shag gekocht?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet echt, meer dat ik net nat werd toen ik naar het tankstation liep
dat laatste en hopelijk ook dat eerste als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 30 mei 2016 14:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh hoe als in van ik ben geil of jij wordt geil van mij
hier is t 20 graden ofzoquote:Op maandag 30 mei 2016 14:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet echt, meer dat ik net nat werd toen ik naar het tankstation liep
nee gewoon normale sigarettenquote:
ik snap echt nooit watquote:Op maandag 30 mei 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laatste en hopelijk ook dat eerste als je snapt wat ik bedoel![]()
ja ach ja, meestal is het hier mooi weer als het in de rest van het land kut is, dus is wel eerlijk dat het nu een keertje andersom isquote:
5,70 voor een pakje van 19 sigarettenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat betaal je tegenwoordig voor die onzin?
5.80quote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat betaal je tegenwoordig voor die onzin?
kut, betraptquote:
Wat rook jij?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
5,70 voor een pakje van 19 sigaretten
pall mallquote:
verzin zelf eens watquote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe duur is zo'n pakje drum tabak original eigenlijk.
watquote:Op maandag 30 mei 2016 14:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chinees, ja
Zn ouders zijn Vietnamees
terecht, light troep rokenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik betaal 6,30 voor Marlboro light
Nee, denk wel tegen de 10 euro aan inmiddels. Drum is premium stuff.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gok 6
Weet ik veel vroegah kochten familieleden dat en dan vond ik het zonde van het geld
nooit gehadquote:Op maandag 30 mei 2016 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zolang ik geen klik sigaretten rook vind ik mezelf best ok
wrm rook je? :squote:Op maandag 30 mei 2016 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik betaal 6,30 voor Marlboro light
Jezus, ~10 euro betalen om je nog eerder aan de longkanker te helpen. Lekkor.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, denk wel tegen de 10 euro aan inmiddels. Drum is premium stuff.
Verdomd!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chinees, ja
Heeft ook china restaurant
Zn ouders zijn Vietnamees
Ik werd om 2 uur gebeld door een klasgenoot en dat gesprek ging zo;quote:
neequote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o heej
ja raar verhaal wil je horen
serieus?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werd om 2 uur gebeld door een klasgenoot en dat gesprek ging zo;
Hij; "Hey xcachet"
Ik; "Hey, jij had gebeld?"
Hij; "Ja, meneer B. Raddie vraagt zich af waar je bent bij wiskunde"
Ik; "Ik sta toch wel een voldoende, of hij het gemiddelde nou neemt of het slechtste resultaat wegstreept. Dan ga ik niet speciaal naar school voor uitleg over de toets van laatst (waar ik dus een onvoldoende voor had.)"
Hij; "ok, ik zie je later wel."
Ik; "ok doei"
10 sec. later in bikinibroek, realiseerde ik mij
fuck, ik stond op luidspreker in de klas
Vind echt dat je dat niet kan maken tegenover vrienden. Mja, ze naaien je er wel bij als ze een witvoetje kunnen halen bij de docent. Weet ik dat ook weer.![]()
Is dit relevant?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij; "Hey xcachet"
Ik; "Ik sta toch wel een voldoende, of hij het gemiddelde nou neemt of het slechtste resultaat wegstreept. Dan ga ik niet speciaal naar school voor uitleg over de toets van laatst (waar ik dus een onvoldoende voor had.)"
Ik; "ok doei"
Vind echt dat je dat niet kan maken tegenover vrienden. Mja, ze naaien je er wel bij als ze een witvoetje kunnen halen bij de docent. Weet ik dat ook weer.![]()
Dat merk je toch meteen?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij; "Hey xcachet"
Ik; "ok doei"
Pics van jou in je bikinibroekquote:Op maandag 30 mei 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij; "Hey xcachet"
Ik; "ok doei"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |