mbo'ers kan je niet in bedwang houdenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
hzaw hou je schoolgenoten eens in bedwang man
Ja.quote:
wat kan je hem?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog wat nodig van die klasgenoot dus blijf koel. Maar kan 'm wel wat nu
Als die docent mij nou zelf had gebeld dan had ik precies hetzelfde gezegd hoor, daar niet van. Maar dit is wel achterbaks
Die worden sinds kort toch niet meer verkocht in Nederland?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zolang ik geen klik sigaretten rook vind ik mezelf best ok
kut mensenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog wat nodig van die klasgenoot dus blijf koel. Maar kan 'm wel wat nu
Als die docent mij nou zelf had gebeld dan had ik precies hetzelfde gezegd hoor, daar niet van. Maar dit is wel achterbaks
Haters gon' hatequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe de fuck kun je de spongebob referentie niet snappen?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck ben jij in je bikinibroekje dan ik bevries hier in mn joggingsbroek
Het is hier 23 graden en de zon schijntquote:Op maandag 30 mei 2016 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck ben jij in je bikinibroekje dan ik bevries hier in mn joggingsbroek
ja weenie nee miss ik heb nog nie gekeken verderquote:Op maandag 30 mei 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
hzaw hou je schoolgenoten eens in bedwang man
In je bikinibroek?quote:
Hoe de fuck durf jij mij serieus te nemenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe de fuck kun je de spongebob referentie niet snappen?
Ja inderdaad, was echt overduidelijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef mij wat zon, het is benauwd hierquote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is hier 23 graden en de zon schijnt
Ze is in gvd bikinibroekquote:Op maandag 30 mei 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
JA HALLO IK WACHT OP PICS VAN CACHIEGODIN IN EEN BIKINIBROEK
ik mag jou niet serieus nemen, dan gaat germano me weer pedo noemenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck durf jij mij serieus te nemen
minstens 5 topics in het laatste uur ofzoquote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja weenie nee miss ik heb nog nie gekeken verder
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haters gon' hateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ken geen aflevering waarin mevrouw Puff iemand Spongebob laat bellen om te vragen waarom hij niet naar de theorieles komt.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |