Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:Beste fokkers...
Ik zit momenteel best diep in in de put..
Momenteel ben ik tot over mijn oren verliefd op het meest bijzondere en mooie meisje in mijn leven. Dit is meisje is 17.. en zelf ben ik 31 jaar oud..
Het meisje is niet zoals jullie denken dat ze is.. Het is het meest bijzondere meisje die ik ooit heb ontmoet. (Iedereen die haar tegenkomt denkt er hetzelfde over als ik..) Ze laat man én vrouw hypnotiseren met haar natuurlijke charme die om haar heen hangt.. Het meisje tja.. ze is ontzettend lief, knap (ontzettend natuurlijk.. net alsof ze uit een sprookje is gestapt), intelligent én nu al buitengewoon wijs voor haar leeftijd..Ze is nu al op deze leeftijd wijzer dan ik. Ze ziet het goede in van mensen....daardoor komt ze misschien op het eerste gezicht naïef over maar dat is ze absoluut niet. Ze blijft met beide benen op de grond staan en ze doet niets ten koste van zichzelf. Ze is zo sterk en bewust van zichzelf en de mensen om haar heen..Ze heeft ook ontzettend veel mensenkennis... ze prikt zo door mensen heen..en vooral door mij.
Echter heeft ze ook zo haar jeugdige trekjes.. ze is echter geen type meisje dat graag 'volwassen' wilt worden of iets in die richting.. ze is heel anders dan de andere tieners van haar leeftijd..
Nu heeft ze ook gevoelens voor mij... alleen is ze ook nu ontzettend door de war.. Laatst tijdens een intiem moment met z'n tweeën en zij mij aankeek met haar twinkelende ogen kon ik het niet laten om 'ik hou van jou' te zeggen vanuit de grond van mijn hart... Ze was geschrokken hoewel ze al wist dat ik verliefd op haar was.. ze zei alleen dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen...
We hebben meerdere malen geprobeerd om afstand van elkaar te nemen..
Ik ben nu heel wanhopig.. we hebben geprobeerd om afstand van elkaar te nemen maar die afstand deed ons beide verdriet. We willen het liefst op dit moment het liefst de hele tijd bij elkaar zijn..
Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven...
Ze weet het zelf ook niet meer zegt ze.. ze denkt dat de fase waarin wij beide bevinden zal botsen.....ze is enorm in de war en vooral ook nadat ik haar heb gezegd dat ik van haar hou...