meer een muis die ineens dienstweigerdequote:Op maandag 30 mei 2016 09:47 schreef fietsie het volgende:
Oow je icoontje was greyed-out dus ik denk: die heeft net dr browser dichtgegooid..
Dan staat er net als bij mij dat je status verborgen is.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt toch in je status instellen of je wilt dat mensen zien dat je online bent?
Ik sta vast offline. Zo ben ik wel.
JIj staat op "Dat gaat helemaal niemand wat aan of ik online ben of niet"quote:Op maandag 30 mei 2016 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt toch in je status instellen of je wilt dat mensen zien dat je online bent?
Ik sta vast offline. Zo ben ik wel.
Aha.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan staat er net als bij mij dat je status verborgen is.
Dan staat het er nog best beleefd.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
JIj staat op "Dat gaat helemaal niemand wat aan of ik online ben of niet"
Hoera!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de boot naar de UK! Het zat vanmorgen qua verkeer dusdanig mee (of we reden een tikkie te hard dankzij het luidkeels meezingen met Franz Ferdinand) dat we op een overtocht van een uur eerder mee mochten! Jeuj!
Bij Duinkerken ook?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef minilot het volgende:
(of we reden een tikkie te hard dankzij het luidkeels meezingen met Franz Ferdinand)
Have fun!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de boot naar de UK! Het zat vanmorgen qua verkeer dusdanig mee (of we reden een tikkie te hard dankzij het luidkeels meezingen met Franz Ferdinand) dat we op een overtocht van een uur eerder mee mochten! Jeuj!
hoe zijn de golven? Staat redelijk stevig windje volgens mijquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef minilot het volgende:
Pssst, waar te eten in Berlijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Een uur extra vakantie, mini! Jippie!
Veel plezier voor alle vakantiegangers!
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:38 schreef minilot het volgende:
Dank, lieve SC!
En heh.. Hele boot zit vol Franse pubers op schoolreis. Mijn Frans is nét goed genoeg om te horen dat er vieze liederen worden gezongen.
We kukelden steeds bijna om.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe zijn de golven? Staat redelijk stevig windje volgens mij
Hackescher Markt. Plein vol eettentjes met terras. Best gezellig, maar verder niet apart of bijzonder.quote:
Waarom was het spannend bij Top Gear? Ik heb het niet gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:14 schreef fietsie het volgende:
Iemand trouwens gisteravond ook in spanning voor TopGear gezeten?
En hoe heb je het ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |