SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
je wil liever niet aangesloten worden op het electriciteitsnet van de natuur?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:59 schreef just me het volgende:
* just me zou gaan golfen vanavond maar...
*knetter vonk*quote:Op maandag 30 mei 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
je wil liever niet aangesloten worden op het electriciteitsnet van de natuur?
ik ben een mooi weer spelerquote:
Tsssk.. da's net zoiets als alleen maar willen tennissen bij goed weer. Amateursquote:
Gewoon zelf kopen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben een mooi weer speler
zou eigenlijk moeten oefenen voor een toernooi volgend weekend maar dan win ik dit keer maar geen Ray Ban
Sja, wordt je haar nat, ga je naar huis met een afroquote:Op maandag 30 mei 2016 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tsssk.. da's net zoiets als alleen maar willen tennissen bij goed weer. Amateurs
Ik heb er nu al 2quote:
doorverkopenquote:
Afrojack?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, wordt je haar nat, ga je naar huis met een afro
* knokkels queueueueueued Afrojackquote:
Ik heb er al eentjequote:
Zo'n meneer kanibaal?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels queueueueueued Afrojack
just me zou best wel naar huis willen gaan met een afrikaanse krijger toch?
Teruggeven als de club vraagt om donaties voor de jaarlijkse bingo.quote:
quote:
De cover van de Beatles vond ik wel okee.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn wel betere covers gemaakt van dit nummer
was ook B-Materiaalquote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn wel betere covers gemaakt van dit nummer
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De cover van de Beatles vond ik wel okee.
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De cover van de Beatles vond ik wel okee.
Die heeft dat nummer toch geschreven en aan Paul McCartney gegeven?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer gaat Kanye West er iets mee doen?![]()
![]()
Als hij er maar niet hetzelfde mee doeat al met de muziek van curtis en otis.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer gaat Kanye West er iets mee doen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |