als jij het wordt, mag ik m'n gang gaan tochquote:Op maandag 30 mei 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, best wat FA's zijn ook op KLB begonnen
dan moet van sc'er naar klb mod ook best kunnen
Jij mag sowieso altijd je gang gaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als jij het wordt, mag ik m'n gang gaan toch
mij wilden ze niequote:Op maandag 30 mei 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als jij het wordt, mag ik m'n gang gaan toch
Dan zou zelfs jantjevertonghen kans hebbenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
Vogeltjesdans was mod, dus wat dat betreft.
Laten we niet overdrijvenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou zelfs jantjevertonghen kans hebben
Oh wachtquote:Op maandag 30 mei 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou zelfs jantjevertonghen kans hebben
Ik kan hier helaas geen zinnig antwoord op verzinnen, hoopte dat niemand serieus zou reageren.quote:
ben vooral benieuwd wanneer hij weer optyftquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zijn tennisskills nu zijn
Ik dacht zelfs democratisch. Als laatste dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in welke vlaag van verstandsverbijstering werd dat besloten dan
je moet zeker elke dag je prostaat ff refrehsenquote:
Ik vind hem wel een aanwinstquote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd wanneer hij weer optyft
Ik probeerde je nog te negeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan hier helaas geen zinnig antwoord op verzinnen, hoopte dat niemand serieus zou reageren.
Twee keer is nóg beter toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet zeker elke dag je prostaat ff refrehsen
prostaatkanker preventie
ja maar dat vind jij ook van Tongquote:
denk dat het te duur werd om een alcoholslot in te komen bouwenquote:
oh dan neem ik mijn excuses terugquote:
hahahquote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat het te duur werd om een alcoholslot in te komen bouwen
Behendigheidspelletje voor iedere actie.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat het te duur werd om een alcoholslot in te komen bouwen
was sowieso niet gemeendquote:
hehehquote:Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Behendigheidspelletje voor iedere actie.
linkquote:Op maandag 30 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
ey noel had je die remix nou nog geluisterd
ik dacht daar staat dj hamstraquote:Op maandag 30 mei 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/hamsta_dj/hamsta-heaven-is-a-crack-pipe
quote:
heb ik nu geen tijd voorquote:Op maandag 30 mei 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/hamsta_dj/hamsta-heaven-is-a-crack-pipe
krijg aidsquote:
is meestal niet meer dodelijk toch :squote:
ja jullie hebben massaal op mij gestemdquote:Op maandag 30 mei 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
maar gelukkig is meneer van de lobi en heeft hij een gutmenschtagje
Ik had volgens mij op Guus_Pech6 gestemdquote:Op maandag 30 mei 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja jullie hebben massaal op mij gestemd
sws domme categorie datquote:
Precies, we hebben hier alleen maar Turken en Koerdenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws domme categorie dat
had mahl maar als knuffelbreivik opgegeven
lolquote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws domme categorie dat
had mahl maar als knuffelbreivik opgegeven
Slecht.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:44 schreef xcachet het volgende:
Gvd
https://speld.nl/2016/05/(...)enken-doorgeschoten/
Half Nederland is de lul nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, wonen we op dezelfde plek ;s
Bij mij nu ook
en cripjen danquote:Op maandag 30 mei 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, we hebben hier alleen maar Turken en Koerden
Hier komt voorlopig niets zo te zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Half Nederland is de lul nu.
[ afbeelding ]
hoe veel lullen heb je daar voor moeten zuigen dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor gutmensch van het jaar hoef ik niet echt extra moeite te doenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe veel lullen heb je daar voor moeten zuigen dan?
5 tegelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe veel lullen heb je daar voor moeten zuigen dan?
ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geef even antwoord omdat dp geen eerlijk antwoord gaf.quote:
heb je mij weleens zien postenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geef even antwoord omdat dp geen eerlijk antwoord gaf.
Meteen denken dat ik zoiets zou doen. Ik weet genoeg
2011 geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2016 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
wanneer zijn die kansloze verkiezingen uberhaupt ooit begonnen dan?
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaardquote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Germano het volgende:
Heb je er ook iets aan? Of lijk je dan alleen populair?
Waarom was je gebandquote:Op maandag 30 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaard
doodsbedreiging naar iemandquote:
nee dat was eerderquote:
Wow niet verwachtquote:
loooooool wat een betekenisloze kutverkiezing man.quote:
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachenquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
700 kloontjes, verwoede trollpogingen, gewoon een vervelende puber zijn
het erge aan dat hele gedoe is dat ik toen al 20 was hèquote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
700 kloontjes, verwoede trollpogingen, gewoon een vervelende puber zijn
Gek genoeg moet ik iedere 5 jaar altijd tyfus hard huilen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachen
Kunt ook gewoon een mailtje sturen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen die user die unbanned moet worden shit, heeft me toch half jaar ban bespaard
Nee meloewaquote:
maak ik mij daar schuldig aan dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je hierop terug en dan moet je heel hard lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |