SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Tralalalaaa
kijk even goed naar de datumquote:Op maandag 30 mei 2016 14:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Precies , hele dag ook droog
Kan dit niet rijmen met weeralarm
[..]
En dan niet net onder 0541 heen trekken bitte ❤quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Zou dat lijtnje boven in Duitsland over Enschede trekken? Ah toe?
Alles trekt hier al de hele week langs. Of lost op.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan niet net onder 0541 heen trekken bitte ❤
We kunnen Zuid Holland maar beter opdoeken.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeps, sloot ik 'm zomaar.
Anyway, heel Nederland staat nu in het geel volgens het KNMI, behalve provincie Zuid-Holland
Ik weet hetquote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles trekt hier al de hele week langs. Of lost op.
Ik ook, ik ook!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik gun ons ook eindelijk wat!
Ik moest zaterdag 2 partijen tennissen, nog nooit zo hard gezweet tijdens het sporten. Blegh.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!
En ik wil gewoon naar buiten kunnen zonder BAM zweet overal.
Zoals de lijntjes nu gaan, gaat het inderdaad weer langs ons heen. Maar misschien ontwikkelen zich nog nieuwe gebieden? *hoopvol blijft*quote:Op maandag 30 mei 2016 15:03 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad...steeds meer onweersbuien boven Noord Duitsland nu... es kijken of we er nog wat van gaan mee pikken of dat we wederom in de strook zitten dat alles onder of boven ons langs trekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |