Je bent een zeikwijf dat de schuld bij iedereen behalve jezelf legt met je ik heb het moeiljk en daarom probeer ik een product van DRIE fucking euro te jatten.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef Cherryxx het volgende:
Mensen die me geloven, daar heb ik mijn verhaal voor geschreven. Ik heb geen tijd om dingen te scannen en ook geen zin in.
Omdat ik net nadacht en tot de conclusie kwam dat het toch te gek voor woorden is dat je op een forum tegenwoordig niet meer wordt geloofd. Zoek het uit joh met je paranoia. Ik doe geen moeite meer voor mensen die niet willen geloven.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Huh?
Net bied je nog aan om bewijs te leveren, maar nu is het te ingewikkeld?
Kap maar, hou maar op, account door de shredder en ban netjes uitzitten VK.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef Cherryxx het volgende:
Mensen die me geloven, daar heb ik mijn verhaal voor geschreven. Ik heb geen tijd om dingen te scannen en ook geen zin in.
Nou.... Speelkwartier is weer voorbijquote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Pff nee, ik kan als bewijs een meegekregen brief scannen
Dat lijkt me sterk.quote:
Dus het was geloofwaardig als ik iets van 50 euro had meegenomen? wtf en flikker zelf opquote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent een zeikwijf dat de schuld bij iedereen behalve jezelf legt met je ik heb het moeiljk en daarom probeer ik een product van DRIE fucking euro te jatten.
Maar je bent gewoon een troll. Opgeflikkerd met je shit.
Ik geloof jouquote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Omdat ik net nadacht en tot de conclusie kwam dat het toch te gek voor woorden is dat je op een forum tegenwoordig niet meer wordt geloofd. Zoek het uit joh met je paranoia. Ik doe geen moeite meer voor mensen die niet willen geloven.
Ja. Ja, dát is wat ik bedoelde ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Dus het was geloofwaardig als ik iets van 50 euro had meegenomen? wtf en flikker zelf op
Triest als je zoiets doet, 3 euro gvd.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het echt gratis meenemen. Ik gaf het ook meteen toe.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof jou
Ten eerste omdat jij waarschijnlijk een lekker wijf bent![]()
Ten tweede omdat mijn trolldetector (nooit goed gewerkt though) niet uitslaat![]()
En je niet op je mond gevallen bent![]()
Trek je niet te veel van die nerds aan met hun veul te grote waffel
Goed punt, als TS echt moeite had met de eindjes bij elkaar knopen dan had ze wel een dikke BMW of een kilo coke gejat...quote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent een zeikwijf dat de schuld bij iedereen behalve jezelf legt met je ik heb het moeiljk en daarom probeer ik een product van DRIE fucking euro te jatten.
Maar je bent gewoon een troll. Opgeflikkerd met je shit.
Pics.quote:
Een kilo coke jatten, dan zou ik echt bij de zware jongens zitten. Ik ben daar te schattig voorquote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed punt, als TS echt moeite had met de eindjes bij elkaar knopen dan had ze wel een dikke BMW of een kilo coke gejat...
En winkeldiefstal is daar een goed middel voor?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:10 schreef Cherryxx het volgende:
Het bedrag loopt op tot duizenden euro's. Dan ben ik nog heel braaf. Ik ben geen kleptomaan, ik wil gewoon gehoord worden.
Nee, maar ik was gewoon niet helder aan het nadenkenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En winkeldiefstal is daar een goed middel voor?
smooth!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof jou
Ten eerste omdat jij waarschijnlijk een lekker wijf bent![]()
Ten tweede omdat mijn trolldetector (nooit goed gewerkt though) niet uitslaat![]()
En je niet op je mond gevallen bent
Trek je niet te veel van die nerds aan met hun veul te grote waffel
Ben je zo'n vieze slethoer dan?quote:
Heb je nog nooit gekundquote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik was gewoon niet helder aan het nadenken
Oké, hopelijk heb je je les geleerd en zie je in dat je het ene kwaad niet met een ander kwaad kunt vergelden. Succes met je situatie en wellicht heeft deze beveiliger uiteindelijk nogmaals over zijn hart gestreken en je dossiertje vernietigd. Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:32 schreef Cherryxx het volgende:
Nee, maar ik was gewoon niet helder aan het nadenken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |