Ahja, nee, goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het was ook ordinair dat een ''koninklijke'' audiologisch centrum mij van 700 euro beroofde na een consult van een half uur, nadat mij werd gezegd dat het vergoed zou worden. Ik ben in dit land van veel meer geld op ''legale'' wijze beroofd, kan ik je vertellen. Het rechtvaardigt mijn winkeldiefstal actie nog steeds niet, maar goed ik ben natuurlijk zo tot wanhoop gedreven.
Het bedrag loopt op tot duizenden euro's. Dan ben ik nog heel braaf. Ik ben geen kleptomaan, ik wil gewoon gehoord worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja, nee, goed punt.
Als jij een conflict hebt met iemand mag je stelen wat los en vast zit.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:10 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het bedrag loopt op tot duizenden euro's. Dan ben ik nog heel braaf. Ik ben geen kleptomaan, ik wil gewoon gehoord worden.
Bedankt voor de tip..quote:Op maandag 30 mei 2016 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
Maar iets meer decolleté laten zien TS en je hebt in het vervolg nog meer kans op een goede afloop
Naar een consult van 700 euro gaanquote:Op maandag 30 mei 2016 14:08 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het was ook ordinair dat een ''koninklijke'' audiologisch centrum mij van 700 euro beroofde na een consult van een half uur, nadat mij werd gezegd dat het vergoed zou worden. Ik ben in dit land van veel meer geld op ''legale'' wijze beroofd, kan ik je vertellen. Het rechtvaardigt mijn winkeldiefstal actie nog steeds niet, maar goed ik ben natuurlijk zo tot wanhoop gedreven.
Nou, de beveiliger van de supermarkt heeft je alvast gehoord. Op naar de volgende!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:10 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Het bedrag loopt op tot duizenden euro's. Dan ben ik nog heel braaf. Ik ben geen kleptomaan, ik wil gewoon gehoord worden.
Niets!! Ik ben gewoon genaaid. Zelfs mijn zorgverzekering was verbaasd, maargoed zij zitten ook in het complot.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een consult van 700 euro gaan
Wat hebben ze dan allemaal wel niet gedaan?
Jammer, te overduidelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Niets!! Ik ben gewoon genaaid. Zelfs mijn zorgverzekering was verbaasd, maargoed zij zitten ook in het complot.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Niets!! Ik ben gewoon genaaid. Zelfs mijn zorgverzekering was verbaasd, maargoed zij zitten ook in het complot.
Confirmedquote:
Nee stop maar gewoon, je hebt het al verpest.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Pff nee, ik kan als bewijs een meegekregen brief scannen
Jahoor, ik wil nog wel even meespelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Pff nee, ik kan als bewijs een meegekregen brief scannen
Ik wil gewoon weten over hoeveel weken ik die brief kan verwachtenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, ik wil nog wel even meespelen.
Plaats maar een scan.
Ligt eraan hoe goed je eruit ziet.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:14 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten over hoeveel weken ik die brief kan verwachten
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:10 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.quote:
Audiologisch centrum? Ja, sorry als jij me niet gelooft, is het jouw probleem.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je eruit ziet.
Maar deze brief had je toch al? Die kun je NU inscannen toch? Van dat audiologisch centrum.
Nee nee, je zou die brief laten zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Audiologisch centrum? Ja, sorry als jij me niet gelooft, is het jouw probleem.
Huh?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Cherryxx het volgende:
[..]
Audiologisch centrum? Ja, sorry als jij me niet gelooft, is het jouw probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |