Ik geef even antwoord omdat dp geen eerlijk antwoord gaf.quote:
heb je mij weleens zien postenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geef even antwoord omdat dp geen eerlijk antwoord gaf.
Meteen denken dat ik zoiets zou doen. Ik weet genoeg
2011 geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2016 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
wanneer zijn die kansloze verkiezingen uberhaupt ooit begonnen dan?
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaardquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Germano het volgende:
Heb je er ook iets aan? Of lijk je dan alleen populair?
Waarom was je gebandquote:Op maandag 30 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaard
doodsbedreiging naar iemandquote:
nee dat was eerderquote:
Wow niet verwachtquote:
loooooool wat een betekenisloze kutverkiezing man.quote:
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
700 kloontjes, verwoede trollpogingen, gewoon een vervelende puber zijn
het erge aan dat hele gedoe is dat ik toen al 20 was hèquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
700 kloontjes, verwoede trollpogingen, gewoon een vervelende puber zijn
Gek genoeg moet ik iedere 5 jaar altijd tyfus hard huilen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachen
Kunt ook gewoon een mailtje sturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaard
Nee meloewaquote:
maak ik mij daar schuldig aan dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |