http://knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks naar Nijmegen. Wens me sterkte
Africaquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sterkte.
Hier is het heerlijk een graad of twintig met strakblauwe luchtenen dat al een paar dagen
niet te geloven voor Noord-Ierland
Rond arnhem nog droog, ik mag vanmiddag weer terug naar brabant. Net het moment dat ze de buien verwachtenquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks naar Nijmegen. Wens me sterkte
Het valt me op dat die oranje lijn de laatste tijd telkens dezelfde route volgt over Nederland. En daardoor val ik telkens net buiten het onweersgebied. Eergisteren ook al, en toen kwam het ook al uit.quote:
ja die is vervangen door laaghangende regenwolken. Lijkt wel herfst.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Dat was een flink buitje... de mist is nu tenminste weg
Iets met zee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Het valt me op dat die oranje lijn de laatste tijd telkens dezelfde route volgt over Nederland. En daardoor val ik telkens net buiten het onweersgebied. Eergisteren ook al, en toen kwam het ook al uit.
De zee ligt verder naar het westen. De oranje lijn zit boven provincie Utrecht, net buiten het stukje waar ik woon.quote:
Nederland is klein, zee is groot.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:49 schreef Infection het volgende:
[..]
De zee ligt verder naar het westen. De oranje lijn zit boven provincie Utrecht, net buiten het stukje waar ik woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |