Nee, doe niet die nazi ding.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel iemand die bij zo'n oostblok regiment van de nazi's zou zitten of niet?
laten we het erop houden dat het allebei niet heel wenselijk isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, doe niet die nazi ding.
Maar was wel beter dan de communisten die daarna kwamen.
Wat is dat nou weer dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha cachet is in Simplon geweest voor LMI snap je want 16+
LMI is niet eens van groningen, hij was van achterhoekquote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ahw ripquote:
Ohja kloptquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LMI is niet eens van groningen, hij was van achterhoek
Wat is dat nou weer dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:
Ja, hadden hiervoor geen hoor.quote:
vorige maand ongeveerquote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer
Die ene die al mank liep enzo?
opso komt ook in grtd sc, overlopert dat ze isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso weet verrassend veel over Inso
beter verbannen we haarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
opso komt ook in grtd sc, overlopert dat ze is
Eh okquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso weet verrassend veel over Inso
Ahhh nee wat sneuquote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vorige maand ongeveer
ja, dat was onze enige hond
hij had epileptische aanval gekregen snachts en toen kon ze niet meer lopen en toen ging ze dood die nacht
echt zielig
Wat had je hiervoorquote:
Je hebt m'n hartje gebroken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb ik jou misdaan, relnicht. Right in the feelings dit.
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Word eens wakker, dit is de realiteit.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lekkerste, de knapste, de beste van FOK!
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat had je hiervoor
Maar nog niet gezien dan, wat voor soort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt m'n hartje gebroken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hiervoor had ik er geen een. Nu een Mechelse Herder.
Dit was vanmiddag
Hoe heet deze hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoekenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
Dit was vanmiddag
Is dit JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Wat is hij groot geworden omg
Insinueer je nu dat ik homo ben?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe dan, ik heb geen leuter tussen mijn benen hangen hoor
[..]
Dit was vanmiddag
veuuul te enge en grote hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ff duidelijkere foto opzoeken
Ja he, 9 maanden nuquote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit Jack
Wat is hij groot geworden omg
Hondquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze wel op een normale manier uitgesproken?
lolquote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inderdaad. We krijgen een azc achter het huis voor 800 vluchtelingen.
Zou er nog paar bijnemen danquote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet de trainingen wel heel goed. Zijn vader had heel veel certificaten. Bijten in dat pak johquote:
ahwquote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem zo'n hond als we over paar jaar osso kopen
Zou pepperspray of taser nemen als ik jou wasquote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lievvvvquote:Op maandag 30 mei 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem zo'n hond als we over paar jaar osso kopen
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou pepperspray of taser nemen als ik jou was
Wanneer gaan we rellen en molotovs gooien?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent net zo'n vieze gutmensch als ik niet zo stoer doen nuquote:
ssst, zo meteen leest PeZu dat ookquote:Op maandag 30 mei 2016 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent net zo'n vieze gutmensch als ik niet zo stoer doen nu
nee voel niet echt de behoefte om me te bewapenenquote:
Gewoon wapen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou pepperspray of taser nemen als ik jou was
kost geld, snap het wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee voel niet echt de behoefte om me te bewapenen
triestquote:
In mijn stad zijn er maar 3 klachten geweest en zijn ze van harte welkomquote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rellen en molotovs gooien?
nee man, hij pakt jou vies hardquote:
kan ook op autochtonen gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
Lekker jezelf bewapenen omdat er van die rare buitenlanders in de buurt komen
wtf, waarom zijn ze nou weer raar dan? zijn ook gewoon mensen als jij en ik hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
Lekker jezelf bewapenen omdat er van die rare buitenlanders in de buurt komen
godkk
Ligt ook aan de training he.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man, hij pakt jou vies hard
mijn oma heeft zo'n hond voor de schapen te bewaken.
moet je snachts als vreemde niet op erf komen
hahahaquote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, waarom zijn ze nou weer raar dan? zijn ook gewoon mensen als jij en ik hoor.
130 maar dat komt voornamelijk door bozehaasquote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het gemiddelde gewicht is hier.
En Noelquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
130 maar dat komt voornamelijk door bozehaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |