Niet iedere Chinees gokt. :squote:Op maandag 30 mei 2016 22:12 schreef zeer het volgende:
[..]
maak eens een schatting hoeveel gok geld er op een willekeurig moment bij jou familie in omloop is
nee joh hij weet dat echt wel op waarde te schattenquote:
Ik heb standaard ¤ 12 bij me, dus ja weenie.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel geld die Chinezen bij zich hebben op bruiloften. Niet normaal.
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar wel iedere Chinees heeft een gok.
Waarom 12quote:Op maandag 30 mei 2016 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb standaard ¤ 12 bij me, dus ja weenie.
Je bent toch ook een halfbloedje?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb standaard ¤ 12 bij me, dus ja weenie.
¤ 10 zodat je altijd papier bij de hand hebt voor eventuele notities, munt van ¤ 2 omdat die te groot zijn voor een winkelwagentje.quote:
waarom maakt mijn Chinese huisgenoot elke dag rijst in een elektrische rijstkoker, en was de uitvinding van elektrische rijstkokers het beste wat Chinezen ooit is overkomen?quote:
Moest echt hard lachenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
munt van ¤ 2 omdat die te groot zijn voor een winkelwagentje.
Kun je wel ergens aanbellen, een telefoontje plegen en dan 2 euro geven als dank.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 10 zodat je altijd papier bij de hand hebt voor eventuele notities, munt van ¤ 2 omdat die te groot zijn voor een winkelwagentje.
Geen echte, denk halfbloed net als ik. En nee.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom maakt mijn Chinese huisgenoot elke dag rijst in een elektrische rijstkoker, en was de uitvinding van elektrische rijstkokers het beste wat Chinezen ooit is overkomen?
Geef geen fooi.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je wel ergens aanbellen, een telefoontje plegen en dan 2 euro geven als dank.
Of 12 natuurlijk, afhankelijk van het feit of je notities hebt moeten maken.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist. Het gierige van een echte kaaskop.
gierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |