Het gaat er gewoon om dat de winkelprijs lager is dan de verkoopprijs waarvoor ze het verkopen op marktplaats.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Dus die mensen verkopen hun 2e hands spullen en dat zijn spullen die nog in de winkel liggen?
Huh ? Wat verkopen ze dan ? Water en brood ?
Broodje aap.quote:
Nogmaals; ze verkopen dus dingen die nog in de winkel te koop zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat de winkelprijs lager is dan de verkoopprijs waarvoor ze het verkopen op marktplaats.
Het gaat dan om een bijvoorbeeld zelf-gebouwde computer die niet meer gebruikt wordt. Gebouwd voor bijvoorbeeld ¤1200 en verkopen voor ¤2250.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Is mij nog nooit gelukt hoor. Zelfs niet eens als het nog gloedjenieuw was om dan de prijs die ik ervoor betaalde te krijgen.
Dan verkoop je feitelijk de dienst van het in elkaar zetten van de computer. Als je voor 1200 euro aan onderdelen koopt, kun je best wat meer vangen als je de boel vervolgens in elkaar gezet weer verpatst. 2250 lijkt me een behoorlijke overschatting. Maar je kunt er volgens mij best leuk wat aan verdienen, mits je niet te lang wacht en de onderdelen dus alweer verouderd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:46 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Het gaat dan om een bijvoorbeeld zelf-gebouwde computer die niet meer gebruikt wordt. Gebouwd voor bijvoorbeeld ¤1200 en verkopen voor ¤2250.
Hmm ik kan natuurlijk zelf gebouwde computers gaan verkopen, dan verdien ik wat geld. Eerst mensen de onderdelen die ze willen laten kiezen en zeker weten dat ik een klant heb. Zou ik veel klanten krijgen of geld weggooien doordat de klanten me trollen en niks kopen?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:46 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Het gaat dan om een bijvoorbeeld zelf-gebouwde computer die niet meer gebruikt wordt. Gebouwd voor bijvoorbeeld ¤1200 en verkopen voor ¤2250.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |