Jijquote:Op maandag 30 mei 2016 14:36 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een vieze slethoer?
Bedankt. Ik heb mijn lesje wel geleerd ja, zo los je niets op. Ik heb overwogen om die supermarkt te bellen, want ik zit nu nog steeds met die twijfel. Hij had ook gezegd dat ik een probleem zou hebben als ik die boete niet betaal. Misschien is die brief kwijtgeraakt door de postbezorger, maargoed ik zal er binnenkort vanzelf meer over horen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké, hopelijk heb je je les geleerd en zie je in dat je het ene kwaad niet met een ander kwaad kunt vergelden. Succes met je situatie en wellicht heeft deze beveiliger uiteindelijk nogmaals over zijn hart gestreken en je dossiertje vernietigd. Ik hoop het voor je.
Misschien is dat zelf bellen helemaal geen verkeerd idee. Heb je de naam van die beveiliger? Dan kun je expliciet naar hem vragen. Weet je ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:38 schreef Cherryxx het volgende:
Bedankt. Ik heb mijn lesje wel geleerd ja, zo los je niets op. Ik heb overwogen om die supermarkt te bellen, want ik zit nu nog steeds met die twijfel. Hij had ook gezegd dat ik een probleem zou hebben als ik die boete niet betaal. Misschien is die brief kwijtgeraakt door de postbezorger, maargoed ik zal er binnenkort vanzelf meer over horen.
quote:
Ja, ik begrijp je punt. En stop nu maar het dat persoonlijk aanvallen en arrogant doen, daar help je niemand mee en je komt ook niet bepaald intelligent over door de ander neer te halen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga niet ertussenuit sneaken met een product van 3 euro
Ik heb zijn naam niet, hmmm ik durf hem ook echt niet meer te spreken. Ik schaam me nog steeds te erg om ooit iemand in die supermarkt te zien of te spreken. Ik ga nog 2 weken wachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is dat zelf bellen helemaal geen verkeerd idee. Heb je de naam van die beveiliger? Dan kun je expliciet naar hem vragen. Weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Ja dat krijg je als je je topic zelf loopt te verneuken.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:40 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je punt. En stop nu maar het dat persoonlijk aanvallen en arrogant doen, daar help je niemand mee en je komt ook niet bepaald intelligent over door de ander neer te halen.
Kan ik in me in jouw situatie ook wel iets bij indenken. Hopelijk krijg je snel bericht. Of eigenlijk krijg je hopelijk nooit berichtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:41 schreef Cherryxx het volgende:
Ik heb zijn naam niet, hmmm ik durf hem ook echt niet meer te spreken. Ik schaam me nog steeds te erg om ooit iemand in die supermarkt te zien of te spreken. Ik ga nog 2 weken wachten
Yeah right Cherryquote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef Cherryxx het volgende:
Mensen die me geloven, daar heb ik mijn verhaal voor geschreven. Ik heb geen tijd om dingen te scannen en ook geen zin in.
Volgens mij is het hele verhaal verzonnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef Atak het volgende:
Ik denk dat beveiligers je niet zo maar kunnen vergeven. Zo ver ik weet krijg je niet alleen een boete maar ook een gevangenisstraf.
Heb je hem gepijpt?
Volgens mij vertel je niet het hele verhaal.
Geen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Wat voor klacht vond jij dan passender?
Volgens mij heeft ze die beveiligingsman gepijpt of andere hand en spandiensten verricht. Er klopt geen bal aan het verhaal. Als je steelt wordt je altijd meegenomen en mag je paar dagen in de cel gaan pitten.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele verhaal verzonnen.
Dankjequote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik in me in jouw situatie ook wel iets bij indenken. Hopelijk krijg je snel bericht. Of eigenlijk krijg je hopelijk nooit bericht.
Nee dat hoeft niet per se hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die beveiligingsman gepijpt of andere hand en spandiensten verricht. Er klopt geen bal aan het verhaal. Als je steelt wordt je altijd meegenomen en mag je paar dagen in de cel gaan pitten.
Geen gevangenisstraf. Bij eerste keer diefstal ook geen strafblad, wel een waarschuwing/notitie en proces-verbaal plus boete en winkelboete, maar die beveiliger had geen aangifte gedaan. Dus nu wacht ik alleen op die rekening van 181 euro.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:48 schreef Atak het volgende:
Ik denk dat beveiligers je niet zo maar kunnen vergeven. Zo ver ik weet krijg je niet alleen een boete maar ook een gevangenisstraf.
Heb je hem gepijpt?
Volgens mij vertel je niet het hele verhaal.
Weet ik veel, ik doelde vooral op het gedeelte over de cel.quote:
Ja, hij zei ook dat je altijd wordt meegenomen. Maar hij heeft zijn klacht ingetrokken, dus er kwam geen politie meer. Waarom moet ik daarvoor pijpwerk hebben verricht? Hij vond mijn verhaal wel geloofwaardig. Ik heb ook best wel moeilijk met een medische conditie. Hij doet het werk al 20 jaar en zei dat er heel weinig mensen zoals ik zijn, die hij op heterdaad betrapt. Dat heeft hij niet zomaar gezegdquote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die beveiligingsman gepijpt of andere hand en spandiensten verricht. Er klopt geen bal aan het verhaal. Als je steelt wordt je altijd meegenomen en mag je paar dagen in de cel gaan pitten.
Als je mij had gepijpt had ik je wel vergeven. Je zou zelfs iets gratis van het huis gekregen hebben.:9quote:Op maandag 30 mei 2016 14:54 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Geen gevangenisstraf. Bij eerste keer diefstal ook geen strafblad, wel een waarschuwing/notitie en proces-verbaal plus boete en winkelboete, maar die beveiliger had geen aangifte gedaan. Dus nu wacht ik alleen op die rekening van 181 euro.
Ik heb heel het verhaal verteld. Door te pijpen, wordt iemand wel vergeven?
Ja, dat word je ook. Maar dan zit je daar niet een paar dagen, zo lang mogen ze je niet eens vasthouden in een politiecel.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Cherryxx het volgende:
Ja, hij zei ook dat je altijd wordt meegenomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |