Je had het op een normale manier kunnen uiten, maar nee, ik was meteen een vuile hond.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld terecht zijn geweest
MUILquote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan komt hij vast binnen paar seconden hier ragen
Heb je normaal ook geen problemen meequote:
wrm zei ik het ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
oren naar de kloten pijn aan mn poten mn nagels moeten drogen ik sta lekker strak morgen lekker brak
Klinkt ook niet verkeerd toch
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je normaal ook geen problemen mee
Dacht dat jij wel goed met ballen wasquote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet nog een keer dat Frass mij uitschold op Haxball omdat ik heel slecht was (volgens hem, maar ik vond het wel meevallen).
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
oren naar de kloten pijn aan mn poten mn nagels moeten drogen ik sta lekker strak morgen lekker brak
Klinkt ook niet verkeerd toch
Welke kleurquote:
Roze tochquote:Op maandag 30 mei 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke kleur
Wilde gisteren ook doen maar niet gedaan en nu te lui
Kom dan, is lekkerquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke kleur
Nee daarna. Eerst dansen in de regen en dan warm douchen en in bed kruipen en GoT kijkenquote:
Oké ik kom nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee daarna. Eerst dansen in de regen en dan warm douchen en in bed kruipen en GoT kijken
Te donker ;squote:Op maandag 30 mei 2016 18:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets bietje cherry
Oké tot zo eet je meequote:
Als ik je mocht doen zou ik je nagels lakken.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke kleur
Ik heb het over andere boeg gegooid en juich nu voor Kiki Bertensquote:Op maandag 30 mei 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik weer aan de verloren trui van Kruijswijk denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |