Gelukkig, ik vind jou top xoquote:Op maandag 30 mei 2016 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hij valt iets lichter uit op mn nagels. vind em top.
Ik denk dat ik allebei beter zelf dan doenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik je mocht doen zou ik je nagels lakken.
shotsquote:Op maandag 30 mei 2016 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat ik allebei beter zelf dan doen
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga nu GoT kijken, kom spoileren als ik klaar ben.
Jezelf bevredigen wel, je nagels lakken zou ik je nog mee verbazen hoor!quote:Op maandag 30 mei 2016 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wow.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent dood? :squote:Op maandag 30 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik net maar heen gegaan, het regent hier nu echt tyfus hard.
Ja, dan is Real insane in the brain. Maar van United zou het geniaal zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Real is gek als ze Varane laten gaan. Kunnen beter Pepe wegtyfen, wat een non-voetballer is dat
Code oranje, lekker toch.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig ben ik net maar heen gegaan, het regent hier nu echt tyfus hard.
Dankzij FOK! heb ik nooit meer zin in enquêtesquote:Op maandag 30 mei 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie ook de neiging als je een enquete invult waarbij je bij elke vraag meerdere antwoorden kan kiezen, om dan alles aan te klikken
ik weet nog toen frass en ik dachten dat hij jou wel even keihard zou inmakenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil je wel even afsmeren mano el mano.
Not a single fuck was given that day.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet nog toen frass en ik dachten dat hij jou wel even keihard zou inmaken
als dat niet kan weiger ik deel te nemenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie ook de neiging als je een enquete invult waarbij je bij elke vraag meerdere antwoorden kan kiezen, om dan alles aan te klikken
echt gestoord man, je moet echt eens met een room van FOK! meespelen, volgens mij ben je echt instant de bestequote:
quote:
Je bent ook een mooi poppetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hij valt iets lichter uit op mn nagels. vind em top.
mag ik wel doenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kut hequote:Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef zeer het volgende:
En je mag alleen uitwonen met of je kinderen of je partner. Gewoon gelukkige stelletjes met kroos mogen NIET reageren.
Jij mag allebeiquote:
Watquote:
quote:
als ik screenshot maakt m'n computer geluidquote:
ik moest hier harder om lachen dan ik eigenlijk toe wil gevenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:30 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik screenshot maakt m'n computer geluid
'wat was dat'
-eh maakte screenshot
'waarvan?'
-je anus
'kap nou eens met fok idioot'
Mag ookquote:Op maandag 30 mei 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben beter in nagellaken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |