bericht van Wim Milder over "geen gesloten dak", sloeg eigenlijk nergens op, wanneer deze opties allemaal nog open staan.

Het enige voetbalstadion met een statisch gesloten dak dat ik ken, was het oude BC Place in Vancouver (dat luchtkussen). Is niet voor niets later grondig verbouwd.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:50:42 #22
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_162638435
Feyenoord City?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_162639203
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef richolio het volgende:
Feyenoord City?
zo heet rotterdam voortaan
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 10:46:26 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162639284
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Een open dak is denk ik helemaal geen dak.

Dus we zijn eruit.

Een open dak, een akoestisch dak (dus een schuifdak) of een regendak (tentdak).
Hmmm, zo'n dak met 4 van die schermen eraan. Ik zie het al helemaal voor me. In de rust het Ipadje onder je stoel vandaan halen en stemmen op de speler van de week.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_162644367
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hmmm, zo'n dak met 4 van die schermen eraan. Ik zie het al helemaal voor me. In de rust het Ipadje onder je stoel vandaan halen en stemmen op de speler van de week.
De natte droom van iedere Feyenoord bestuurder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162644468
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tegelijk ook een roseetje bestellen en een veggieburger.
BFF met GGMM
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:46:55 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162644502
100 keer de heralingen van een schamel hoogtepuntje _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162644505
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tegelijk ook een roseetje bestellen en een veggieburger.
Wel een alcoholvrij roseetje.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162644529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
100 keer de heralingen van een schamel hoogtepuntje _O_
Dat hebben we nu ook al. Ik heb de doelpunten van de eerste seizoenshelft al wel 2 miljard keer gezien. (Ja, ik was een keer vroeg in het stadion). ;(
BFF met GGMM
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:23:10 #30
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162645289
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat hebben we nu ook al. Ik heb de doelpunten van de eerste seizoenshelft al wel 2 miljard keer gezien. (Ja, ik was een keer vroeg in het stadion). ;(
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit echt goed naar die schermen gekeken heb.
pi_162646062
sinclairbischop twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 13:40:53 Ik heb er heel veel zin in om komend seizoen samen met Dennis van Eersel de Feyenoord-verslagen te gaan doen op Radio Rijnmond. reageer retweet
Jongens, we hebben weer een grootheid die we kunnen volgen op Twitter.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:12:25 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162646618
Negers kunnen niet verslaggeven.

Sowieso is dat toch een Spartaan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162646672
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:12 schreef Caland het volgende:
Negers kunnen niet verslaggeven.

Sowieso is dat toch een Spartaan?
Een klassiekertje

BFF met GGMM
pi_162650710
Ook Kuyt probeert het nog bij Tonny.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 19:25:50 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162650891
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef H.FR het volgende:
Aanvoerder, topscorer, verlengstuk van de trainer, beroepsdemagoog, technisch directeur, kinderopvang en jeugdtrainer in 1. Kuytgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162651036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:18 schreef H.FR het volgende:
Tonny tekent pas bij als van Geel weg is, heb ik het idee.
pi_162651110
quote:
Stuurloos Feyenoord heeft leiding nodig
Over een maand al begint Feyenoord aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar trainer Giovanni van Bronckhorst maakt zich zorgen en technisch directeur Martin van Geel staat onder druk. Het wordt tijd dat president-commissaris Gerard Hoetmer eindelijk de regie neemt.

Een week nadat Feyenoord de onderhandelingen had afgekapt met Tonny Vilhena, hing de club toch weer aan de lijn bij de talentvolle middenvelder met het aflopende contract. Niet technisch directeur Martin van Geel belde, dat zou ook weinig kans hebben gemaakt. Trainer Giovanni van Bronckhorst had zijn best al gedaan Vilhena langer aan de club te binden, maar die onderhandelingen liepen uit op niks. Deze keer was het Dirk Kuijt die een poging waagde. De aanvoerder had net zelf zijn verbintenis met een jaar verlengd en hoopt op een zo sterk mogelijk Feyenoord om komend seizoen eindelijk zijn droom te kunnen najagen: kampioen worden.

Kuijt heeft Karim El Ahmadi ervoor nodig, die al zijn jawoord gaf, en ook Eljero Elia die deze week praat met de club over contractverlenging. Tonny Vilhena behoort eveneens tot de sterkhouders. ‘Valt er nog te praten?’, vroeg Kuijt. ‘Altijd’, antwoordde het kamp van de middenvelder, maar daarna werd het stil. Begin deze week zaten vertegenwoordigers van de aankomend international zodoende aan tafel in Milaan met Internazionale. Vandaag of morgen meldt zich ook nog een andere Zuid-Europese topclub voor een gesprek in Maassluis.

Het wordt tijd dat president-directeur Gerard Hoetmer zijn verantwoordelijkheid neemt in De Kuip
Was het toeval dat Kuijt belde? Of heeft het te maken met het vacuüm waarin Feyenoord zich bevindt? Want wie is nu de baas in De Kuip? Eerder opende Van Bronckhorst zoals gezegd de gesprekken met Vilhena en stelde hij, net als Kuijt, als eis dat El Ahmadi moest verlengen. Dat gebeurde toen snel, terwijl de Marokkaanse international er al veel langer voor openstond. Van Geel rondde de onderhandelingen vervolgens af, terwijl hij ook met Elia gaat praten. Hij vloog eerder naar Cardiff City om de transfer van Lex Immers in orde te maken. Van Geel doet alles in de wetenschap dat zijn positie intern nog steeds onder grote druk staat. Hij spendeerde de afgelopen twee jaar voor zo’n negentien miljoen euro aan nieuwe spelers. Dat is de helft van het netto transferbedrag dat hij heeft opgehaald. Daarvan is nu weinig tot niets meer over. Is het dan daarom dat er contacten zijn met Mbark Boussoufa, de transfervrije Marokkaanse international van 31 jaar? Vanuit Chili kwamen de geruchten overgewaaid rond spits Ronnie Fernández van Santiago Wanderers. Hijzelf bevestigde de interesse van Feyenoord. Het prijskaartje van vermoedelijk een miljoen euro is voor de club nog wel op te hoesten. Steven Berghuis was ook in beeld, alleen is hij na een teleurstellend seizoen bij Watford nu international. Van Geel zal niet de enige td meer zijn met interesse in de buitenspeler.

Feyenoord heeft weinig te besteden en informeerde naar de transfervrije Mbark Boussoufa (links), die het afgelopen half jaar op huurbasis voor AA Gent speelde. Zijn contract met Lokomotiv Moskou loopt deze zomer af. Feyenoord heeft weinig te besteden en informeerde naar de transfervrije Mbark Boussoufa (links), die het afgelopen half jaar op huurbasis voor AA Gent speelde. Zijn contract met Lokomotiv Moskou loopt deze zomer af.
Zorgen

Intussen maakt Van Bronckhorst zich steeds meer zorgen. Hoe komt zijn selectie er straks uit te zien? Vilhena is al weg, terwijl de kans groot is dat Terence Kongolo de club zal verlaten. Voor hem is er veel belangstelling, zodat de transfersom kan oplopen tot rond de tien miljoen euro. Ook aan Rick Karsdorp en Sven van Beek wordt getrokken; nog niet zo serieus, maar ook zij zijn basisspelers. De transferinkomsten zouden Van Geel wat financiële ruimte kunnen geven, alleen gaat het weer ten koste van de kwaliteit. Vandaar dat Van Bronckhorst zich actief bemoeit met de invulling van zijn selectie. De klasse die er is, wil hij behouden, het liefste aangevuld met een aantal gerichte versterkingen op weg naar een seizoen met een lang en zwaar Europees programma. De trainer weet wat hij wil, in iedere linie een versterking erbij. ‘We hebben wat we denken dat nodig is wel in kaart’, sprak hij eerder. De vraag is nu: kan het? Het antwoord is momenteel: niet onder deze omstandigheden.

De Vrienden van Feyenoord (VvF) vormen nog steeds een eventuele reddingsboei. Zij bezitten 49 procent van de aandelen en zijn bereid mee te denken. Of beter: de vrienden kunnen zorgen voor wat meer financiële ruimte. Alleen zullen ze dat niet doen zolang Martin van Geel technisch directeur is. Het standpunt van de VvF is onveranderd gebleven. Na twee seizoenen op rij waarin Feyenoord op meer dan twintig punten achterstand eindigde van kampioen PSV, zeven nederlagen op rij leed en de aangetrokken spelers op een enkeling na geen versterkingen bleken te zijn, vinden zij het tijd voor een radicale wijziging in koers. Twee van de vijf commissarissen zijn tegen Van Geel. De rest is gaan twijfelen, behalve president-commissaris Gerard Hoetmer. Hij schaart zich vierkant achter Van Geel. Dat wordt dus een spannende vergadering, aanstaande vrijdag, als de commissarissen elkaar voor het eerst treffen sinds de winst van de KNVB-beker. Ook de directie hoort daarbij normaal gesproken aanwezig te zijn. Na dat – overigens reguliere – overleg zal eindelijk meer duidelijk worden.

Weerstand

Voor Feyenoord is dat ook te hopen. Over vier weken begint de club aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een paar dagen daarna opent de transferwindow zijn deuren. Wat gaat er dan gebeuren? Als er spelers vertrekken, wie komen er dan bij? Is Van Geel tegen die tijd nog in dienst? Zo ja, kan hij dan wel blijven functioneren onder zo veel weerstand? Zo niet, wie gaat hem dan opvolgen? Kun je als club een trainer (Van Bronckhorst) of een aanvoerder (Kuijt) het sportieve beleid laten bepalen? Het wordt tijd dat president-directeur Gerard Hoetmer zijn verantwoordelijkheid neemt. Hij is nu vijftien maanden in functie en onder zijn leiding is bekerwinnaar Feyenoord voorlopig stuurloos op weg naar het nieuwe seizoen.

Openingsfoto: Dirk Kuijt verlengde zijn contract met een jaar en hoopt ook Tonny Vilhena zo ver te krijgen. Ook met Eljero Elia is Feyenoord in gesprek.
Groot stuk van VI.nl (premium). Weet niet of het mag. Zo niet; haal maar weg.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 19:38:41 #38
262211 hhh38
pi_162651245
Interessant stuk, benieuwd wat er gaat gebeuren.

Wie zouden jullie graag als vervanger zien als Kongolo verkocht wordt?
pi_162652850
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Groot stuk van VI.nl (premium). Weet niet of het mag. Zo niet; haal maar weg.
Met je ... abonnement op de .. Voetbal International.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:36:22 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162652901
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Interessant stuk, benieuwd wat er gaat gebeuren.

Wie zouden jullie graag als vervanger zien als Kongolo verkocht wordt?
Verdonk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162653010
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Verdonk
Die is verhuurd.
De Witte Keniaan als LB met Nelom als backup.
Centraal heb je dan Van Beek, Botteghin en Baco-Arie. Zal er nog wel wat bijgehaald worden. Loopt er nog ergens een speler rond van 30 of ouder met een Eredivisie verleden in de (sub)top?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:45:49 #42
262211 hhh38
pi_162653153
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die is verhuurd.
Centraal heb je dan Van Beek, Botteghin en Baco-Arie. Zal er nog wel wat bijgehaald worden. Loopt er nog ergens een speler rond van 30 of ouder met een Eredivisie verleden in de (sub)top?
Jan Wuytens voldoet aan al je eisen.

Edit: Ook nog eens linksbenig. Pak de telefoon maar Martin.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:45:55 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162653158
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die is verhuurd.

Net contract verlenging gehad bij AZ.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162653294
Niet Kongolo ;(
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:27:58 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162654469
Tjah als je 10 miljoen voor Kongolo kan krijgen moet je hem verkopen. Woudenberg staat klaar. En Nelom heb je achter de hand. Hopelijk gaat van Geel weg en wordt die 10 miljoen beter geïnvesteerd.

Natuurlijk wel jammer, want persoonlijk vind ik kongolo onze beste speler.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 21:32:58 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162654614
quote:
Steven Berghuis was ook in beeld, alleen is hij na een teleurstellend seizoen bij Watford nu international. Van Geel zal niet de enige td meer zijn met interesse in de buitenspeler.
Goh wat toevallig, Feyenoord heeft interesse en ineens uit het niets denkt Blind: die selecteer ik maar eens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:30:52 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162656673
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Goh wat toevallig, Feyenoord heeft interesse en ineens uit het niets denkt Blind: die selecteer ik maar eens.
Het is een complot!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162658265
Vind het vaak maar een zwamneus, maar dit keer verwoordt Krabby het goed. De afgelopen 2 jaar is er zoveel geld door de plee gespoeld, dat er nu weinig is te besteden. Alleen als we spelers verkopen. Maar omdat bijna niemand van de aankopen gewild is op de transfermarkt, zit je als club klem. En onze beste spelers verkopen voor een leuk bedrag, brengt ons ook niet verder want je weet nu al dat het geld opnieuw door de plee wordt gespoeld. Maar ja, een balletje kan raar rollen, gras is groen en ooit worden we wel weer kampioen.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 23:42:11 #49
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162658693
Zie de naam van Gerard Hoetmer een paar keer vallen. Wie is dat en waarom is hij voorzittert van de RvC?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_162658762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 23:42 schreef PIETR het volgende:
Zie de naam van Gerard Hoetmer een paar keer vallen. Wie is dat en waarom is hij voorzittert van de RvC?
quote:
Gerard Hoetmer is de nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Feyenoord. Hij volgt Dick van Well op, die volgens de reglementen na twee periodes van vier jaar vertrekt.

De 58-jarige Hoetmer maakt sinds juni vorig jaar al deel uit van rvc en was eerder CEO van CSM. Ook bekleedde hij functies bij onder andere Unilever.

De Rotterdammer vindt het een eer om nu als president-commissaris aan de slag te gaan. "Voor mij is het een prachtig moment om in te stappen, omdat er bij Feyenoord een goede organisatie staat, met bijvoorbeeld de hele goede jeugdopleiding", aldus Hoefner op de website van Feyenoord.
De reden zal wel zijn dat dit soort figuren erg goed zijn in het elkaar toeschuiven van leuke baantjes.. old boys network. Verstand van voetbal is helemaal niet nodig.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 23:47:43 #51
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162658820
En wat gaat Kuyt met Vilhena lopen te bellen? Net ofdat hij alsnog bijtekent :') Dat zou echt een enorm fiasco zijn natuurlijk, aangezien zijn vertrek al op de site heeft gestaan.
  woensdag 1 juni 2016 @ 07:43:45 #52
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162661324
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 23:47 schreef PIETR het volgende:
En wat gaat Kuyt met Vilhena lopen te bellen? Net ofdat hij alsnog bijtekent :') Dat zou echt een enorm fiasco zijn natuurlijk, aangezien zijn vertrek al op de site heeft gestaan.
Ik dacht serieus dat hij allang en breed weg was. Ik begin ook steeds meer bij alles wat Kuyt doet te denken van :') :') :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_162661461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 07:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat hij allang en breed weg was. Ik begin ook steeds meer bij alles wat Kuyt doet te denken van :') :') :')
Nu pas?
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 08:10:51 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162661503
#Allesweg
4045
onlogisch
  woensdag 1 juni 2016 @ 08:22:34 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162661572
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 08:03 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Nu pas?
Ja nu pas. Het blijft toch Kuyt. :+
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 1 juni 2016 @ 08:27:48 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162661617
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 08:03 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Nu pas?
Kuyt wilde natuurlijk ook niet echt dat hij bleef, dit doet hij puur voor de bühne.

Het is toch algemeen bekend dat Kuyt het niet zo heeft op spelers met een kleurtje. Hij wil er zelfs niet mee in een bubbelbad.
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 08:42:33 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162661755
quote:
Evenals vorig jaar gaat Feyenoord komende zomer op trainingskamp naar Oostenrijk. De selectie van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst zal van maandag 11 juli tot en met zaterdag 16 juli verblijven in Bad Waltersdorf, een plaats in de nabijheid van Graz.

De trainingen die Feyenoord in Oostenrijk afwerkt, zullen grotendeels besloten zijn voor pers en publiek. Zodoende kan het team in alle rust verder toewerken naar de start van het seizoen 2016-2017, dat voor Feyenoord officieel van start gaat met het duel om de Johan Cruijff Schaal op zondag 31 juli.

Ter voorbereiding op het nieuwe seizoen zal Feyenoord in Oostenrijk ook twee oefenwedstrijden spelen, welke toegankelijk zijn voor publiek. Een van deze wedstrijden is tegen het Belgische Anderlecht. De tweede tegenstander is op dit moment nog niet bekend. Nadere informatie over de data, locatie en aanvangstijd van de vriendschappelijke duels tijdens het trainingskamp volgt eveneens via deze website en het Twitter-kanaal.

Met het trainingskamp in Oostenrijk krijgt de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen steeds verder vorm. Op zondag 26 juni (12:00 uur) werkt de selectie in De Kuip de eerste training af, waarna op zaterdag 2 juli de eerste oefenwedstrijd volgt (uit tegen RKSV Driel). Rijnsburgse Boys is op zaterdag 9 juli de tweede tegenstander van de oefencampagne.
Die wedstrijd wordt vast nog wel afgelast :')
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 08:49:48 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162661826
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is een complot!!!
Het is wederom bewijs voor het complot waarvan we allemaal wel weten dat het bestaat.

(het leg dus slechts ten dele aan kkgeel dat we nooit kampioen worden)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 08:50:40 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162661832
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 07:43 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hij is aangenomen om te ballen, niet om te bellen!!!
En dan die kinderen van 'm de hele tijd.
  woensdag 1 juni 2016 @ 10:08:09 #60
277865 Sejt
Ondertitel
pi_162662796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 08:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij is aangenomen om te ballen, niet om te bellen!!!
En dan die kinderen van 'm de hele tijd.
Hij is aanvoerder, en Vilhena is nog steeds een speler in zijn team.
W.b. de kinderen, eens.
I love my mispoken words.
pi_162665767
Wat hebben we toch ook een pauperclub soms he....

BFF met GGMM
pi_162665788
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord. Dit is echt ouwetyfushoeren om het ouwetyfushoeren. En het meest bizarre hieraan is nog; de hele club is naar de klote, je hebt meer dan genoeg om over te ouwetyfushoeren.

Hier bijvoorbeeld weer een leuke: ga lekker kankeren over het feit dat PSV een jeugdspeler vastlegt die niet alleen de zoon is van een oud Feyenoord-speler, maar die ook nog eens bij BVV Barendrecht en Excelsior Maassluis speelde.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:17:34 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162665831
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:15 schreef DonRaja het volgende:
Wat hebben we toch ook een pauperclub soms he....

[ afbeelding ]
Feyenoord gaat uit van de Graafschap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:18:27 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162665863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:16 schreef De_Pel het volgende:
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord.
Mwah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162665879
quote:
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord. Dit is echt ouwetyfushoeren om het ouwetyfushoeren. En het meest bizarre hieraan is nog; de hele club is naar de klote, je hebt meer dan genoeg om over te ouwetyfushoeren.

Hier bijvoorbeeld weer een leuke: ga lekker kankeren over het feit dat PSV een jeugdspeler vastlegt die niet alleen de zoon is van een oud Feyenoord-speler, maar die ook nog eens bij BVV Barendrecht en Excelsior Maassluis speelde.
Dat zegt genoeg. De vader van de zoon heeft de vrouw van Gudde geneukt.
pi_162665880
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord gaat uit van de Graafschap.
Oh wow, dit gaat weer kilometers aan forum reacties opleveren in Enschede... :+
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 12:24:02 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162666022
quote:
Geen dak. 63.000 plaatsen en drie ringen. Eigenlijk is dit het Red de Kuip plan, met exact dezelfde faciliteiten in een nieuw betonnen (en naar onze mening dus per definitie minder) stadion, maar dan 200 miljoen euro duurder...

Kan iemand ons het beleid van Feyenoord uitleggen? Want zoveel draaikonterij begrijpen wij niets meer van. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze wéér exclusief met een partij onderhandelen wat de prijs zal doen skyrocketen.
Honderden miljoenen teveel betalen. Is dat het beste voor Feyenoord?
FRFCGODEN _O_
4045
onlogisch
pi_162666036
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg. De vader van de zoon heeft de vrouw van Gudde geneukt.
Als ik de geruchten mag geloven laat die snol zich ook wel door iedereen uitwonen he? De ene na de andere speler komt niet of moet vertrekken omdat die sloerie zich niet kan inhouden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162666079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als ik de geruchten mag geloven laat die snol zich ook wel door iedereen uitwonen he? De ene na de andere speler komt niet of moet vertrekken omdat die sloerie zich niet kan inhouden.
Hoho, soms gaat het ook om mevrouw Van Geel. :{w
BFF met GGMM
pi_162666483
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

FRFCGODEN _O_
:') _O-
pi_162666505
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Verstand van voetbal is helemaal niet nodig.
Nu pakt een stel voetballers bij elkaar in de RvC zetten ook niet zo heel goed uit en een combinatie van bestuurlijke / toezichthoudende ervaring en voetbalkennis is zo goed als onbestaand.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:50:05 #72
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_162666836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

namen
pi_162667217
quote:

[..]

FRFCGODEN _O_
Zo simpel _O-
pi_162667469
quote:

[..]

FRFCGODEN _O_
Wat een knappe conclusie na het horen van 3 details van het stadion.
  woensdag 1 juni 2016 @ 13:38:54 #75
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162667870
quote:

[..]

FRFCGODEN _O_
Wat een bullshit zeg.
  woensdag 1 juni 2016 @ 13:46:22 #76
438851 Oldground
El Poderoso
pi_162668057
Deze zomer nog komt er nog een update over de stadionplannen naar buiten. Dan zou er wat meer bekend moeten worden over hoe en wat het allemaal gaat inhouden.
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 13:55:25 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162668227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:46 schreef Oldground het volgende:
Deze zomer nog komt er nog een update over de stadionplannen naar buiten. Dan zou er wat meer bekend moeten worden over hoe en wat het allemaal gaat inhouden.
Kunnen we die mooi aan de bestaande soap toevoegen.

In 2030 staat er nog steeds geen nieuw stadion :)
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 14:11:00 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162668527
quote:
De kans op een vertrek van Bilal Basacikoglu bij Feyenoord is weer een stukje groter geworden. In Turkije duiken woensdag berichten over een naderende deal met Trabzonspor.

De Turkse subtopper is de laatste dagen concreet geworden voor de 21-jarige aanvaller, die sinds de zomer van 2014 in De Kuip speelt. Het boulevardmedium Sabah meldt woensdag dat Basacikoglu in eerste instantie op huurbasis de overstap naar Trabzonspor kan maken.

Bevalt hij, dan wil de club uit Trabzons hem definitief overnemen. Het is de vraag of Feyenoord aan zo'n constructie gaat meewerken, ook omdat trainer Giovanni van Bronckhorst regelmatig gebruik maakt van Basacikoglu. Hij heeft een contract tot medio 2018 bij Feyenoord.

Vorige week werd al gemeld dat Ersun Yanal, de trainer van Trabzonspor, hoogstpersoonlijk naar Rotterdam was afgereisd om met Basacikoglu te praten. De aanvaller, jeugdinternational van Turkije, zou een overstap wel zien zitten.
_O_
4045
onlogisch
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:14:48 #79
262211 hhh38
pi_162668601
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kunnen we die mooi aan de bestaande soap toevoegen.

In 2030 staat er nog steeds geen nieuw stadion :)
Aan de andere kant, zijn ze al ooit in deze fase geweest?

Er moet nu wel iets geks gebeuren wil het niet meer doorgaan denk ik.
pi_162668624
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, zijn ze al ooit in deze fase geweest?

Er moet nu wel iets geks gebeuren wil het niet meer doorgaan denk ik.
HNS was al veel verder en de renovatie variant was ook verder.

Er is nog niet 1 cijfer bekend.
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:19:35 #81
262211 hhh38
pi_162668675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

HNS was al veel verder en de renovatie variant was ook verder.

Er is nog niet 1 cijfer bekend.
De gemeente is al aan boord toch?
pi_162668731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De gemeente is al aan boord toch?
De gemeente is een partij die nu al betrokken is omdat het nu niet alleen om het stadion gaat maar om het hele gebied. Als straks de cijfers bekend worden hoeveel de gemeente moet gaan betalen, kunnen ze gewoon nog afhaken (en gezien de kneuzen die er in die gemeente zitten zou dat niet heel bijzonder zijn).

Tenminste, dat is hoe ik het allemaal begrijp..
pi_162669065
dat stadion staat er over 5 jaar nog niet...
Nothing to see here, carry on
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:39:43 #84
262211 hhh38
pi_162669080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De gemeente is een partij die nu al betrokken is omdat het nu niet alleen om het stadion gaat maar om het hele gebied. Als straks de cijfers bekend worden hoeveel de gemeente moet gaan betalen, kunnen ze gewoon nog afhaken (en gezien de kneuzen die er in die gemeente zitten zou dat niet heel bijzonder zijn).

Tenminste, dat is hoe ik het allemaal begrijp..
Dat hele gebiedsplan valt of staat natuurlijk wel met het stadion, dus deze keer zijn ze vastberaden de plannen ook daadwerkelijk door te voeren. Volgens mij is er al wel een inschatting van de kosten gemaakt, als dat onwenselijk was zou de gemeente al lang zijn afgehaakt.

Dat is hoe ik het begrijp :P
pi_162669111
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Verhuren aan een Turkse club... Dat betekent dus fluiten naar je centen.
BFF met GGMM
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:42:23 #86
262211 hhh38
pi_162669129
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:38 schreef RijstNatie het volgende:
dat stadion staat er over 5 jaar nog niet...
De prognose is 6/7 jaar inderdaad.
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 14:44:22 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162669166
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De prognose is 6/7 jaar inderdaad.
Het loopt ook pas 13 jaar.
4045
onlogisch
pi_162676252
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Zou hem alleen verkopen.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:05:11 #89
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162677245
Wat ik trouwens ook wel een typische van Geel aankoop zou vinden: Vurnon Anita.

Ik ga nu even goed op die Berghuis letten.
pi_162678269
Technisch zeer goede voetballer die Berghuis
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:41:24 #91
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_162678519
Speelt wel aardig ja.
pi_162680806
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat hele gebiedsplan valt of staat natuurlijk wel met het stadion, dus deze keer zijn ze vastberaden de plannen ook daadwerkelijk door te voeren. Volgens mij is er al wel een inschatting van de kosten gemaakt, als dat onwenselijk was zou de gemeente al lang zijn afgehaakt.

Dat is hoe ik het begrijp :P
Ga je eens inlezen in de werking van de (lokale) politiek. Allesbehalve in kannen en kruiken dit gebeuren: juist extreem veel scepsis jegens Feyenoord.
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:49:21 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162680977
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:42 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Ga je eens inlezen in de werking van de (lokale) politiek. Allesbehalve in kannen en kruiken dit gebeuren: juist extreem veel scepsis jegens Feyenoord.
Dit. Dergelijke plannen worden ambtelijk besproken met projectontwikkelaars en medefinanciers. Vaak zit de wethouder erbij voor de vorm en omdat het zijn prestigeprojectje is.

In het gunstigste geval heeft de gemeenteraad (die uiteindelijk de kosten in de begroting moet goedkeuren) toestemming gegeven om bepaalde opties te onderzoeken.

Maar dat betekent in deze fase nog niets, alleen al niet omdat er zoveel verschillende financieringsvormen en -opties zijn dat de daadwerkelijke kosten voor de gemeente nu nog volstrekt onduidelijk zijn.
  woensdag 1 juni 2016 @ 23:56:56 #94
262211 hhh38
pi_162682560
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 22:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit. Dergelijke plannen worden ambtelijk besproken met projectontwikkelaars en medefinanciers. Vaak zit de wethouder erbij voor de vorm en omdat het zijn prestigeprojectje is.

In het gunstigste geval heeft de gemeenteraad (die uiteindelijk de kosten in de begroting moet goedkeuren) toestemming gegeven om bepaalde opties te onderzoeken.

Maar dat betekent in deze fase nog niets, alleen al niet omdat er zoveel verschillende financieringsvormen en -opties zijn dat de daadwerkelijke kosten voor de gemeente nu nog volstrekt onduidelijk zijn.
Hmm, zit wat in. Deze keer heb ik er wel meer vertrouwen in.
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 08:09:58 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162684837
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 23:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hmm, zit wat in. Deze keer heb ik er wel meer vertrouwen in.
:')

Als ik ergens geen vertrouwen meer in heb is het wel in deze directie en haar plannen met een nieuw stadion.

#ALLESWEG
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 2 juni 2016 @ 08:43:59 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162685137
quote:
Feyenoord ontving de afgelopen jaren honderd miljoen euro minder voor de eigen kweek dan Ajax. Hoe kan het toch dat de Rotterdammers veel minder geld ontvangen voor de jeugdspelers?

In de zoektocht naar een antwoord sprak Voetbal International met een aantal zaakwaarnemers.
''Voor mij betekent Feyenoord veel. Veel mensen in Nederland hebben dat ook, maar eenmaal over de grens bestaat Feyenoord bijna niet", meent Wessel Weezenberg, de zaakwaarnemer van Jordy Clasie. "Daar kennen ze Ajax en een beetje PSV. Als ik dat in Rotterdam zeg, worden ze boos."

Mohammed Sinouh van de Stellar Group is in gesprek met het weekblad van mening dat de aanpak in Rotterdam niet altijd de juiste is. ''Het probleem van Feyenoord is dat ze jeugdspelers vaak wat klein houden", beweert Sinouh.
"Iedereen weet toch hoe het gaat met talenten? Ze beginnen goed en dan komt de onvermijdelijke terugval. Bij Ajax gebeurt dat net zo goed. Alleen heerst daar een cultuur van beschermen, van trots. Bij Feyenoord krijgen de eigen spelers eerder kritiek dan onvoorwaardelijke steun. Hoe het kan? Geen idee."
Niets nieuws, maar het blijft wel een pijnlijk fenomeen.
4045
onlogisch
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:57:35 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_162685305
quote:

dus dit.

Zonder Kuyt afgelopen jaar hadden we weer play offs verloren.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_162685413
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef Toekito het volgende:

[..]

dus dit.

Zonder Kuyt afgelopen jaar hadden we weer play offs verloren.
Niemand twijfelt aan de kwaliteiten van Kuyt. Tenminste, ik zie een paar domoren die afscheid van onze topscorer willen nemen, maar dat zijn er relatief weinig.

Als persoon is kuyt gewoon EXTREEM vermoeiend.
pi_162685444
Feyenoord _O_

Maandje nog _O_
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:09:34 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162685494
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:05 schreef satecl het volgende:
Wat ik trouwens ook wel een typische van Geel aankoop zou vinden: Vurnon Anita.

Ik ga nu even goed op die Berghuis letten.
Berghuis inmiddels onhaalbaar.
pi_162685522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Berghuis inmiddels onhaalbaar.
Gelukkig
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:13:39 #102
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162685555
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:11 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Gelukkig
Weer lekker een heel seizoen naar die kut turk kijken _O_ Bilalgod Renjerotshowgenot
pi_162685593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Weer lekker een heel seizoen naar die kut turk kijken _O_ Bilalgod Renjerotshowgenot
Dat bilal niet voldoet ontkent niemand. Berghuis is echter ook type aids.

Elia en Toornstra op de flanken is relatief goed bevallen. Elia heeft toch elke wedstrijd een paar aantrekkelijke momentjes. Toornstra leefde weer helemaal op.

Ik heb uberhaupt erg weinig naar bassie gekeken dit seizoen. Ben jij niet gewoon veel bij Jong Feyenoord wezen kijken?
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:19:04 #104
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162685644
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:15 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Dat bilal niet voldoet ontkent niemand. Berghuis is echter ook type aids.

Elia en Toornstra op de flanken is relatief goed bevallen. Elia heeft toch elke wedstrijd een paar aantrekkelijke momentjes. Toornstra leefde weer helemaal op.

Ik heb uberhaupt erg weinig naar bassie gekeken dit seizoen. Ben jij niet gewoon veel bij Jong Feyenoord wezen kijken?
Berghuis niet goed genoeg vinden maar Toornstra wel goed genoeg vinden. :D

Fijne dag verder.
pi_162685669
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Berghuis niet goed genoeg vinden maar Toornstra wel goed genoeg vinden. :D

Fijne dag verder.
Lekker opportunistisch krijsen omdat Berghuis ook eens twee wedstrijden niet absoluut dramatisch speelt.

Fijne dag verder.
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:21:31 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162685694
Toornstra is erger dan aids.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162685721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:21 schreef Caland het volgende:
Toornstra is erger dan aids.
Berghuis evenzo. Berghuis gaat je miljoenen kosten.

Miljoenen weggooien en aids hebben, of aids hebben die je al reeds betaalt.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Van Geel zijn hoofd ontploft momenteel.
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:25:07 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162685767
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:22 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Berghuis evenzo. Berghuis gaat je miljoenen kosten.

Miljoenen weggooien en aids hebben, of aids hebben die je al reeds betaalt.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Van Geel zijn hoofd ontploft momenteel.
Miljoenen betalen voor een huurspeler?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162685778
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:15 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Elia heeft toch elke wedstrijd een paar aantrekkelijke momentjes.
Wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')