Waarom ga je een week wachten? Je wilde het toch snel opgelost hebben?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:32 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Hmm, en dan vragen waar blijft mijn boete? Ok, ik wacht nog een week en dan doe ik dat wel
Ik moet eerst een onderzoeksvoorstel inleveren voor mijn opleiding Rechtenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom ga je een week wachten? Je wilde het toch snel opgelost hebben?
Ja dus? Die winkel bevind zich aan de andere kant van het land?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:34 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik moet eerst een onderzoeksvoorstel inleveren voor mijn opleiding Rechten. De ironie.
Nee, dat geldt hier toch niet? Die transactie is iets dat er sowieso altijd bovenop komt, ongeacht wat er verder met de zaak gedaan wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Transactie is een manier om het buiten de rechter te houden, als TS niet betaalt neem ik aan dat er alsnog aangifte wordt gedaan en zij met politie/justitie te maken gaat krijgen.
Oe, dan ben je er wel goed van afgekomen. Als je een strafblad gekregen had dan zou je nergens aan de bak kunnen. Tenminste niet in die sector.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:34 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik moet eerst een onderzoeksvoorstel inleveren voor mijn opleiding Rechten. De ironie.
Waarom zit je zo te janken manquote:Op maandag 30 mei 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk hebben ze binnenkort bij je opleiding rechten nog een psychische test. Daar zou je keihard voor zakken. Hopelijk krijg ik later nooit te maken met jou, tenzij je voor de tegenpartij werkt
Nee, precies. Ik solliciteer binnenkort misschien bij een overheidsbedrijf en dan zou ik nooit VOG hebben gekregen. Maar is het nu raadzaam om die brief af te wachten? Die supermarkt te bellen? Of er naar toe te gaan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Oe, dan ben je er wel goed van afgekomen. Als je een strafblad gekregen had dan zou je nergens aan de bak kunnen. Tenminste niet in die sector.
er wordt alsnog aangifte gedaan als ik niet betaalquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
Oh als TS toch rechten studeert kan ze vast ook wel even uitzoeken wat het antwoord op mijn vraag is
Volgens mij heb je gepijpt. Je kan er niet zo maar onderuit komen. Ben je bang dat je vriend erachter komt?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:41 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik solliciteer binnenkort misschien bij een overheidsbedrijf en dan zou ik nooit VOG hebben gekregen
Echt, ik vind je zo een walgelijk ventjequote:Op maandag 30 mei 2016 15:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gepijpt. Je kan er niet zo maar onderuit komen. Ben je bang dat je vriend erachter komt?
Maar je zult die boete niet per direct hoeven te betalen, dan ben je zo al weer een aantal maanden verder.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:42 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
er wordt alsnog aangifte gedaan als ik niet betaal
Ik ben niet de gene die gestolen heeft. Ik zeg alleen wat ik gedaan zou hebben als ik de beveiliging was.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:44 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Echt, ik vind je zo een walgelijk ventje
Dan ben je nog veel zieliger dan iemand die iets steelt van een miljoenenbedrijf.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben niet de gene die gestolen heeft. Ik zeg alleen wat ik gedaan zou hebben als ik de beveiliging was.
heeft iemand hier wel eens een winkeldiefstal boete moeten afwachten en zo ja, hoe lang heeft dat geduurd? Ik vind het nergens op het internetquote:Op maandag 30 mei 2016 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je zult die boete niet per direct hoeven te betalen, dan ben je zo al weer een aantal maanden verder.
Ik vraag me af of je dan nog wel aangifte kunt doen.
Geen idee, ik ga ook eens zoeken. Wil het nu ook weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
heeft iemand hier wel eens een winkeldiefstal boete moeten afwachten en zo ja, hoe lang heeft dat geduurd? Ik vind het nergens op het internet
Maar wanneer ga je nou naar die supermarkt? Lijkt me nuttiger dan ruzie met die andere gebruiker te voeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:44 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Echt, ik vind je zo een walgelijk ventje
Hoezo? Als ze het zelf wil om eronderuit te komen dan mag ze wel eventjes haar ding doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben je nog veel zieliger dan iemand die iets steelt van een miljoenenbedrijf.
Ik ga volgend week even langsquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je nou naar die supermarkt? Lijkt me nuttiger dan ruzie met die andere gebruiker te voeren.
En dan doet ze daarna aangifte van verkrachting.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze het zelf wil om eronderuit te komen dan mag ze wel eventjes haar ding doen.
Om de maand worden die dingen gestuurd vanuit de HQ.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga ook eens zoeken. Wil het nu ook weten.
Ze is niet in een positie om dat te doen omdat ze op video staat voor diefstal.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan doet ze daarna aangifte van verkrachting.
Oké dan ben je dus al minimaal een maand verder, je zal dan ook niet per direct moeten betalen, dus zeg nog twee maanden verder.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Om de maand worden die dingen gestuurd vanuit de HQ.
De bovenste reactie:quote:Boete bij winkeldiefstal ¤ 151
Beste mensen,
Winkeldieven die worden aangehouden moeten voortaan aan de winkelier een standaardboete betalen van 151 euro. De boete staat los van een straf die de rechter op kan leggen.
Ik wil hier geen discussie over of dit wel of niet terecht is, maar wat ik mij wel afvraag:
Hoe is men tot dit bedrag gekomen?
Kan dit nergens terugvinden.
Vind ¤ 151 een vreemd bedrag. Waarom geen ¤ 150 ?
Weet iemand hier het antwoord op of waar dit te vinden is?
Ben benieuwd.
Ik moest lachen.quote:Omdat rechts Nederland voorstander is van eigen rechtertje spelen heeft men dit maar bedacht.
En waarom ¤ 151,--? Omdat je dan moet zoeken naar die ene euro in je portemonnee.
Ok, gewoon even rustig afwachten dusquote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké dan ben je dus al minimaal een maand verder, je zal dan ook niet per direct moeten betalen, dus zeg nog twee maanden verder.
Ik denk dat aangifte doen er dan ook niet meer inzit als je als winkel zelf besloten hebt in eerste instantie geen aangifte te doen.
Tegenwoordig E 181,-quote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef deadprez het volgende:
Kwam net wel dit tegen
[..]
De bovenste reactie:
[..]
Ik moest lachen.
Het staat je vrij om me niet te geloven, ik heb geen zin en tijd om het te scannen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Ajax95 het volgende:
Waarom stuur je de scan niet, waarvan je zelf hebt gezegd dat je die wilde posten ter bewijs?
Waarom zeg je dan dat je een scan kunt posten ter bewijs?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het staat je vrij om me niet te geloven, ik heb geen zin en tijd om het te scannen.
Weet ik veel, jij bent blijkbaar de rechtenstudentequote:
Ik heb er niets over gevondenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij bent blijkbaar de rechtenstudente
Ja, maar daarna dacht ik.ik heb er geen zin in. Het staat je vrij om dit topic te verlatenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef Ajax95 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je een scan kunt posten ter bewijs?
Geen tijd om te scannen maar wel tijd om elke keer hier te postenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:10 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het staat je vrij om me niet te geloven, ik heb geen zin en tijd om het te scannen.
Ff snel posten, kan wel. Maar ik ga mijn printer niet uit de woonkamer halen en naar boven sjouwen en vervolgens die brief zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen tijd om te scannen maar wel tijd om elke keer hier te posten
Dit dus. TS had al 32 keer kunnen scannen met al die keer posten. Maar ja, laten we eerlijk zijn: Je kunt iets dat er niet is, niet scannen he... Da's het nadeel van iets roepen dat niet waar is...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen tijd om te scannen maar wel tijd om elke keer hier te posten
Ik post liever dan dat ik mijn printer naar boven sjouw, vind ik te veel moeite. Nogmaals..als je me niet gelooft, is het jouw probleem. Ik richt me vanaf nu alleen op de mensen die me wel willen helpen en/of er meer over weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Ajax95 het volgende:
[..]
Dit dus. TS had al 32 keer kunnen scannen met al die keer posten. Maar ja, laten we eerlijk zijn: Je kunt iets dat er niet is, niet scannen he... Da's het nadeel van iets roepen dat niet waar is...
Jij kijkt wel heel erg uit naar die scan hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Ajax95 het volgende:
[..]
Dit dus. TS had al 32 keer kunnen scannen met al die keer posten. Maar ja, laten we eerlijk zijn: Je kunt iets dat er niet is, niet scannen he... Da's het nadeel van iets roepen dat niet waar is...
dan kun je beter een topic in wgr openen denk ikquote:
dan ben je niet beroofd, anders had je de politie wel kunnen bellen, mascaradiefquote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het was ook ordinair dat een ''koninklijke'' audiologisch centrum mij van 700 euro beroofde na een consult van een half uur, nadat mij werd gezegd dat het vergoed zou worden. Ik ben in dit land van veel meer geld op ''legale'' wijze beroofd, kan ik je vertellen. Het rechtvaardigt mijn winkeldiefstal actie nog steeds niet, maar goed ik ben natuurlijk zo tot wanhoop gedreven.
Ik ben niet degene die roept: Ik kan een scan posten ter bewijs! En als men dat dan wil, het ineens toch weer niet kan / wil...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij kijkt wel heel erg uit naar die scan he
Ben je nu het hoogtepunt van je dag misgelopen?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Ajax95 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die roept: Ik kan een scan posten ter bewijs! En als men dat dan wil, het ineens toch weer niet kan / wil...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |