pls kinderbijslag is high stacksquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel kut voor hem maar ja aan de andere kant scheelt het een flinke bk geld weer
hopen doe je maar op de wc godverdommequote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar zo denken de meeste mensen niet
hoop ik
Ik heb keihard met hem te doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die dj van qmusic toch. was vandaag z'n eerste dag bij mattie en wietze weer
quote:
mwahquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar zo denken de meeste mensen niet
hoop ik
Als jij srs op het moment dat je erachter komt dat je relatie waarschijnlijk over is en je tweeling niet van jou is denkt aan het geld dat je dan gaat besparen, ja dan is er denk ik toch wel iets misquote:
uit die jas en voor die webcamquote:Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Het is te warm om in mijn nieuwe badjas te chillen
wnnr is dan geschikt momentquote:Op maandag 30 mei 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij srs op het moment dat je erachter komt dat je relatie waarschijnlijk over is en je tweeling niet van jou is denkt aan het geld dat je dan gaat besparen, ja dan is er denk ik toch wel iets mis
Bij 99% van de mannen zou de wereld onder hun voeten vandaan zakken gok ik zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij srs op het moment dat je erachter komt dat je relatie waarschijnlijk over is en je tweeling niet van jou is denkt aan het geld dat je dan gaat besparen, ja dan is er denk ik toch wel iets mis
oh dan. ja nee dan is dat wel het laatste waar je aan denktquote:Op maandag 30 mei 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
weenie zou sws niet graag naar de financiële baten en kosten van een relatie kijkenquote:
Gelachen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb z'n vrouw 28 weken terug keihard gedaan
nee maar wel naar de baten en kosten van een kind lijkt mequote:Op maandag 30 mei 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie zou sws niet graag naar de financiële baten en kosten van een relatie kijken
maar ja, ik heb makkelijk praten ik kost mensen alleen maar geld
Met de anderenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ama binnenkort moeten we echt weer een tc houden samen met de anderen.
Zodat ik weer in een badjas ga joint roken?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
jelly dat je er niet bij mag zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met de anderenRot op met je kliekje hoor.
weeniequote:Op maandag 30 mei 2016 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar wel naar de baten en kosten van een kind lijkt me
Abla je mag erbij niet zo boos wordenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met de anderenRot op met je kliekje hoor.
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodat ik weer in een badjas ga joint roken?
Ja ik heb er ook weer zin inquote:Op maandag 30 mei 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abla je mag erbij niet zo boos worden
DQOOODIIIIINNNNNNNNNNNquote:Op maandag 30 mei 2016 18:53 schreef Dqod het volgende:
Niks mis met klein. Lekker overal tussendoor wurmen
Hoi schat. Ga maar rustig zittenquote:
13 cm presentquote:Op maandag 30 mei 2016 18:53 schreef Dqod het volgende:
Niks mis met klein. Lekker overal tussendoor wurmen
joepiequote:Op maandag 30 mei 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
Morgen om 7:59 uur staat het ruimtestation ISS weer hoog aan de hemel
Ik las ISISquote:Op maandag 30 mei 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
hier klopt iets nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:55 schreef HPLC het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow, heftig dit. Wat gaat er gebeuren als ik rustig ga zitten ?
Dan bied ik je een drankje en een hapje aan en gaan we lekker chillenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow, heftig dit. Wat gaat er gebeuren als ik rustig ga zitten ?
Dit is te onschuldig voor jou, wat zit er in dat hapje en drankje?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan bied ik je een drankje en een hapje aan en gaan we lekker chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |