helemaal nietquote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dp en hoth deden lelijk tegen mij :s
alleen toto nog van deze sc volgens mijquote:
aux rausquote:
jij ook nie meer?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen toto nog van deze sc volgens mij
neh nooit meer echt zin inquote:
Op 3 minuten in die track lijkt het wel alsof we weer in de 90ties zitten.quote:
Wrom niequote:
mn nagels moeten drogenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
oren naar de kloten pijn aan mn poten ik sta lekker strak morgen lekker brak
goeien lyrics 10/10
Mij lachten ze alleen maar uit, dus heb maar 1 keer in mijn leven gespeeld.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet nog een keer dat Frass mij uitschold op Haxball omdat ik heel slecht was (volgens hem, maar ik vond het wel meevallen).
Dat zal ongetwijfeld terecht zijn geweestquote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik weet nog een keer dat Frass mij uitschold op Haxball omdat ik heel slecht was (volgens hem, maar ik vond het wel meevallen).
Nu wil ik niet gemeen doen hoor, maar je bent tot nu toe wel een aanwinst op 450quote:Op maandag 30 mei 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil friet/patat halen maar het regent
oren naar de kloten pijn aan mn poten mn nagels moeten drogen ik sta lekker strak morgen lekker brakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |