Haha gvd.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie heeft het over fooi? Is een normale regel hoor, voor het lenen van stroom.
nee maar bestel wel geregeld etenquote:
Aan je moeder vragen wat jullie gaan eten telt nietquote:
Nee?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Was je er pasgeleden niet bij toen er zulke bizarre verhalen hier werden verteld?
ahahquote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan je moeder vragen wat jullie gaan eten telt niet
Wat, hoezo? :squote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Als Zosk snackbar had zou ik echt nooit daar eten halen
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef zeer het volgende:
Veel Chinezen hebben een snackbar, jullie ook Zosk?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee gvd dat werd in het vorige topic ook al gevraagd.
Vertrouw jou niet met mijn eten ;squote:
haha nee iddquote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef Chloroform het volgende:
Als Zosk snackbar had zou ik echt nooit daar eten halen
Idd gekkies. :squote:Op maandag 30 mei 2016 22:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Krijg je weer die kutvraag van sambal bij? Nee, niet op een fucking frikandel weet je.
Ja gewoon direct in m'n mond gespotenquote:
en flietquote:Op maandag 30 mei 2016 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze hebben alleen bamihappen en nasischijven
Dat hoor ik graag, daar hebben we die snackbar ook helemaal niet voor nodig natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gewoon direct in m'n mond gespoten
daar kicken ze daar toch opquote:Op maandag 30 mei 2016 22:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat inefficient en arbeidsintensief
Klopt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag, daar hebben we die snackbar ook helemaal niet voor nodig natuurlijk.
Tuurlijk, ben half Nederlands dus één oog is gewoon normaal, vandaar dat het grapje niet klopt en dus grappig.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben half Nederlands dus één oog is gewoon normaal, vandaar dat het grapje niet klopt en dus grappig.
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben half Nederlands dus één oog is gewoon normaal, vandaar dat het grapje niet klopt en dus grappig.
Denk ik het vorige, dat is namelijk vol.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:
OK waar zijn de forse moslima's van dit topic?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk ik het vorige, dat is namelijk vol.
En dan thuis jankenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
kleurlingen die meelachen om racistische grapjes
Beetje zoals braddie altijd doet en dan na een uur ontploffenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
kleurlingen die meelachen om racistische grapjes
ga mensen met de dood bedreigen ofzo manquote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
het is ook niet alsof het nou grappige grappen zijn
ga mensen in hun ogen steken man je bent toch psychoquote:Op maandag 30 mei 2016 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga mensen met de dood bedreigen ofzo man
hahaquote:Op maandag 30 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga mensen in hun ogen steken man je bent toch psycho
ga geen dingen verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga mensen in hun ogen steken man je bent toch psycho
Rare fetisj hebben jullie daarquote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh liveleak gaat hier aan. Wou net zak chips open maken
spannennnnnnndquote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Friet, chipsquote:Op maandag 30 mei 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Nee ga straks ook nog snoep enz eten.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Friet, chips
Eet gewoon paar druiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ga straks ook nog snoep enz eten.Zelden zo gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Echt Syrisch voedsel hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Droog aangekomen,, eet nu chicken tonight![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ga straks ook nog snoep enz eten.haha hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
wordt steeds creatieverquote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
Celstraf wegens 'cocaïne-siliconen'
best slim verzonnen
Ja he, vind ik ookquote:
Als lurker zonder in te loggenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je zien, hij heeft status niet verborgen
Dit bestaat al best lang hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wordt steeds creatiever
#legalizeit
rtquote:Op maandag 30 mei 2016 22:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wordt steeds creatiever
#legalizeit
Ik wacht op de FOK!-disss made by bradsleequote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef housesoftheholy het volgende:
i can't met deze eeuwig durende braddie-obsessie
Ik wacht op een bordje kip van jouquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wacht op de FOK!-disss made by bradslee
zoek een andere bron van spanning in je levenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wacht op de FOK!-disss made by bradslee
zegt de ene klbscer tegen de anderquote:Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zoek een andere bron van spanning in je leven
Crip haar boob expose?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zoek een andere bron van spanning in je leven
haha ja echt he de ironie! wow jemigquote:Op maandag 30 mei 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt de ene klbscer tegen de ander
Oh ew bah nee vind ik goorquote:Op maandag 30 mei 2016 22:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is die gele chicken tonight.. met kerrie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |