abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162604854
Beste fokkers...

Ik zit momenteel best diep in in de put..
Momenteel ben ik tot over mijn oren verliefd op het meest bijzondere en mooie meisje in mijn leven. Dit is meisje is 17.. en zelf ben ik 31 jaar oud..

Het meisje is niet zoals jullie denken dat ze is.. Het is het meest bijzondere meisje die ik ooit heb ontmoet. (Iedereen die haar tegenkomt denkt er hetzelfde over als ik..) Ze laat man én vrouw hypnotiseren met haar natuurlijke charme die om haar heen hangt.. Het meisje tja.. ze is ontzettend lief, knap (ontzettend natuurlijk.. net alsof ze uit een sprookje is gestapt), intelligent én nu al buitengewoon wijs voor haar leeftijd..Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..

Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...

We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..

Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...

Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...
  zondag 29 mei 2016 @ 21:49:37 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_162604997
Ik zou er niet aan beginnen persoonlijk.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 29 mei 2016 @ 21:50:14 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_162605019
Klinkt eigenlijk een beetje alsof ze het eerste meisje is dat jou ziet staan
pi_162605053
Over 10 jaar zou het geen probleem zijn, nu wel want hoe bijzonder ook het is nog een kind.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_162605083
Wilde je gewoon je verhaal doen of heb je ook een vraag?
PWBF
pi_162605086
Ik zou iig nog een jaartje wachten zodat je er geen gezeik mee krijgt. Verder moet je haar niet zo op een voetstuk plaatsen. Zoals je over haar praat klinkt echt niet normaal. :{
  zondag 29 mei 2016 @ 21:52:37 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162605114
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
..

Het meisje is nu al buitengewoon wijs ... ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.
Slim ding.
Prrrrr
pi_162605173
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef erikkll het volgende:
Ik zou iig nog een jaartje wachten zodat je er geen gezeik mee krijgt. Verder moet je haar niet zo op een voetstuk plaatsen. Zoals je over haar praat klinkt echt niet normaal. :{
Wat voor gezeik?
PWBF
pi_162605178
Klinkt niet gezond iig, niet doen dus.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zondag 29 mei 2016 @ 21:56:36 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_162605292
Die roze bril van jou is wel heul heftig hoor..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_162605358
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:51 schreef halfway het volgende:
Over 10 jaar zou het geen probleem zijn, nu wel want hoe bijzonder ook het is nog een kind.
Jij vindt 27 en 41 normaal?
pi_162605373
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
Beste fokkers...

Ik zit momenteel best diep in in de put..
Momenteel ben ik tot over mijn oren verliefd op het meest bijzondere en mooie meisje in mijn leven. Dit is meisje is 17.. en zelf ben ik 31 jaar oud..

Het meisje is niet zoals jullie denken dat ze is.. Het is het meest bijzondere meisje die ik ooit heb ontmoet. (Iedereen die haar tegenkomt denkt er hetzelfde over als ik..) Ze laat man én vrouw hypnotiseren met haar natuurlijke charme die om haar heen hangt.. Het meisje tja.. ze is ontzettend lief, knap (ontzettend natuurlijk.. net alsof ze uit een sprookje is gestapt), intelligent én nu al buitengewoon wijs voor haar leeftijd..Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..

Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...

We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..

Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...

Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...
alleen al bij het lézen van jouw beschrijving word ik ook verliefd op dat kind :D
pi_162605389
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Niet vreemd
pi_162605407
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:50 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt eigenlijk een beetje alsof ze het eerste meisje is dat jou ziet staan
Het klopt wel inderdaad... in het verleden waren er tot nu toe zijn maar weinig meisjes geweest die op mij zijn gevallen. De relaties die ik echter heb gehad duurden wel het langst..
Ik ben meerdere malen verliefd geweest.. maar bij dit meisje is alles anders..
Ik ben ook niet de eerste die zo over haar denkt..
pi_162605415
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

Niet vreemd
vind ik ook niet zo vreemd eigenlijk
pi_162605416
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Iemand van 27 lijkt me toch prima in staat om zelf te bepalen met wie ze een relatie aangaat.
pi_162605450
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

Niet vreemd
Ik vind het enigszins vreemd anders :+

32 en 46 klinkt daarentegen wel weer iets normaler :')
pi_162605470
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef erikkll het volgende:

[..]

Iemand van 27 lijkt me toch prima in staat om zelf te bepalen met wie ze een relatie aangaat.
Ja natuurlijk, maar het is toch een behoorlijk leeftijdsverschil :+
  zondag 29 mei 2016 @ 22:02:08 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_162605505
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef erikkll het volgende:

[..]

Iemand van 17 in principe ook wel, het is meer de manier waarop TS over haar schrijft die ik een beetje raar vind.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162605519
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar het is toch een behoorlijk leeftijdsverschil :+
Dat zal ik niet ontkennen :+ Maar zo erg lijkt het me toch niet.
  Official ESF Kreviewer zondag 29 mei 2016 @ 22:04:08 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162605576
Dit is niet gezond. Ook niet zoals je erover praat.

En verder: nice...
pi_162605621
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vind het enigszins vreemd anders :+

32 en 46 klinkt daarentegen wel weer iets normaler :')
Dat ligt dan echt aan jou...
pi_162605843
Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...

[ Bericht 34% gewijzigd door Nizno op 29-05-2016 22:44:06 ]
  zondag 29 mei 2016 @ 22:12:47 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_162605876
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:12 schreef Pantroop het volgende:

[..]

Ik walg ook enorm van mij zelf.. aldoor. Het doet mij groot verdriet..Ik heb nooit geweten dat ik op zulke jonge vrouwen zou kunnen vallen. Het is afschuwelijk maar het is nu eenmaal zo..
Ik ben ook niet de enige die zo over haar denkt.. ik heb haar voorgesteld aan wat maten van mij.. en zij zeggen ook dat ze heel bijzonder en intelligent is voor haar leeftijd.. Het is een kind waarop jong of oud.. ongeacht het geslacht verliefd op zou kunnen worden...
Doe maar rustig hoor, zo erg is het nou ook weer niet. Het is niet alsof ze 12 is.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 29 mei 2016 @ 22:12:55 #25
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_162605880
Klinkt niet echt alsnog je je nog van mening laat veranderen, dus wat is je plan nu?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')