Ik meende dat Khaleesi in een later stadium haar volwassen draken kan sturen met haar gedachten dat had geloof iets te maken met de intelligentie van draken dat de volwassen draken haar gedachten kan lezen. .quote:Op maandag 30 mei 2016 06:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Of Drogon nu wel fatsoenlijk luistert is nog maar de vraag, vorig seizoen kon ze trouwens ook al Drogon's aanwezigheid voelen.
Wel mooie powerplay van Margaery trouwens.
Wat Joffrey teveel had, heeft Tommen te weinigquote:Op maandag 30 mei 2016 10:56 schreef YellowBlacks het volgende:
Tommen is nog instabieler dan Joffrey en heeft totaal geen eigen mening. Die blijft nog wel een tijdje op de troon zitten, iedereen kan hem zo makkelijk beinvloeden.
Ik denk dat de enige reden is dat ze nog een afsluiter zochten voor de week en dan doet een draak het altijd wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Daenerys vond ik niet zo heel erg tenenkrommend, maar ik begrijp niet helemaal waarom ze inderdaad die speech deed, ze volgen haar toch. Hoewel met schepen varen nieuw is voor de Dothraki.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:39 schreef King_Merc het volgende:
Mooie terugkeer van Benjendie kan weer terug in de OP
Gaat Bran het uit eindelijk met z,n skills het opnemen tegen de nightsking ?
Die zal straks wel in Drogon wargenm
Hoeveel van zulke Daenerys cheese eindes zijn er nu al in de serie? Ik ben de tel kwijt.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige reden is dat ze nog een afsluiter zochten voor de week en dan doet een draak het altijd wel goed.
stinkerdquote:Op zondag 29 mei 2016 23:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde vandaag: stinkerd is over de muur gesprongen.
Ik dacht: wat?
Maar dat is natuurlijk de letterlijke vertaling van reek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |