twitter:PolAfoortZuid twitterde op maandag 30-05-2016 om 17:46:42Gezien de te verwachten onweer en bliksem is het park Randenbroek tijdelijk afgesloten door de wijkagent. ^PT https://t.co/WyfSX2RMXZ reageer retweet
Vertel dat ff tegen de straat die hier nog blank staat, en het water dat over de stoeprand komt.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
45m boven NAP. De straat is alweer droog richting jullie kant aan lopen.
Ik woonde vorig jaar nog op de zevende verdieping van een flat in Vinkhuizen. Met dit weer zaten we dan op de drempel van de voordeur het onweer te aanschouwenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef Revanches het volgende:
Jaaaa het onweer komt eraan in Groningen!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon ten noorden van Amersfoort, maar volgensmij trekt het hier allemaal langs heen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Postbus100 het volgende:
Ondertussen is in Amersfoort Park Randenbroek gesloten. Hier overleden vorig jaar twee meisjes toen ze schuilden voor het onweer.twitter:PolAfoortZuid twitterde op maandag 30-05-2016 om 17:46:42Gezien de te verwachten onweer en bliksem is het park Randenbroek tijdelijk afgesloten door de wijkagent. ^PT https://t.co/WyfSX2RMXZ reageer retweet
In Amersfoort (centrum) rommelt het een beetje. Denk dat er nog wel het een en ander komt, maar niet zo heftig als in sommige delen van Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik woon ten noorden van Amersfoort, maar volgensmij trekt het hier allemaal langs heen.
Ooh das supertof inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik woonde vorig jaar nog op de zevende verdieping van een flat in Vinkhuizen. Met dit weer zaten we dan op de drempel van de voordeur het onweer te aanschouwen![]()
Oei. Dat wordt zandzakken vullenquote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt steeds donkerder hier. Gaan we dan nu richting 1 mm neerslag ipv 0,5?
Het is weer licht geworden jaquote:Op maandag 30 mei 2016 18:57 schreef Matel het volgende:
In Apeldoorn valt het heel erg mee tot nu toe. Het is ook alweer droog.
Toch goed dat ze die maatregelen treffen. Maar de kans dat zoiets nog een keer gebeurt lijkt mij erg klein. Althans, op dezelfde plek.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
In Amersfoort (centrum) rommelt het een beetje. Denk dat er nog wel het een en ander komt, maar niet zo heftig als in sommige delen van Nederland.
twitter:Bloedkees twitterde op maandag 30-05-2016 om 17:25:39Gigantisch onweer met hagelballen hier in de achterhoek, alle lampen staan aan! #onweer #weeronline #noodweer https://t.co/EgCXpYMcQQ reageer retweet
De temperatuurverschillen zijn te groot denk ik. Hier is het op een paar donders na ook niet veel. Alleen bakken met water.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:19 schreef bondage het volgende:
Waar blijven de rampenfoto's trouwens. Ben wel benieuwd hoe Enschede er nu bijligt
Aardig wat brandweersirenes gehoord ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:18 schreef Frutsel het volgende:
Veel p2000 meldingen enschede. Oldenzaalse straat losser lonneker onbegaanbaar. Snelwegen stapvoets
Ging ook wel ff goed los hier..quote:Op maandag 30 mei 2016 19:18 schreef Frutsel het volgende:
Veel p2000 meldingen enschede. Oldenzaalse straat losser lonneker onbegaanbaar. Snelwegen stapvoets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |